Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Fått en kul ved vagina, jeg har tidligere fått kviser PÅ vagina, der de har latt seg klemme ut så var det over. Men dette er en kul, den er like stor som en klinkekule. Når jeg kjenner på den og prøver å klemme på den så kommer det ingenting ut. Tok speilet og tittet den er rød, utenpå og den ser ut som «den kan sprenges» men allikevel ikke. Den gjør vondt kunn når jeg prøver å klemme eller hvis jeg trusene gniser mot den. Dro faktisk til fastlegen dagen etter jeg oppdaget den. Husker ikke helt hva han kalte den den men noe med B. Han spurte meg om jeg hadde barbert meg og det har jeg for ca 2 uker siden. Har fått en antibiotika krem som jeg skal smøre på 1 gang daglig og legen mente da at den ville modne seg å tømme seg selv. Men jeg forstår ikke helt hvordan, når jeg kjenner kulen så er den liksom hard? Men samtidig myk? Kan det være noe annet alvorlig Anonymkode: 47a29...0f4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Mest sannsynlig en kjertel og ikke noe farlig. Anonymkode: 29159...0cc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Bartholinitt! Har hatt det selv, kan fort bli grusomt vondt! Det er kjertler som tilfører skjeden væske, så inngangen til kjertelen er på innsiden av skjeden. Om inngangen blir tett kan man få slik da væsken ikke slipper ut noe sted, det har altså ingenting med barbering å gjøre. Om antibiotikaen ikke har funket innen gitt tid ville jeg dratt tilbake til legen. Dette er ikke en anbefaling fra meg, for jeg er ikke helsepersonell, men jeg tømte dritten selv! Kjøpte sprit og kanyle på apoteket, renset og stakk kanalen inn til et punkt der det ikke var motstand lenger. Rant ut ekstreeemt nye gugge 😖 Himmelsk godt når det var overstått 😛 Men igjen, jeg vil anbefale deg til å ta det med lege om det ikke går over av seg selv nå, jeg hadde flaks med min, kan fort bli betent og slikt etterpå, og det vil man jo ikke. Anonymkode: 43c3c...934
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Kan også være åreknuter... Hehe, det har jeg . Anonymkode: a6803...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå