Gå til innhold

Hvilken kaffe liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv likte jeg ikke kaffe før samboeren kjøpte en Dolce Gusto-maskin. Elsker morgenkaffe nå!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har også Dolce Gusto, men jeg foretrekker vanlig traktekaffe, helst Evergood 🙂

Anonymkode: 40543...02b

Skrevet

Har Nespresso, og liker den veldig godt. 

Anonymkode: d0fa8...88b

Skrevet

Har en Nespresso maskin med melkesteamer, elsker latte med Roma kapsel👍🏼 Er jeg borte og får traktekaffe med en melkeskvett oppi er der kjempegodt også. 

Anonymkode: b0ec4...0af

Skrevet

Fettkaffe med smør, kokosolje og litt mandelmelk... Eneste kaffen som går an å drikke!

Anonymkode: 7eda0...5be

Skrevet

Kaffe Mocca laget av Kazar fra Nespresso.

Anonymkode: b3b83...b8f

Annonse

Skrevet

Jeg liker best kaffe fra Solberg & Hansen. Tilbredt i ren trakter kan være godt, men aeropress eller V60 er best, syns jeg. 

Kapselmaskiner har jeg lite til overs for. Drikker i blant espresso fra Nespressomaskin, men den der Dolce Gusto-maskinen klarer jeg bare ikke. 

Anonymkode: 3f6ad...684

Skrevet

Jeg liker traktekaffe aller best. Spesielt om morgenen. Har en Dolce Gustomaskin, og det hender jeg tar en sånn kopp på ettermiddagen eller hvis jeg har det for travelt for å trakte osv.

Av kaffetyper for trakting så veksler jeg ofte på hva jeg kjøper, kommer jo an på hvilken butikk jeg handler i. Både coop rød, evergood, kjeldsberg og ali er gode. Sikkert flere også ☺

Skrevet

Filterkaffi - Friele ❤️😍

Skrevet

Evergood filterkaffe👍🏻

Skrevet

Liker Friele best for svart kaffe. Har maskin som måler bønner.

Synes ikke Nespresso er gode.. 

Anonymkode: 67dc2...c6a

Skrevet

Bare ordentlig kaffe er ekte kaffe, mange av dem i maskinene er dårlige, kvalmende greier med melkepulver og annet🙈Jeg klarer ikke sånn "kaffe"😝🤪

Så her er det friele, helt vanlig svart😉Har maskin da, senseo, og der får man puter med friele kaffe🤗😇

Anonymkode: 91f99...ee5

Skrevet

Filterkaffe - Evergood eller Krone 💜

Kronekaffe er også Friele sin 💜

Anonymkode: 5406d...c0b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...