Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #26 Skrevet 5. juni 2018 Jeg ble født med blå, hadde blå de første årene (helt tydelig på bilder), så ble de grønne. Fra jeg var 25 (etter jeg fikk mitt første barn) har øynene blitt stadig mer lysebrune, begynte innerst ved iris og nå tar brunfargen mer og mer plass. Jeg er 33. Litt rart. Min mor har helt like og hun som snart er 60 har hatt helt brune øyne de siste 20 årene. Skulle ønske jeg beholdt de grønne, penere det enn heltlysebrune... Tror det samme skjer med min datter. Hun er snart 5 og øynene har et slør grønt i seg, de er ikke lengre helt blå som tidligere. Min optiker følger entusiastisk med. Det er nok vanlig at øyenfarge er mer eller mindre permanent ved ett års alder, men altså ikke hos alle. Anonymkode: 58727...c0f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. juni 2018 #27 Skrevet 5. juni 2018 Min eldste hadde knallblå øyne frem til han ble 5 år. Så begynte de gradvis å skifte farge til grønne. Nå er han 11 år å skifter mellom blå, grønne og blågrønne. Når han skulle skifte pass så klarte de ikke å bestemme hvilken farge han har, så de satt flerfarget. Mine er gule , grønne og med en blå ring ytterst. Yngste har hatt mørkebrune fra han ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå