Gå til innhold

Messenger spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man kontakter på messenger? Titta gjennom der nå og det var det jo mange folk jeg ikke aner hvem er engang.. 

Anonymkode: 29b06...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vennene dine på facebook, du bør vel vite hvem de er?

Anonymkode: e01db...9ed

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vennene dine på facebook, du bør vel vite hvem de er?

Anonymkode: e01db...9ed

Ehh nei det er ikke det.. mange der jeg verker kjenner eller vet hvem er.. 

Skrevet

Messenger er jo koblet opp mot fb😅 Så da har du i så fall mange "venner" på fb du ikke aner hvem er..

Anonymkode: 81b36...912

Skrevet

Ja det må jeg jaggu ha da.. stod på noen at jeg hadde lagt de til via tlf nr men har verken nr eller person på tlf lista mi.. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ehh nei det er ikke det.. mange der jeg verker kjenner eller vet hvem er.. 

Jo. Men hva mener du med "tittet gjennom"? Det er jo en app som brukes til å sende mld til alle på fb (også de som ikke er vennene dine). Men du får jo ikke opp noen ukjente med mindre du søker dem opp selv eller de har sendt deg mldforespørsel.

Skrevet

Vet jeg har vært i kontakt med noen der pga kjøp/salg sider. Men også mennesker der jeg vet 100% at jeg ikke har på fb eller skrevet med der inne.. samboeren min fikk se dette i stad og nå er det krig her for han mener da at jeg har drivi og skrivi med ukjente mannfolk og greier.. kjenner ikke til over halvparten av de menneskene som lå på den lista engang.. 

hi

Skrevet

Også fikk jeg opp kjent folk der som IKKE har fb profil engang.. 

hi

Skrevet

Du får ikke opp folk i Messenger som *ikke* har Facebook-profil. Det er rett og slett teknisk umulig. Man kan ikke ha Messenger uten å ha Facebook-konto.

Dette er det du gjør: Velg ut fem personer fra Messenger som du mener du *ikke* kjenner. Gå inn på Facebook. Søk opp disse fem personene og sjekk om du er venn med dem.

At samboeren din lager krig fordi du muligens er en smule teknisk inkompetent (jeg sier ikke det for å være slem!) er en helt annen sak. Han må jo stole på deg når du sier at du ikke har "drivi og skrivi med ukjente mannfolk".

Anonymkode: 814dd...b0f

Skrevet

Da har jeg gjort det du skrev over. Vi er ikke venner og ikke noen felles kjente.. var tre stykker som var medlem av samme kjøp/salg side på fb men de bodde så langt unna her at jeg vet jeg ikke har vært i kontakt med de på noen måte.. 

hi

Skrevet

Jeg har også MANGE mennesker på messenger som jeg ikke vet hvem er. Det står mange navn i alfabetisk rekkefølge og jeg vet at jeg ikke har felles venner med de eller er venner med de selv. Jeg har selv lurt på hvordan alle disse menneskene kommer opp på messenger.  

Anonymkode: c0624...8e5

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg gjort det du skrev over. Vi er ikke venner og ikke noen felles kjente.. var tre stykker som var medlem av samme kjøp/salg side på fb men de bodde så langt unna her at jeg vet jeg ikke har vært i kontakt med de på noen måte.. 

hi

Men hvor finner du denne listen med alle du ikke kjenner? Ikke under "meldinger" vel? Om jeg trykker på det ikonet som forestiller to mennesker, får jeg opp en hel haug med personer. Men det er bare "foreslåtte". Enten fordi vi har felles kjente eller er medlem av samme gruppe.

Skrevet

Trykker på personer nederst også alle kontakter.. der kom alle de ukjente opp

hi

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Det er mennesker du har lagret på tlf-listen din. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Står en "i" til høyre for alle, trykk på den så får du opp grunnen til at hver enkelt person ligger der😉

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får ikke opp folk i Messenger som *ikke* har Facebook-profil. Det er rett og slett teknisk umulig. Man kan ikke ha Messenger uten å ha Facebook-konto.

Dette er det du gjør: Velg ut fem personer fra Messenger som du mener du *ikke* kjenner. Gå inn på Facebook. Søk opp disse fem personene og sjekk om du er venn med dem.

At samboeren din lager krig fordi du muligens er en smule teknisk inkompetent (jeg sier ikke det for å være slem!) er en helt annen sak. Han må jo stole på deg når du sier at du ikke har "drivi og skrivi med ukjente mannfolk".

Jo, du kan ha messenger uten Facebook!

Anonymkode: a7e83...106

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står en "i" til høyre for alle, trykk på den så får du opp grunnen til at hver enkelt person ligger der😉

Dette. Det er mennesker du kanskje har ringt eller sendt sms til en gang, og så har du sagt ja til å lagre dem i telefonlisten din.

Det høres ut som det er telefonlisten din som trenger en opprydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...