Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Altså, ikke hardhendt som i voldelig, men som i at alt han gjør blir for hardt. F.eks sex. Han trykker seg på. Hardt. For meg er det både vondt og turn off. Jeg har sagt det til han utallige ganger, men det hjelper ikke. Barna opplever det ved stell. Ansiktsvask blir vondt når han gnir kluten rundt, og ved tannpussen hylgråter de. Hvordan få han til å bli litt mer forsiktig? Han vil jo ikke høre. Anonymkode: e37a3...852
TinaK 1990 Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Sagt rett ut at han ikke får lov å stelle barna...det der du beskriver er jo «overgrep» om du skjønner som barna bør slippe selvsagt
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Bli forbanna! Klyp ham når du skal holde hender, stryk ham over håret og lugg, vask ham hardt i fjeset og vis hvordan det føles! Når han prøver seg på sex: avbryt med ÉN gang det blir ubehagelig og ikke start igjen, når noe er vondt for deg, så er elskoven slutt! Anonymkode: e2a82...db7
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 Jeg har kjeftet og vært sinna, jeg. Nektet sex inntil han roer seg, har jeg og gjort. Det virker en uke eller to, så er det igang igjen. Ang ungene må jeg ha hjelp. Tre små under 6 år blir for mye om han bare skal sitte i sofaen og se på. Men de foretrekker helt klart meg, alle tre. HI Anonymkode: e37a3...852
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 Har han noen forklaring på hvorfor han er så hardhendt? Anonymkode: b8e50...346
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har han noen forklaring på hvorfor han er så hardhendt? Anonymkode: b8e50...346 Nei, det er bare hans naturlige måte å være på. Han er som en stor, klønete elefant. Når han har drukket av et glass, smeller han det ned i bordplaten. Det er ingen demping på bevegelsen. Samme med bestikk på tallerkner, de slenges rundt. Skapdører smelles, og han tramper opp trappa. Slitsomt. Men verst for oss rundt når det skal stelles og koses... HI Anonymkode: e37a3...852
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #7 Skrevet 31. mai 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kjeftet og vært sinna, jeg. Nektet sex inntil han roer seg, har jeg og gjort. Det virker en uke eller to, så er det igang igjen. Ang ungene må jeg ha hjelp. Tre små under 6 år blir for mye om han bare skal sitte i sofaen og se på. Men de foretrekker helt klart meg, alle tre. HI Anonymkode: e37a3...852 Vet du hva, da er matlaging, handling, husvask osv hans jobb heretter, også steller du barna. Man lar ikke noen stelle barna når denne noen ikke er istand til å gjøre det uten å påføre dem smerte! Anonymkode: e8aaa...b4c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #8 Skrevet 31. mai 2018 Hvis barna gråter av smerte når han 'steller' dem er det jo vold! De er i en situasjon hvor de ikke kan unnslippe og det påfører dem smerte - det er jo selve definisjonen på vold. Det hjelper ikke å si at han ikke gjør det for å være slem, resultatet er at barna får vondt og naturlig nok blir reservert ovenfor far. Når det gjelder sex hadde jeg skubbet han bort med all kraft med det samme det gikk over streken. Så sant han ikke er tilbakestående så skjønner han årsak og virkning. Denne kampen må du ta for barna dine! Anonymkode: b1a96...61a
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #9 Skrevet 31. mai 2018 Ok, da får jeg kjøre hardt mot hardt (bokstavlig talt) igjen. 💪 HI Anonymkode: e37a3...852
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #10 Skrevet 31. mai 2018 Jeg får hylt i meg, hvor forferdelig det er når jeg gret håret, klipper tånegler etc. Jeg nekter å ta selvkritikk, for jeg er forsiktig. Det er ikke barna som skal bestemme hvem som pusser tennene detes. Det er ikke vold! Anonymkode: d66e9...2d3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #11 Skrevet 31. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får hylt i meg, hvor forferdelig det er når jeg gret håret, klipper tånegler etc. Jeg nekter å ta selvkritikk, for jeg er forsiktig. Det er ikke barna som skal bestemme hvem som pusser tennene detes. Det er ikke vold! Anonymkode: d66e9...2d3 Da bør det heller ikke gjøre vondt. Anonymkode: e2a82...db7
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #13 Skrevet 31. mai 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får hylt i meg, hvor forferdelig det er når jeg gret håret, klipper tånegler etc. Jeg nekter å ta selvkritikk, for jeg er forsiktig. Det er ikke barna som skal bestemme hvem som pusser tennene detes. Det er ikke vold! Anonymkode: d66e9...2d3 Nå forteller Hi her at mannen er hardhent, og at barna får vondt. Annien som kaller det vold legger jo også vekt på smerten. Her snakker vi om stell som gjøres så hardhendt at det påfører smerte. Det er noe helt annet en barn som hyler fordi de ikke vil. Så lenge du er forsiktig gjør det jo ikke vondt, dermed er det en helt annen sak en den som beskrives i Hi. Anonymkode: e8aaa...b4c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #14 Skrevet 1. juni 2018 Jeg sa fra til barna (de to største) at de må fortelle faren når det gjør vondt, og igår kveld funket det! Ved tannpuss satte eldste øynene i han og fortalte at han pusset altfor hardt, og han tok det til seg. Herlig! Håper bare det varer. HI Anonymkode: e37a3...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå