Gå til innhold

Hadde du spist potetgull som i ut på dato i januar i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at det er jo tørrvare som er saltet, så har sikkert svært lang holdbarhet. Men 5 måneder virker samtidig litt lenge 😅

Anonymkode: a5ade...4fc

Skrevet

Gikk ut på, skulle det stå:) 

Anonymkode: a5ade...4fc

Skrevet

Hadde sansynlegvis fortært den med god appetitt! 😜  Det er jo berre å smake om den kjennes grei ut, eller om fettet er blitt harskt.

Skrevet

Hvis den smaker bra, så ja uten problem

Anonymkode: 81030...c17

Skrevet

For lenge siden 🤪🤪

Anonymkode: 9a877...f7b

Skrevet

Helt uten problem, hadde knapt skjenket det en tanke. Er jo ikke farlig! Eneste som kan skje er at smaken forringes.

Anonymkode: d571a...744

Skrevet

Nei!

Anonymkode: 8bc5a...dd6

Skrevet

Det er en "best før" dato, ikke "siste forbruks dag"..

Smak på et flak, dersom det smaker greit, spis resten.

Anonymkode: 77cea...58f

Skrevet

Om den smaker normalt hadde jeg glatt gjort det, ja! 

Anonymkode: 8feb1...ca6

Skrevet

Den skulle smakt rimelig høgg om den ikke skulle gått ned her i huset. Her er vi to voksne som støvsuger skapene etter noe godt om kveldene, så problemstillingen er forsåvidt så hypotetisk at det grenser til det absurde. 

Skrevet

Uten problemer,  om jeg skulle spist potetgull. Hvis jeg hadde tatt meg en neve og ikke syntes det smakte godt hadde jeg latt være.  Men jeg er heldigvis såpass opplyst at jeg stoler på meg selv og ikke bare en trykket dato.( den siste var til hun som ikke hadde turt)

Skrevet

Ville ikke bekymret meg for det. Mister kanskje litt av smaken og konsistensen, men det er nok alt.

Skrevet

Ja, det hadde jeg. 

Anonymkode: 5c7cb...e0e

Skrevet

Så lenge smaken er som den skal så... Bruk sansene dine, ikke heng deg opp i dato. 

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort 

Anonymkode: 08da6...c0f

Skrevet

Jeg hadde ringt og bestilt mat. De stedene jeg vet om selger også potetgull. Bedt de ta med en pose 😅

Anonymkode: a0158...ac3

Skrevet

Jeg syns det pleier å smake harskt ganske nærme og etter best før dato. 

Anonymkode: a0158...ac3

Skrevet

Ja hadde i alle fall smak, hadde det ikke smakt godt hadde jeg latt være

Anonymkode: 38e7a...bb6

Skrevet

Hvordan klarer dere å ha chips som har gått ut på dato? Her rekker det knapt å komme i hus før det er spist opp, den ene glupskere enn den andre her 😄

Skrevet

Imponerende. I dette huset er det aldri noe potetgull...eller annet digg som rekker å gå over «best før dato»😂😂😂😂

Anonymkode: 6408d...0d0

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarer dere å ha chips som har gått ut på dato? Her rekker det knapt å komme i hus før det er spist opp, den ene glupskere enn den andre her 😄

Jeg har en tenåring som jobber i en butikk de har både snop og brus, han kommer rett som det er hjem med datovarer som ellers ville gått i containeren......

Anonymkode: 86ba9...ef8

Skrevet

Garantert, jeg hadde nemlig aldri kommet på å sjekke datoen! 

Anonymkode: 9aa4e...a44

Skrevet

Ja, alt går i grisen🐽

Anonymkode: 1e73e...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...