Gå til innhold

Har dere skilt på dodøra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før var det jo veldig vanlig å ha et wc-skilt av noe slag på dodøra, men nå har vel det samme status som wallstickers og bokstaver i vinduskarmen. Samtidig tenker jeg at det er jo veldig praktisk å merke toalettdøren. Når man er på besøk hos folk og får vite at toalettet er ute i gangen, er man ofte innom to soverom og en bod før man finner badet :)

Tror jammen jeg må finne et wc-skilt å smekke opp på døra, flere som har det? :)

Alt man forresten skal gruble på.... Skylder på laaanghelg og laber hjerneaktivitet. Blir godt å dra på jobb i morgen :)

Anonymkode: 04366...4ce

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har WC-skilt, det var der da vi kjøpte huset. Ganske praktisk når vi har besøk som ikke har vært her før ja. Hvilken status det har har jeg ikke ofret en brøkdel av en tanke. :P

Anonymkode: 82ae1...557

Skrevet

Vi har ikke skilt. Noen har tatt feil dør, men de aller fleste finner fram. Ikke stort nok problem til at jeg borrer hull i en fin dør. Synes skilt er lite pent.

Anonymkode: b7b02...439

Skrevet

Har ikke skilt.  Det går helt greit å si "opp trappen og rett frem" eller inn i gangen og første til høyre" til de som er her for første gang.  

Skrevet

Måtte sjekke.

Ja, det harvi faktisk. På wc-døra i gangen, men ikke på badet. Var her da vi flyttet inn. Hadde nok ikke satt opp skilt hvis det ikke var. Har ikke hatt det i de forrige leilighetene/husene (tror jeg...)

Anonymkode: 65b33...1fd

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.  Men har bare en dør utenom utgangsdør i gangen

Anonymkode: e9433...216

Annonse

Skrevet

Vi har et lite , diskré på toalettet/badet nede, og et lite som det står «herredassen» på et toalett i 2.etg. Disse er etter forrige eier, jeg har bare ikke somlet meg til å ta de ned. 

Et diskré «bad» beholder jeg, men «herredassen» kunne jeg tenkt meg å få fjernet 🙈

Anonymkode: 14549...fa7

Skrevet

Vi har separat do og bad, så vi har et lite rundt skilt med en kvinnefigur og mannefigur på døra. Det er satt opp med dobbeltsidig teip, så har ikke trengt å lage noe hull i døra.

Anonymkode: 8ffc1...629

Skrevet

Nei, men kunne fort ha fått det om jeg fant noe jeg likte. 

Skrevet

Henger et hjerte på dodøra nede, er ungene som har hengt det opp, med lærertyggis ;)

Er egentlig et julehjerte tror jeg, rødt i filt. Det spiller da ingen rolle.

Anonymkode: 337d0...6a5

Skrevet

Minner meg på: jeg bodde i en leid leilighet for mange år siden og hadde besøk av en engelskmann. Han spurte "What is the bad room"?  :)

Anonymkode: d1d1c...e7f

Skrevet

Nei, har ikke, men kjøper kanskje hvis jeg finner et jeg liker.

Anonymkode: 75e2a...451

Skrevet

Her er det. Hang fra før. Har alltid likt slike skilt, så kanskje ville jeg ordnet om det ikke var. Sier kanskje ettersom jeg bare leier. 

Anonymkode: 32859...c5a

Annonse

Skrevet

Nei, har ikke det, for den er lett å finne. Men synes overhodet ikke et lite, diskret skilt med "WC" på eller et lite hjerte er det samme som wallstickers!

Anonymkode: b37ea...e05

Skrevet

Har kun en nisse som henger på døra i jula 😊

Anonymkode: 69924...46f

Skrevet

Har WC wallsticker på døren her 😂🙈 kjøpte når wallsticker var populært. 

Anonymkode: fff5a...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...