Gå til innhold

Hva har dere til middag i varmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som skal grille: er det ikke forbud mot grilling i deres kommune? Her er det blitt total-forbud. Man kan selvsagt fortsatt bruke grillfunksjonen på egen komfyr, da.

Men uansett: Takkfor mange gode tips.
I går ble det pastra med tomat, mozarella og basilikum. I dag frister det men en salat som noen beskrev i denne tråden, med mango, koriander og spekeskine, tror jeg?
Eller sushi 🙂

hi

Anonymkode: d6a2b...dad

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere som skal grille: er det ikke forbud mot grilling i deres kommune? Her er det blitt total-forbud. Man kan selvsagt fortsatt bruke grillfunksjonen på egen komfyr, da.

I går ble det pastra med tomat, mozarella og basilikum. I dag frister det men en salat som noen beskrev i denne tråden, med mango, koriander og spekeskine, tror jeg?
Eller sushi 🙂

hi

Grilling på egen terrasse er da lov?

Anonymkode: be9b4...992

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Grilling på egen terrasse er da lov?

Ikke her i de varme, tørre delene av landet vårt (Bergen, selvfølgelig). For stor brannfare:

https://www.bt.no/direkte/politikk-og-samfunn/pinned/120610

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke her i de varme, tørre delene av landet vårt (Bergen, selvfølgelig). For stor brannfare:

https://www.bt.no/direkte/politikk-og-samfunn/pinned/120610

Hæ? Jøss. 

Bor på østlandet, jeg da. Noen som vet om det gjelder her og?

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Jøss. 

Bor på østlandet, jeg da. Noen som vet om det gjelder her og?

Sjekk nettsiden til brannvesenet der du bor, de er veldig oppdatert på dette.

Jeg bor på sørlandet og Østre Agder Brannvesen har meldt at det er totalforbud mot bål og grilling på offentlige steder, men grilling på privat tomt er lov etter at du selv har vurdert brannfaren der...

Anonymkode: 386f5...844

Annonse

Det går endel i

eggerøre og makaroni med litt skinkebiter oppi
omelett
ovnsbakt ørret med salat
pastasalat
wraps med kyllingbiter, litt ost, paprika, løk, agurk, rømme og aioli/rømme/tacosaus
grillede kyllinglår eller klubber, med salat og brød

Anonymkode: 1bd61...4b0

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spiser mye grillspyd av forskjellig kjøtt med gresk salat og zatsiki til. Lager også grillspyd med grønnsaker. Lett og lage, og enkelt å spise i varmen. 

Anonymkode: 7fd4b...c9f

Hvilke grønnsaker er gode å ha på grillspyd? Hva slags type kjøtt er best?

På 1.6.2018 den 10.01, Anonym bruker skrev:

Eller sushi 🙂

hi

De kan ikke nekte noen å grille i egen hage, men de oppfordrer til å la være og sier at hvis det blir brann, så vil man i større grad enn ellers bli erstatningsansvarlig. Her gikk de ut med oppfordringen i går og vi så det etter vi hadde grillet middagen da, så i dag blir det pizza. Vi blir på Østlandet. 

Anonymkode: 07eaa...e8a

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De kan ikke nekte noen å grille i egen hage, men de oppfordrer til å la være og sier at hvis det blir brann, så vil man i større grad enn ellers bli erstatningsansvarlig. Her gikk de ut med oppfordringen i går og vi så det etter vi hadde grillet middagen da, så i dag blir det pizza. Vi blir på Østlandet. 

Anonymkode: 07eaa...e8a

Bergen har grillforbud i egen hage

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...