Gå til innhold

Til dere som har kremert hunden deres, eller andre dyr..

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 20.5.2018 den 14.12):

Vi måtte avlive vår kjære familie hund for litt over en uke side, veldig, veldig trist. Valgte å kremere den og få egen urne. Den har vi ikke fått enda, men er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det. Skal vi grave hun ned i hagen, eller ha urnen et annet sted, ikke typ bilde og lys ved siden da, det er kanskje sært?

Vi veit jo ikke om vi skal bli boende her resten av livet, så synes det er vondt å grave hun ned og, får jo ikke tatt hun med videre. Høres kanskje dumt ut, men hun var hos oss i maaange år og var første "babyen" vår.

Hva har du gjort?

Anonymkode: 8b333...81c

Anonym bruker skrev (På 20.5.2018 den 21.31):

Huff, det høres så vondt ut, og tårene triller her. God klem til deg ❤

Anonymkode: 98db1...05d

Det høres slettes ikke sykt ut jeg gjør akkurat det samme, to uker siden jeg mistet hun å bare går å gråter 🥲Hundepoter setter dype spor ❤️

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 20.5.2018 den 16.51):

Å drasse rundt på urner med familie, venner eller kjæledyr når man flytter og kanskje til og med oppbevare dem i stua er utrolig sært. Lær å godta døden. Det er bare aske.

Anonymkode: dfff3...dbc

Syntes dette var et brutalt svar til folk som er i sorg 🥲

Anonym bruker skrev (På 20.5.2018 den 16.57):

Valgte felleskremering for å unngå nettopp dette. Urner rundt omkring ER sært. ...og litt ekkelt.

Anonymkode: 0753d...5a5

Ikke enig jeg får min hjem om to uker❤️Min hund skal hjem der den alltid har hørt hjemme❤️

Peggy skrev (4 timer siden):

Ikke enig jeg får min hjem om to uker❤️Min hund skal hjem der den alltid har hørt hjemme❤️

Beklager, men hunden din kommer ikke hjem. Det du får hjem er aske. Jeg har mistet en hund selv og vet hvor vondt det er, men ville du hatt en urne med asken etter f.eks foreldrene dine hjemme?

Anonymkode: 61210...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...