Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Det har allerede vært veldig varmt her en god stund og jeg piner meg selv med å ikke kunne kle av meg. Gruer meg til badesesongen startet for fullt. Ikke alle barna er store nok til å klare seg selv i vannet. Jeg ser helt grusom ut, og lurer på om noe kan gjøres for å redusere problemet? Anonymkode: 3c49e...ad6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 Sliter med det samme, og har dessverre funnet ut at verken trening eller slanking hjelper. Ingen kremer heller. Eneste som hjelper litt er å kutte på karbohydrater. Etter noen år har jeg lilevel innfunnet meg med at sånn er det bare, og ser jeg meg rundt ser jeg damer med masse cellulitter overalt. Bryr meg ikke lenger og det er herlig å kunne gå på stranda igjen uten å tenke over hvordan jeg ser ut Anonymkode: 4521c...135
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Kopping hjelper på cellulitter, det kan jeg skrive under på. Her kan du lese mer om kopping. Har lest masse positivt om det på facebook også så vet dette hjelper for mange. Mine venninner som har prøvd det er også fornøyd så det er verdt et forsøk. Jeg reduserte cellulittene med ca 80% da var jeg såpass fornøyd at jeg slutta å koppe men skal starte igjen nå og se om jeg kan få de helt vekk :) Anonymkode: 6d88b...c7e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kopping hjelper på cellulitter, det kan jeg skrive under på. Her kan du lese mer om kopping. Har lest masse positivt om det på facebook også så vet dette hjelper for mange. Mine venninner som har prøvd det er også fornøyd så det er verdt et forsøk. Jeg reduserte cellulittene med ca 80% da var jeg såpass fornøyd at jeg slutta å koppe men skal starte igjen nå og se om jeg kan få de helt vekk Anonymkode: 6d88b...c7e Takk for tips! Bestilte den koppen nå! 😁 Anonymkode: 3c49e...ad6
oslofrk Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kopping hjelper på cellulitter, det kan jeg skrive under på. Her kan du lese mer om kopping. Har lest masse positivt om det på facebook også så vet dette hjelper for mange. Mine venninner som har prøvd det er også fornøyd så det er verdt et forsøk. Jeg reduserte cellulittene med ca 80% da var jeg såpass fornøyd at jeg slutta å koppe men skal starte igjen nå og se om jeg kan få de helt vekk Anonymkode: 6d88b...c7e Hvordan bruker du koppen? Hvor ofte og hvor mye?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #6 Skrevet 26. mai 2018 Mine forsvant når jeg begynte å går mye i marka/fjellet. Anonymkode: db1d4...06b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #7 Skrevet 26. mai 2018 32 minutter siden, oslofrk skrev: Hvordan bruker du koppen? Hvor ofte og hvor mye? I starten gjorde jeg det daglig, kun 5-10 minutter i dusjen. Så bruker jeg dem kanskje i tillegg litt lengre (30min) en til to ganger i uken hvis jeg har tid. Så etterhvert som resultatene kom så gjorde jeg det annenhver dag, før jeg til slutt stoppet opp når jeg var fornøyd med resultatet (sommeren var over haha). Skal starte igjen nå men denne gangen skal jeg i tillegg vedlikeholde ved å koppe en gang i uken etter jeg er fornøyd med resultatet. HUden blir synlig strammere og bedre, men du MÅ da også bruke dem jevnlig. Har dem med meg på ferie for å holde huden flott når jeg går lettkledd. Jeg liker å bruke dem i dusjen da det er mindre gris, så bruker jeg heller cellulitt olje eller krem etterpå. Jeg oppdaget nemlig at alt du har på huden mens du kopper forsvinner mye raskere ned i huden, så da bruker man både en god del produkt og det blir endel gris. Etter du har koppet ferdig så absorberes også produktene mye bedre så det gir jo det du tar på etterpå en bedre effekt. Jeg anbefaler også å skrubbe med kaffegrutt, dette ble jeg tipset om når jeg kjøpte koppene og dette har også fungert veldig bra for meg. Anonymkode: 6d88b...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå