Gå til innhold

Lar dere bana være hjemme fra skolen den dagen kjæledyret dør?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha. Fornuftig og oppegående, snarere enn hard, spør du meg. Det er IKKE under noen omstendighet ok å være borte fra jobb og/eller skole pga. et dyr. 
Jeg har dyr selv, men jeg har også en kollega som er av den oppfatning at hunden hennes er viktigere enn andres barn. Og det er faktisk to forskjellige ting altså.

Anonymkode: 793ec...767

Selvfølgelig er det forskjell. 

Når du vær å dra til dyrlegen på dagtid om dyre ditt er dårlig? Skal det lide for at du ikke kan være borte fra jobb?

Jo jeg synes du er hard. Man blir i sorg over dyr og da er det greit å ta litt tid til seg selv. 

Anonymkode: 72815...fad

Skrevet

I den gitte situasjonen så hadde vi nok drøyd til vi hadde fått roa oss litt, men nei, vi hadde ikke blitt hjemme hele dagen. Hadde lagt dyret i f.eks. en pose eller en presenning i garasjen og tatt tak i situasjonen igjen på ettermiddagen. 

Anonymkode: a2e72...691

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha. Fornuftig og oppegående, snarere enn hard, spør du meg. Det er IKKE under noen omstendighet ok å være borte fra jobb og/eller skole pga. et dyr. 
Jeg har dyr selv, men jeg har også en kollega som er av den oppfatning at hunden hennes er viktigere enn andres barn. Og det er faktisk to forskjellige ting altså.

Anonymkode: 793ec...767

Hva er problemet med å få fri en dag for det? Er det verre enn å få fri for andre ting?

Anonymkode: 5f644...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...