Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Del Skrevet 27. mai 2018 Hei Har siden før jul vært på flørtern med en mann. Rolig, omtenksom mann med alt på stell. Flott å se på er han også. God økonomi og bra jobb. Skal helt ærlig innrømme at yrket hans gjorde meg litt ekstra interessert helt i begynnelsen.. Vi har kontakt hver dag og jeg liker det! Vi er på god vei til å kunne kalle oss kjærester om ikke så lenge. Og det vil jeg jo i bunn og grunn. Men jeg blir så stresset av fraværet av sommerfugler i magen, og denne pirrende følelsen av forelskelse. Forrige gang jeg var forelsket bruste det over og det kriblet i magen hver gang det tikket inn en melding ol.fra personen. Det gjør det aldri her. Jeg smiler mye av meldingene hans(vi har så lik humor) og jeg nyter sexen sammen, den er absolutt god, men sommerfuglene i magen har alltid vært fraværende jeg vet at menn som ham er ettertraktet og ikke alle kvinner forunt. Er dette et tegn på at det aldri kan bli noe mellom oss? Eller kan jeg ha følelser likevel? Jeg tenker på ham hver dag vi ikke er sammen og jeg trives i hans selskap. Men jeg kan vel heller aldri si at jeg lengter når vi er fra hverandre. Anonymkode: 0e069...b6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Del Skrevet 27. mai 2018 Høres ut som du fort kan bli lei. Vil det vare? Anonymkode: 268ef...233 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148763978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Del Skrevet 27. mai 2018 Blir så svett av sånne som deg. Har vært i noen lange forhold selv. Den ene var en økonomisk snylter som kjørte familieøkonomien på r... Den andre var en alkoholiker og den tredje en voldsmann. hva jeg kunne ha gitt for en stabil, snill, kjekk, god, rolig mann med alt på stell. Men nei da. Sånne som deg "kjeder seg" når de finner gode normale oppegående menn. Og etter en stund bryter de ut (på bekostning av barna) fordi de føler de mangler noe- uten å vite hva noe er. Eller de er utro med den kjekke kollegaen fordi de føler de har rett på mer spenning. Det hele virker så urettferdig. Jeg er supersnill, aldri vært utro, hjelper alle svake grupper, stiller opp for alle alltid og er smart med høy utdannelse . Men desverre har jeg ikke møtt en slik mann. Fordi de kapres av kvinner som deg, som kjeder seg og "mangler" noe udefinerbart etter to minutter. hva leter du egentlig etter? "Sommerfugler"? Vi er ikke i et eventyr, dette er real life. sorry, måtte få det ut. Slutt å klag. Anonymkode: b235a...a29 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Del Skrevet 27. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir så svett av sånne som deg. Har vært i noen lange forhold selv. Den ene var en økonomisk snylter som kjørte familieøkonomien på r... Den andre var en alkoholiker og den tredje en voldsmann. hva jeg kunne ha gitt for en stabil, snill, kjekk, god, rolig mann med alt på stell. Men nei da. Sånne som deg "kjeder seg" når de finner gode normale oppegående menn. Og etter en stund bryter de ut (på bekostning av barna) fordi de føler de mangler noe- uten å vite hva noe er. Eller de er utro med den kjekke kollegaen fordi de føler de har rett på mer spenning. Det hele virker så urettferdig. Jeg er supersnill, aldri vært utro, hjelper alle svake grupper, stiller opp for alle alltid og er smart med høy utdannelse . Men desverre har jeg ikke møtt en slik mann. Fordi de kapres av kvinner som deg, som kjeder seg og "mangler" noe udefinerbart etter to minutter. hva leter du egentlig etter? "Sommerfugler"? Vi er ikke i et eventyr, dette er real life. sorry, måtte få det ut. Slutt å klag. Anonymkode: b235a...a29 Du evner ikke selv å finne deg en bra fyr, derfor blir du sur på hi? Det henger jo ikke på greip. At du søker til dårlige mannfolk, er ikke hi sin feil Anonymkode: e3b64...62a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Del Skrevet 27. mai 2018 Sånn har jeg det med flere jeg har datet,å da har jeg sagt fra at jeg dessverre ikke har de rette følesene for han. For meg må det være sommerfugler i magen for at det skal være noe å gå videre med. Hadde jeg vært sammen med en jeg ikke føler det sånn for så hadde jeg gått fort lei,å jeg hadde fått dårlig samvitighet for å på en måte ha lurt han når jeg visste innerst inne at det aldri kunne bli mer. Anonymkode: 02fe7...b21 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kr44 Skrevet 27. mai 2018 #6 Del Skrevet 27. mai 2018 Kjenner det litt igjen. Har tenkt samme tanke, savner sommerfugler. Men tenker kanskje at det henger sammen ned hvor man er i livet. Nå veit ikke jeg hva som ligger i din historie. Hos meg tror jeg mye av fravær av kribling skylles litt at fornuften kanskje overstyrer følelsene. Er så mange hensyn å ta i livet mitt akkurat nå. Jeg er i et helt nytt forhold som tilfredsstiller på alle områder, og jeg vil helst være så mye som mulig sammen med ham, men sommerfuglene uteblir. Men velger å tro jeg gjør rett når jeg like vel koser meg i mitt nye forhold. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Del Skrevet 27. mai 2018 Man skal.vel ikke stole på disse sommerfuglene i magen ? De forsvinner jo etterhvert. Og da spørs det hva en sitter tilbake med. Anonymkode: 861fd...7d4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #8 Del Skrevet 27. mai 2018 Jeg hadde det sånn med han jeg er sammen med nå. Vi har det veldig bra sammen. Men fra min side har det ikke vært sommerfugler i magen. Jeg har absolutt følelser men ikke alt-opp-slukende forelskelse. Og det synes jeg faktisk har vært deilig. Vi brukte lang tid på å bli kjærester. Først og fremst pga at jeg ikke tenkte at jeg ikke ville få følelser for han, og fordi jeg opplevd et stort svik fra 2 på kort tid. Jeg ville ikke ha noe forhold da. Men så utviklet det seg, han gå meg den tiden jeg trengte og trygghet. Jeg bar aldri usikker på han. Anonymkode: 5ab94...463 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Del Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man skal.vel ikke stole på disse sommerfuglene i magen ? De forsvinner jo etterhvert. Og da spørs det hva en sitter tilbake med. Anonymkode: 861fd...7d4 Det finnes det vel ulike opplevelser,når jeg først har fått sommerfugler i magen av å være med en mann så har jeg ikke gått lei han nettopp fordi jeg har likt han så godt. Mens med de jeg har datet der jeg ikke har fått sommerfugler i magen,der har jeg gått fort lei. Anonymkode: 02fe7...b21 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #10 Del Skrevet 27. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei Har siden før jul vært på flørtern med en mann. Rolig, omtenksom mann med alt på stell. Flott å se på er han også. God økonomi og bra jobb. Skal helt ærlig innrømme at yrket hans gjorde meg litt ekstra interessert helt i begynnelsen.. Vi har kontakt hver dag og jeg liker det! Vi er på god vei til å kunne kalle oss kjærester om ikke så lenge. Og det vil jeg jo i bunn og grunn. Men jeg blir så stresset av fraværet av sommerfugler i magen, og denne pirrende følelsen av forelskelse. Forrige gang jeg var forelsket bruste det over og det kriblet i magen hver gang det tikket inn en melding ol.fra personen. Det gjør det aldri her. Jeg smiler mye av meldingene hans(vi har så lik humor) og jeg nyter sexen sammen, den er absolutt god, men sommerfuglene i magen har alltid vært fraværende jeg vet at menn som ham er ettertraktet og ikke alle kvinner forunt. Er dette et tegn på at det aldri kan bli noe mellom oss? Eller kan jeg ha følelser likevel? Jeg tenker på ham hver dag vi ikke er sammen og jeg trives i hans selskap. Men jeg kan vel heller aldri si at jeg lengter når vi er fra hverandre. Anonymkode: 0e069...b6d Hadde det litt sånn også med en fyr. Virket perfekt på mange måter, men jeg fikk ikke de følelsene jeg burde ha. Er en annen fyr da, som ikke er perfekt på noen måte, men bare jeg hører stemmen hans, ser han på avstand eller får en melding fra ham bruser det i hele meg og jeg får sug i magen.... hvorfor!?!😫 Anonymkode: 66e72...8c8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Del Skrevet 27. mai 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir så svett av sånne som deg. Har vært i noen lange forhold selv. Den ene var en økonomisk snylter som kjørte familieøkonomien på r... Den andre var en alkoholiker og den tredje en voldsmann. hva jeg kunne ha gitt for en stabil, snill, kjekk, god, rolig mann med alt på stell. Men nei da. Sånne som deg "kjeder seg" når de finner gode normale oppegående menn. Og etter en stund bryter de ut (på bekostning av barna) fordi de føler de mangler noe- uten å vite hva noe er. Eller de er utro med den kjekke kollegaen fordi de føler de har rett på mer spenning. Det hele virker så urettferdig. Jeg er supersnill, aldri vært utro, hjelper alle svake grupper, stiller opp for alle alltid og er smart med høy utdannelse . Men desverre har jeg ikke møtt en slik mann. Fordi de kapres av kvinner som deg, som kjeder seg og "mangler" noe udefinerbart etter to minutter. hva leter du egentlig etter? "Sommerfugler"? Vi er ikke i et eventyr, dette er real life. sorry, måtte få det ut. Slutt å klag. Anonymkode: b235a...a29 Trist at du har vært i så mange dårlige forhold, men altså man må da kunne få lov til å forvente et par sommerfugler i magen helt i begynnelsen av et kjæresteforhold uten å bli beskyldt for både det ene og det andre! Har vært sammen med min snille og gode mann i 15 år, men av og til er ikke ting helt på topp og da er det jammen godt å huske på hvor helt sanseløst forelsket jeg var i han i begynnelsen. Husker at det dirret i hele meg, jeg svevde rundt på en rosa sky og jeg savnet han enormt med gang han gikk. Jeg synes ikke man er kravstor fordi man ønsker å lengte og kjenne kribling i begynnelsen av forholdet. Det er jo sånn man er når man er forelsket! Og man må da for pokker kunne kreve å være forelsket i begynnelsen av et forhold! Tror det er viktig bagasje å ha med seg videre når forholdet går over i nye faser. Men det er min mening da. Anonymkode: 0161f...f3e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Del Skrevet 27. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trist at du har vært i så mange dårlige forhold, men altså man må da kunne få lov til å forvente et par sommerfugler i magen helt i begynnelsen av et kjæresteforhold uten å bli beskyldt for både det ene og det andre! Har vært sammen med min snille og gode mann i 15 år, men av og til er ikke ting helt på topp og da er det jammen godt å huske på hvor helt sanseløst forelsket jeg var i han i begynnelsen. Husker at det dirret i hele meg, jeg svevde rundt på en rosa sky og jeg savnet han enormt med gang han gikk. Jeg synes ikke man er kravstor fordi man ønsker å lengte og kjenne kribling i begynnelsen av forholdet. Det er jo sånn man er når man er forelsket! Og man må da for pokker kunne kreve å være forelsket i begynnelsen av et forhold! Tror det er viktig bagasje å ha med seg videre når forholdet går over i nye faser. Men det er min mening da. Anonymkode: 0161f...f3e Ikke meg du svarte, men jeg er enig med deg. For en god del år tilbake var jeg sammen med en mann i tre år som var omtrent som Hi beskriver. Jeg var aldri forelsket. Han var min beste venn de årene vi var sammen, jeg gledet meg til å være sammen med ham, vi hadde ok og hyppig sex. Men fra min side var det aldri noe mer, og dermed hadde jeg heller ikke noe mer å gå på når ting begynte å skjære seg - eller ting begynte trolig å skjære seg nettopp fordi jeg ikke hadde mer følelser for ham lenger. Og dermed ble jeg mer oppmerksom på de sidene som ikke passet bra sammen med meg. Ja, jeg ville fått et trygt liv sammen med ham. Men hadde jeg forstatt sammen med ham, og enda verre, fått barn med ham (og alle de ekstrabelastningene det medfører i hverdagen og på forholdet) så hadde jeg trolig endt opp som en ordentlig hurpe til slutt. Ikke fordi han hadde gjort ille ting, men fordi jeg ikke var ærlig med meg selv og derfor også brøyt meg selv ned med å bli i et forhold som ikke lenger var bra for meg. Jeg er enig med deg i at de fleste trenger litt mer å gå på. Men jeg kan også forstå hun som du svarte som har opplevd så mange utrygge menn, at hun kanskje vektlegger tryggheten langt større enn andre ting. Jeg tror ikke jeg vektlegger trygghet mindre enn henne, men jeg trenger mer enn bare det for å ha det godt. Ikke noe galt i å vektlegge forskjellig, bare man gjør det som er viktig for at en selv skal ha det bra og en ev. partner skal ha det bra. Anonymkode: faa80...88b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #13 Del Skrevet 28. mai 2018 Hi, min nåværende mann hadde jeg det sånn med. Ingen brusende foreldelse, men jeg fikk sug i magen osv da. Tenkte jeg kanskje var for «voksen» for å være helt ute forelsket, Hehe. Usikker 🙂 Men vi har barn sammen og han skal jeg være med til jeg dør! Anonymkode: ebd56...e2f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348537-han-er-helt-herlig-men-jeg-f%C3%B8ler-ingenting/#findComment-148764314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå