Gå til innhold

Feilmelding hele tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med forumet, feilmeldinger i et sett her..

Anonymkode: 52510...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skjer med forumet, feilmeldinger i et sett her..

I dag?

Det har ikke jeg fått i det hele tatt. Jeg har alltid hatt mye problemer med dette forumet, men etter den siste lille oppdateringen, så har jeg ikke hatt noen problemer. Merker ikke noe i dag

Anonymkode: 8c833...3e6

Skrevet

Her også - skulle jo bli så meget bedre etter den nylige oppdateringen ;)

Jeg har skrevet om det i en tråd øverst på Ris og Ros - tror det er greit at flere også gjør det der, for tråder på anonymforumet vil jo forsvinne langt ned på sidene før helgen er over.

Anonymkode: c74b1...ec6

Skrevet

ikke fått no jeg

Anonymkode: 0c07c...635

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

I dag?

Det har ikke jeg fått i det hele tatt. Jeg har alltid hatt mye problemer med dette forumet, men etter den siste lille oppdateringen, så har jeg ikke hatt noen problemer. Merker ikke noe i dag

Jeg svarte over, er ikke Hi. Har hatt det slik i flere dager nå. Veldig hyppig nede. Forskjellen fra før oppdateringen er at nå kommer man seg inn igjen nesten med det samme, før tok det jo evigheter (timer). Men det er veldig hyppig nede, har opplevd det flere ganger i dag også, senest for kanskje to minutter siden, og enda oftere på kvelden, av en eller annen grunn rundt kl 23-01.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte over, er ikke Hi. Har hatt det slik i flere dager nå. Veldig hyppig nede. Forskjellen fra før oppdateringen er at nå kommer man seg inn igjen nesten med det samme, før tok det jo evigheter (timer). Men det er veldig hyppig nede, har opplevd det flere ganger i dag også, senest for kanskje to minutter siden, og enda oftere på kvelden, av en eller annen grunn rundt kl 23-01.

Så rart, kan forumet være nede for noen og ikke for andre?

Skrevet

Virker slik. Men nå er det snakk om sekunder, det er bare å trykke på oppdatere så kommer man tilbake, så hvis man akkurat da f.eks. er inne og leser en tråd og ikke klikker seg rundt så vil man nok ikke merke det. Kanskje det kommer an på hvilken nettleser man bruker også? Jeg vet ikke, bare registrerer at det er mye feilmeldinger.

Skrevet

Virker slik. Men nå er det snakk om sekunder, det er bare å trykke på oppdatere så kommer man tilbake, så hvis man akkurat da f.eks. er inne og leser en tråd og ikke klikker seg rundt så vil man nok ikke merke det. Kanskje det kommer an på hvilken nettleser man bruker også? Jeg vet ikke, bare registrerer at det er mye feilmeldinger.

Det er utrolig kjipt, og jeg skjønner ikke hvorfor dette forumet har så enormt mye tekniske problemer

Skrevet

Hos meg også, omtrent annenhver tråd jeg går inn på. Må gå ut og inn igjen🤬 

dritirriterende!

Skrevet

Samme her, har prøvd å oppdatere og å skifte passord, men ingenting nytter... Veldig kipt.. 

Anonymkode: e4186...716

Skrevet

Men i helvete...verre enn noensinne nå

Skrevet

Men i helvete...verre enn noensinne nå

Ha-ha... her har det vært ganske stabilt siste timen. Veldig pussig!

Skrevet

Veldig mye nede her også 

Anonymkode: d1ecb...fe2

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

om det er flere webservere i front som er lastbalansert med software vil det typisk oppleves slik :)

Anonymkode: 71c73...92a

Skrevet

Nå skjedde det akkurat igjen. To ganger på 10 sek. 

Anonymkode: d1ecb...fe2

Skrevet

Begynner å bli irriterende det her 😒

Anonymkode: 1f849...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...