Gå til innhold

Faen så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så dritt lei måten samboeren min har sex på at jeg seriøst vurderer å takke for meg! (Neida, vi har ikke barn.)

Hvorfor tror noen menn at det er deilig å bli tatt så hardt i at det blir merker? Han klemmer meg på puppene så de blir blå, og jeg har dype merker etter neglene hans og bloduttredelser etter fingrene. Han lager sugemerker over alt, særlig på halsen og brystet. Har sagt hundre ganger at jeg ikke ønsker dette, at jeg ikke kan komme på jobb med synlige sugemerker, men det virker jo bare for et par ganger. En gang sugde han meg så hardt på tungen at den ble blå! 

Jeg sier det til ham, men det går jo ikke inn! Han er visst overbevist om at hardt = lidenskapelig, og derfor sexy. Må jeg suge ham så hardt at han får bloduttredelse for at han skal forstå hva jeg snakker om?

Anonymkode: 4e0f6...1ab

Skrevet

Spark han i ballene og se hvordan han liker det! 

Skrevet

Hvorfor har du sex med en som mishandler deg? Når han er så hardhendt mot din vilje når dere har sex er det en form for vold.

Han tenner tydeligvis på dette, og for han er dette tydeligvis så viktig at han gir fullstendig blaffen i om du får vondt og du får problemer av det han gjør. Så lenge han har nytelse så driter han i hva du har. For han driter i det når du har sagt fra mange ganger og han fortsetter som før. Og han tror sikkert at du liker det siden du har fortsatt å godta det. Jeg kan tenke meg at han er så lite intelligent at han faktisk tror at du egentlig liker det, men bare ikke vil innrømme det. Og du skal heller ikke se bort fra at han føler seg som mer mann når han har merket deg så andre kan se.

Han fyren der skal du ikke kaste bort en halv kalori mer på!

Om en fyr gjorde noe slikt på meg hadde jeg sagt klart og tydelig fra. Gjorde han det likevel igjen, da hadde han der og da blitt en eks! Livet er for kort til å kaste bort på menn som ikke respekterer deg eller ikke er opptatt av at du skal ha det godt også.

Anonymkode: 36969...660

Skrevet

Håper du tuller ! Om ikke stikk 

Anonymkode: 397ce...ee9

Skrevet

Han er jo voldelig. Kvitt deg med han, dere har ikke barn sammen, så det er ingen som helst grunn til å ha noe som helst kontakt.

Anonymkode: fb60e...17b

Skrevet

Omtrent sånn er min og. 

Anonymkode: dde43...129

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Omtrent sånn er min og. 

Anonymkode: dde43...129

Hvorfor finner du deg i å være sammen med en voldelig mann?

Skrevet

Vold under sex er fremdeles vold. 

Anonymkode: b1780...e0d

Skrevet

Han er ikke voldelig, og han liker ikke å påføre meg smerte. Skjønner at det kan virke slik ut i fra det jeg skriver, men det er ikke sånn. Han er bare av den oppfatning at alt som skjer under sex er deilig for meg. Han synes vel det er deilig å klemme puppene mine skikkelig hardt, og da tenker han at det er deilig for meg også. Og han klarer ikke å vurdere selv når han går over streken. Jeg tror forholdet er over, men ikke fordi han er voldelig - jeg gidder bare ikke å måtte veilede en voksen mann om hans egen styrke hver gang han blir opphisset. 

HI

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er ikke voldelig, og han liker ikke å påføre meg smerte. Skjønner at det kan virke slik ut i fra det jeg skriver, men det er ikke sånn. Han er bare av den oppfatning at alt som skjer under sex er deilig for meg. Han synes vel det er deilig å klemme puppene mine skikkelig hardt, og da tenker han at det er deilig for meg også. Og han klarer ikke å vurdere selv når han går over streken. Jeg tror forholdet er over, men ikke fordi han er voldelig - jeg gidder bare ikke å måtte veilede en voksen mann om hans egen styrke hver gang han blir opphisset. 

HI

Selv om han ikke mener å være voldelig så er det det han er når han er så hardhendt at han gjør deg vondt. Og ikke nok med det - han fortsetter å gjøre det, til tross for at du har sagt fra til ham "hundrevis av ganger". Når han med viten og vilje påfører andre uønsket fysisk smerte er det vold!

Han virker helt ærlig ikke helt oppegående! Normale menn tar til seg at det de gjør er uønsket og smertefullt for dama. Og normale menn vil gjøre alt de kan for å ikke gjenta å påføre dama smerter og blåmerker. Normale menn ville bedt om unnskyldning første gangen og aldri gjentatt det.

Det at han "tenker" det han synes er deilig er deilig for deg også, til tross for at du har sagt tydelig fra hundrevis av ganger, det gjør at det ikke er så mange alternativ: Enten er det som jeg skrev over, han er egoist og kun opptatt av egen tilfredsstillelse og driter i om du ikke liker det - ergo har null respekt eller empati for deg. Eller så er han lettere tilbakestående eller har en eller annen diagnose. Jeg tror han bare gir f... fordi det er slik sex han vil ha, og da tar han det. Og siden du har hatt sex med ham igjen og igjen og igjen selv om du har sagt fra, og du fortsetter å ha samme type sex med ham, da tror han nok at du ikke mener det du sier, at du bare later som, at det er en del av din tenning/nytelse. En mindre begavet mann, eller bare gjennomført egoist som utøver vold når han skal ha sex med sin "kjære".

Fornuftig av deg å avslutte dette forholdet. Stakkars den dama som blir utsatt for hans voldelige sex senere!

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Dette sier de fleste som er utsatt for vold, de lager unnskyldniger for den andre oarten, det gjør du og. Hvis han ikke kan styre styrken sin, og vurdere når han går over streken når han blir opphisset, så er han farlig. Slutt å lag unnskyldninger for han

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette sier de fleste som er utsatt for vold, de lager unnskyldniger for den andre oarten, det gjør du og. Hvis han ikke kan styre styrken sin, og vurdere når han går over streken når han blir opphisset, så er han farlig. Slutt å lag unnskyldninger for han

Akkurat den diskusjonen gidder jeg ikke å ta. Jeg kjenner ham, dere gjør det ikke. Jeg har ingen interesse av å lage unnskyldninger for ham, for jeg er nok uansett ferdig med ham. Men voldelig er han ikke.

hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat den diskusjonen gidder jeg ikke å ta. Jeg kjenner ham, dere gjør det ikke. Jeg har ingen interesse av å lage unnskyldninger for ham, for jeg er nok uansett ferdig med ham. Men voldelig er han ikke.

hi

Herregud, ser du ikke hva du selv skriver?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, ser du ikke hva du selv skriver?

Jo. At jeg kjenner ham, og det gjør ikke du.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo. At jeg kjenner ham, og det gjør ikke du.

Takk og lov for det

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Nei, selvfølgelig ikke. Han er verdens beste, bortsett fra når han knar puppene dine så de blir blå, lager merker med fingertupper og negler, suger deg på tunga så den blir blå osv.....

Har du lest hovedinnlegget ditt i det hele tatt? Han har fullt utløp for sine "hardhendte" sider under sex, du kaller det ikke vold, men det vil veldig mange andre gjøre.

Anonymkode: 91485...169

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Han er kanskje ikke en voldelig mann ellers, men han forvandler seg til en voldelig mann når han har sex!

At du benekter det er jo en typisk reaksjon fra kvinner som er vant med å leve med vold. Om du finner deg en mann i fremtiden som er omsorgsfull, som respekterer deg og som ser det som en selvfølge å aldri skade den han er sammen med - da vil nok du også forstå det vi sier til deg nå, nemlig at du lever med en mann som blir voldelig når han har sex.

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Uansett om han er voldelig, eller ikke, så er han voldsom i senga, og du liker det ikke. Han slutter ikke selv om du sier ifra. Det kan være en grunn til å revurdere forholdet når han ikke tar hensyn til deg under sex.

Anonymkode: 38b8e...86e

Skrevet
På 1. juni 2018 den 21.01, Anonym bruker skrev:

HI

Da vet du jo svaret selv. 

Jeg er virkelig ingen snerpe og har flere titall elskere bak meg; samt erfaringer med dasking, lett kveling, tau osv. Men aldri har jeg endt opp med blåmerker, og aldri har jeg følt at den jeg hadde sex med var "ute av kontroll" mht mine grenser når vi driver med denslags lek.

Det er jo av vital betydning for sexlivet (også vanlig vaniljesex) at partneren evner å lytte til deg, og fange opp hvordan du responderer, hva du liker og misliker, hvordan han raskest og best gir deg nytelse osv! Selv for meg, som gjerne leker med smerte og lignende i sexlivet, så er det jo ikke sånn at en brutal gorilla med skylapper er min drøm - jeg vil jo ikke påføres smerte som uforvarende bivirkning! Og i alle fall ikke skader, bloduttredelser eller blå tunge (?!?)

At en voksen mann tror "deilig for meg = deilig for begge" forteller vel en del om hans empatiske evner...?

Anonymkode: 445dc...154

Skrevet

Mange dramatiske damer her inne ser jeg...🙄

Men, for å prøve å svare deg på spørsmålet ditt (på tross av at du sansynligvis har bestemt deg for å forlate han), prøv hvalpedresur. Hver gang han gjør noe du ikke liker roper du HØYT og tydelig au. Det treng ikke gjøre vondt det han gjør, så lenge du ikke liker det.

Anonymkode: 19102...5ee

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Men, for å prøve å svare deg på spørsmålet ditt (på tross av at du sansynligvis har bestemt deg for å forlate han), prøv hvalpedresur. Hver gang han gjør noe du ikke liker roper du HØYT og tydelig au. Det treng ikke gjøre vondt det han gjør, så lenge du ikke liker det.

Så opphissende dette høres ut. Dressur under sex, hvem i alle dager gidder det i månedsvis.

Mannen mangler noe grunnleggende i empati og sosial forståelse. Det læres neppe nå, og gjelder garantert ikke bare ved sex 

Anonymkode: 07ba4...651

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er du som er spesiell som mener dressur på mannen er veien å gå 🙄 Vold er ikke noe man unnskylder med at man er dramatisk. Hadde du sagt det til datteren din, at hun bare var dramatisk når hun ble full av blåmerker fordi kjæresten hennes ikke kunne styre seg når han ble kåt?

Skrevet

Men hva gjør du når han gjør disse smertefulle tingene på deg når dere har sex da? Fortsetter dere bare å ha sex til han er ferdig? Hadde mannen min gjort ting som påførte meg blodutredelser og blåmerker under sex hadde jeg ikke klart å fortsette å ha sex med han ihvertfall, det hadde ikke blitt noen fullførelse av akten etter det. Hvis han ikke får fullført hvis han gjør disse tingene på deg så forstår jeg ikke at han fortsetter med det? Det kan vel ikke være særlig tilfredsstillende for han heller? 

Anonymkode: 805c9...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...