Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette uten å virke som en komplett idiot, men håper noen kan hjelpe meg med denne problemstillingen. Jeg dro altså innom en bygård i nærheten av Grønlands Torg i går, for å møte en ukrainsk dame. Der viste det seg at hun ikke hadde kondomer, noe som overrasket meg litt. På dette tidspunktet burde jeg egentlig ha snudd. Men konsekvensene av å ha ubeskyttet sex var ikke det første jeg tenkte på, siden jeg var langt fra edru. Nå er tingene tilsynelatende utenfor min kontroll, så hva bør jeg gjøre? Ligger det an til fadese i familieselskapene, eller er det bare å late som ingenting? Må man betale barnebidrag til Ukraina? Anonymkode: 9ec4a...fff
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Du er en komplett idiot, og tydelig uten respekt for kvinner, siden du synker så lavt å faktisk betale for å få en av oss. Og dette er ikke spørsmål som noen her kan svare deg på. Du får ta kontakt med Nav angående barnebidrag til utlandet. Familieselskap kan vi ikke svare på, siden ingen av oss kjenner din familie. Hva bør du gjøre, spør du. Ha mer respekt for kvinner i fremtiden, og begynn å bruk huet. Sex uten beskyttelse kan ha konsekvenser, og ikke så rent sjeldent heller. Anonymkode: 40ba7...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Nei, vent litt. Nå ser jeg plutselig at du skriver «i går». Det er da for faen ingen som blir gravid på 12 timer, og vet om det? Enten er du et troll, eller så lurer hun deg trill rundt. (Og hvis du lar deg lure av noe sånt, så er du faen meg dum!) Anonymkode: 40ba7...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Vel gjort er gjort, og spist er spist. Dersom du er far til barnet må du selvfølgelig betale bidrag, men ut av hennes yrkesvalg vil jeg nok anbefale deg å kreve en gentest først... Anonymkode: 662a9...f25
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Graviditet er en bonus. Gonoré er hva du fortjener Anonymkode: 23241...848
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette uten å virke som en komplett idiot, men håper noen kan hjelpe meg med denne problemstillingen. Jeg dro altså innom en bygård i nærheten av Grønlands Torg i går, for å møte en ukrainsk dame. Der viste det seg at hun ikke hadde kondomer, noe som overrasket meg litt. På dette tidspunktet burde jeg egentlig ha snudd. Men konsekvensene av å ha ubeskyttet sex var ikke det første jeg tenkte på, siden jeg var langt fra edru. Nå er tingene tilsynelatende utenfor min kontroll, så hva bør jeg gjøre? Ligger det an til fadese i familieselskapene, eller er det bare å late som ingenting? Må man betale barnebidrag til Ukraina? Anonymkode: 9ec4a...fff Det får man da virkelig håpe Anonymkode: 696e8...660
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, vent litt. Nå ser jeg plutselig at du skriver «i går». Det er da for faen ingen som blir gravid på 12 timer, og vet om det? Enten er du et troll, eller så lurer hun deg trill rundt. (Og hvis du lar deg lure av noe sånt, så er du faen meg dum!) Anonymkode: 40ba7...1f6 Haha, det registrerte ikke jeg Anonymkode: 696e8...660
Gjest Antarctica Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 Trolletrådene tar seg opp her! Bra du ikke har pregnancyphobia, da!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Skrevet 27. mai 2018 Det du bør gjøre: Dra på Olafia og sjekk deg for ALT! Dra hjem, se deg selv i speilet og si 500 ganger hver dag: kvinner er ikke en salgsvare jeg kan kjøpe til egen forlystelse. Du bør også tenke på at dersom dette ender med barn så er ikke det at du "taper ansikt" det verste, men at du kanskje har et barn der ute som lever i fattigdom som vokser opp til å selge kroppen sin for å brødfø egen familie. Du vet, sosial arv. Du kan også slutte å tenke på deg selv, sette deg selv først og dine behov først. Rett og slett legge fokus på hva du kan gjøre for å skape et bedre liv for et eventuelt barn. Videre er det jo greit å ikke drikke så mye at man velger å ha ubeskyttet sex med en eskorte. Håper du troller.... Anonymkode: e44d3...22e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #10 Skrevet 27. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er en komplett idiot, og tydelig uten respekt for kvinner, siden du synker så lavt å faktisk betale for å få en av oss. Anonymkode: 40ba7...1f6 Hun som på forhånd hadde bestemt seg for å ta imot penger, var nok av en annen oppfatning enn deg... Anonymkode: 9ec4a...fff
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Skrevet 27. mai 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det du bør gjøre: Dra på Olafia og sjekk deg for ALT! Dra hjem, se deg selv i speilet og si 500 ganger hver dag: kvinner er ikke en salgsvare jeg kan kjøpe til egen forlystelse. Du bør også tenke på at dersom dette ender med barn så er ikke det at du "taper ansikt" det verste, men at du kanskje har et barn der ute som lever i fattigdom som vokser opp til å selge kroppen sin for å brødfø egen familie. Du vet, sosial arv. Du kan også slutte å tenke på deg selv, sette deg selv først og dine behov først. Rett og slett legge fokus på hva du kan gjøre for å skape et bedre liv for et eventuelt barn. Videre er det jo greit å ikke drikke så mye at man velger å ha ubeskyttet sex med en eskorte. Håper du troller.... Anonymkode: e44d3...22e Ja, han troller. Han sier at han møtte kvinnen i går. Og gravid i dag? Bullshit Anonymkode: 40ba7...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Skrevet 27. mai 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun som på forhånd hadde bestemt seg for å ta imot penger, var nok av en annen oppfatning enn deg... Anonymkode: 9ec4a...fff Med tanke på at mange øst-europeiske kvinner blir lurt ut i sexhandel og sendt ut i Europa som om de var en hvilken som helst vare, så ville jeg hatt min skepsis til hennes samtykke i saken. Anonymkode: 40ba7...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #13 Skrevet 27. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med tanke på at mange øst-europeiske kvinner blir lurt ut i sexhandel og sendt ut i Europa som om de var en hvilken som helst vare, så ville jeg hatt min skepsis til hennes samtykke i saken. Anonymkode: 40ba7...1f6 Det er de som trekker på gata. Leilighetsmarkedet er ganske annerledes. Anonymkode: 9ec4a...fff
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #14 Skrevet 27. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, han troller. Han sier at han møtte kvinnen i går. Og gravid i dag? Bullshit Anonymkode: 40ba7...1f6 Jeg tolker teksten dithen at hi nå tenker på MULIGHETEN for svangerskap, ikke at han vet... uansett, lukter troll. Anonymkode: e44d3...22e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #15 Skrevet 27. mai 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun som på forhånd hadde bestemt seg for å ta imot penger, var nok av en annen oppfatning enn deg... Anonymkode: 9ec4a...fff Her bekrefter du jo bare at du er en idiot, en kunnskapsløs idiot også! Anonymkode: f5038...80f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #16 Skrevet 27. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her bekrefter du jo bare at du er en idiot, en kunnskapsløs idiot også! Anonymkode: f5038...80f Ikke vær så slemme da 😥 Jeg ber jo ikke om råd for å skryte av mine handlinger. Anonymkode: 9ec4a...fff
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #17 Skrevet 27. mai 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke vær så slemme da 😥 Jeg ber jo ikke om råd for å skryte av mine handlinger. Anonymkode: 9ec4a...fff Du er et troll. Tråden er falsk. Hun er ikke gravid, hvis du møtte henne i går. Du får gjøre bedre enn som så. Eller, og dette anbefaler jeg, gå å få et faktisk liv, med faktiske venner. Anonymkode: 40ba7...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #18 Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun er ikke gravid, hvis du møtte henne i går. Du får gjøre bedre enn som så. Eller, og dette anbefaler jeg, gå å få et faktisk liv, med faktiske venner. Anonymkode: 40ba7...1f6 Ikke det som er poenget. Det er det som skjer de neste ukene jeg ikke har kontroll på. Anonymkode: 9ec4a...fff
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #19 Skrevet 27. mai 2018 Så typisk tenåringsgutt. Tror at ubeskyttet sex = graviditet. Hei gutt, sexualundervisningen var sterkt overdrevet om dette. Også finnes det både p-piller, p-stav etc. Prostituerte vil helst ikke bli gravide, av grunner enhver voksen forstår Anonymkode: 23241...848
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #20 Skrevet 27. mai 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke det som er poenget. Det er det som skjer de neste ukene jeg ikke har kontroll på. Anonymkode: 9ec4a...fff Du får bruke huet bedre i fremtiden da. Sannsynligheten for at du får sykdommer er større enn at hun er gravid. Anonymkode: 40ba7...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #21 Skrevet 27. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke det som er poenget. Det er det som skjer de neste ukene jeg ikke har kontroll på. Anonymkode: 9ec4a...fff Hva med HIV, gonore, clamydia eller lignende? Det er langt større sjanser for at du har fått en kjønnsykdom eller flere. Å ha sex med noen som har sex med MANGE menn hver eneste dag er en risiko i seg selv. Det å gjøre det uten beskyttelse er galskap! Anonymkode: 6d2a9...2de
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #22 Skrevet 27. mai 2018 Graviditet er det minste du bør bekymre deg for. Du kan være smittet med alskens elendighet. Anonymkode: ae971...e50
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #23 Skrevet 27. mai 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke vær så slemme da 😥 Jeg ber jo ikke om råd for å skryte av mine handlinger. Anonymkode: 9ec4a...fff Regner med at du er et troll, men om du mot formodning er et idiot av en sexkjøper vil ha råd: 1. Test deg for seksuelt overførbare infeksjoner! 2. Aldri, aldri drikk alkohol igjen siden du ikke kan styre handlingene dine og ikke kan sørge for din egen eller andre sikkerhet i fylla. 3. Husk at det ikke er alle seksuelt overførbare sykdommer som vises på tester med det samme, så du MÅ bruke kondom med enhver sexpartner du måtte ha det neste halvåret - ingen unntak! Hadde du oralsex på henne bør du heller ikke kysse noen før du vet at du ikke har fått noen seksuelt overførbare infeksjoner. 4. Skaff deg mer kunnskap om sexhandel og også om samfunnet mer generelt, skaff deg mer utdanning og skaff deg gjerne en eldre, klok mentor som kan hjelpe deg til å få bedre verdier slik at du kan slutte å gjøre så forkastelige valg i fremtiden. 5. Sett deg inn i lovverket - det du gjorde var en straffbar handling som kan straffes med bøter eller fengsel i inntil et år. 6. Om du er i et forhold med en dame - vær ærlig om at du hadde sex med en prostituert slik at hun kan sikre seg selv siden du tydeligvis ikke er trygg å ha sex med. 7. Hvis hun mot all formodning skulle bli gravid og du skulle være far, da får du rett og slett ta det som en voksen og moden mann og stå for dine handlinger - dvs. følge opp barnet og være en god far for det, betale din del av det barnet koster med bidrag, særlige utgifter i oppveksten osv. Anonymkode: f5038...80f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #24 Skrevet 27. mai 2018 En proff jente har alltid kondomer. Hun hadde ikke hatt sex med deg uten kondom. det ødelegger hele hennes rykte i miljøet den sjansen tar hun ikke. Det er noen og da mener jeg noen få som gjør fransk uten gummi og da må du betale veldig veldig mye. Det du får uten er spansk og en en jager ikke med. Er du på utemarkedet derimot får du sex uten gummi uten å betale så mye mer men da får du også sykdommer. Anonymkode: 494a8...130
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #25 Skrevet 27. mai 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er noen og da mener jeg noen få som gjør fransk uten gummi og da må du betale veldig veldig mye. Det du får uten er spansk og en en jager ikke med. Anonymkode: 494a8...130 Mener du en håndjager? Anonymkode: 9ec4a...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå