Gå til innhold

Følgere på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man fjernet sånn at personer ikke kan følge en på facebook?  

Jeg har på en eller annen måte kommet borti, slik at dette er blitt aktivert og da jeg har lukket konto pga tidligere stalker, så vil jeg helst få vekk følger alternativet på siden min. 

Noen som vet hvordan man gjør det ? 

Anonymkode: 78a26...af0

Skrevet

Du går inn på innstillinger og deretter personvern. Der bestemmer du hvem som kan se det du skriver på tidslinjen din.

Men det går an å overstyre den funksjonen i et innlegg, og dersom du gjør det, vil det gjelde til du bytter neste gang, men det gjelder ikke innlegg som allerede er skrevet. For å forandre det, det kan være det du har gjort dersom du bare har vært borti noe. For å forandre det, går du inn der du skriver inn legg og da vil du finne en knapp hvor det står hvem som kan lese innlegget. Det står f.eks nyhetsoppdateringen - og hos meg står det akkurat nå "Venner". Hvis du trykker på den knappen for du opp alternativer og kan skifte mellom offentlig, venner, venner unntatt, egendefinerte lister osv. Da kan du velge hvem som kan lese. Men så vidt jeg skjønner, må du ev. gå gjennom gamle innlegg for å rette oppi dem om de har andre innstillinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...