Gå til innhold

Hvor legger du/mannen din ifra dere klærne når dere skal legge dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slenger sokker til vask og resten tar jeg av ved sengen. Mannen min slenger alt i en haug på badegulvet, også sokkene han har brukt hele dagen. Sier han skal ha det på dagen etter 😅 Jeg blir gal! Hadde du orket si noe på det? Vi har tre barn, og om alle skal gjøre slik blir det kaos! 

Hvor legger barna deres forresten klærne da? Om de skal ha på en dag til? Våre må vaske klærne hver dag, de er så små og griser enda!

Anonymkode: e6c01...06d

Skrevet

Jeg tar av meg alt når jeg går i dusjen hver kveld. 

Det samme gjør mannen for det meste. Men det han skal bruke igjen legger han på en kommode ved senga. 

Anonymkode: 1841d...03c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tar av meg alt når jeg går i dusjen hver kveld. 

Det samme gjør mannen for det meste. Men det han skal bruke igjen legger han på en kommode ved senga. 

Legger det da i skittetøyskurven. Ser at jeg formulerte meg litt feil. Litt åpenbart at man kler av seg før man går i dusjen 😅

Skrevet

Undertøy,sokker og evnt annet som skal vaskes legger jeg rett i skittentøydunken. Resten legger jeg på en benk på badet. Men stort sett vasker jeg alle klær hver dag. 

I min familie er jeg den rotete og mannen den oppgitte som går å rydder etter meg 😅

Anonymkode: 6c535...7d4

Skrevet

Guttene har hver sin boks under stellebordet der bukser legges hvis de skal brukes dagen etter/ikke er skitten.

Mannen hadde en stol, men nå henger han opp de på knagger.

Jeg har også knagger på soverommet.

Sokker, t-skjorte og singletter går i vasken hver kvelde. 

Anonymkode: e41c0...f66

Skrevet

Jeg legger mitt på gulvet på badet, mannen legger sitt på en stol på badet og ungene henger bukser o.l som skal brukes en dag til over badekarkanten.

Det som skal vaskes går i skittentøykurven.

Anonymkode: e888b...78f

Skrevet

Klær som skal vaskes legges i skittentøysdunken. Så har vi i tillegg et trådkurvsystem på badet, der hvert familiemedlem har sin egen kurv. Der legger vi klær som skal brukes neste dag. Det er kanskje ikke verdens vakreste system, men det fungerer. Og ingen har klær strødd rundt på gulvene.

Skrevet

Jeg har en hylle i skapet til klær som er brukt, men tåler en dag til. Resten sorteres i forskjellige skittentøyskurver.

Mannen legger det på badegulvet, oppå vaskemaskinen, på gulvet på soverommet, over tv'n og på gulvet forran skittentøyskurven. Alle andre steder enn I skittentøyskurven, og der blir det. Men han bruker heldigvis ikke undertøy en gang til.

Anonymkode: d47a5...f66

Skrevet

Alle legger undertøy og sokker i skittentøysdunken. Eldste legger klær som skal brukes igjen på en stol på rommet. Jeg og de to yngste legger slike klær i en hylle på badet. 

Mannen har et system på stuen, og har alltid to - tre bukser og like mange skjorter og gensere hengende der. Det er visst alt i bruk, men noe til jobb og noe til hjemme og noe til jeg vet ikke hva. Og ja, jeg sier noe på det. 

Anonymkode: d80ef...663

Skrevet

Mannen legger sitt på gulvet ved senga, så kan han trø rett i det når han går ut av senga 🤨 jeg har mitt på badet. Har egentlig en knagg jeg bruker, men den er ofte full, så jeg legger en del på stellebordet også. 

Anonymkode: d839d...438

Skrevet

Vi har en hylle hver på badet vi legger tøy vi kan bruke mer, om ikke går det i skittentøyet. Kjenner jeg er fryktelig glad jeg ikke har en mann lenger når jeg leser dette. To fjortisser med kjæreste roter ikke en brøkdel så mye med tøy som tidligere samboer gjorde. 

Anonymkode: 795d1...933

Skrevet

Vi legger begge det på gulvet ved senga, der det havner når vi kler av oss før vi stuper til køys. Ungene tror jeg har ca samme system.

Ja, jeg vet at det ikke er et særlig bra system, men det fungerer. Husker ikke hvordan vi gjorde det når ungene var små.

Anonymkode: 1da75...c2f

Skrevet

På knagger på badene. Mann og sønn på sitt bad, jeg og datter på vårt bad. Det som skal vaskes går selvfølgelig rett i skittentøysdunken, en på hvert bad før det sorteres videre på vaskerommet. 

Anonymkode: 7c705...9a2

Skrevet

Jeg vasker alt tøyet mitt hver dag, så alt går rett i skittentøyskurvene. Mannen min gjenbruker noe, det bretter han pent og legger på en kommode på soverommet.

Anonymkode: e3145...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...