Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 ? Tenkte å gå på Skåla i sommer med barn, noen med erfaring ? Anonymkode: e1353...045
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Nei, men har gått uten. Det er en ganske tøff tur, så det kommer jo litt an på hvor store de er. Skal dere overnatte? Jeg har ikke vært der etter at de fikk den nye hytta på toppen, men det beste er å satse på å gå opp én dag og ned igjen neste. Begynn tidlig, ta dere god tid. Fantastisk tur, da! Anonymkode: ee4f0...fb5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Vi bur i området, og har vore der med barna våre fleire gonger. Yngste er ni og har vore der to gonger. Han er vant til fjellturar, og vi tek oss alltid god tid, då er det ein flott tur! Utsikta er fantastisk! Hadde ikkje villa gått med barn som går lite på tur, då det er bratt og langt. I alle fall ikkje begge vegar på ein dag. Anonymkode: 02a13...a24
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 Takk for svar 😊 Dette er et barn på 12 år som er vant med å gå turer i fjellet, men har aldri hatt barnet med til et fjell på størrelse med skåla. Vi tenkte å ta oss veldig god tid og begynne turen tidlig på morgenen, helst før de andre turistene starter. Anonymkode: e1353...045
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar 😊 Dette er et barn på 12 år som er vant med å gå turer i fjellet, men har aldri hatt barnet med til et fjell på størrelse med skåla. Vi tenkte å ta oss veldig god tid og begynne turen tidlig på morgenen, helst før de andre turistene starter. Anonymkode: e1353...045 Da går det sikkert fint. Men jeg tror jeg uansett hadde satset på å overnatte på toppen. Det er en opplevelse som 12-åringen sikkert vil synes er gøy og hyggelig. Anonymkode: ee4f0...fb5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 Hvordan er det å gå opp dit i juli, er det mye snø oppover på den tiden ? Anonymkode: e1353...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå