Gå til innhold

Æsj, hater bikini sesongen.. føler meg så feit, bleik og hårete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barbert kommer i dag og tatt på meg bikini, har masse røde nupper i bikinilinjen og på innsiden av lårene,  ikke pent.. Det er mange som allerede er brune og flotte.   Blir flau av å vise meg foran mannen når det kryr rundt oss av smekre damer i bikini..  (Er på campingplass) har lyst til å gråte. Er ikke feit heller, men ikke tynn.. kunne tatt av 6 kg.. flere som føler som meg? 

Anonymkode: b6ff8...196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kle av deg, problemet løst.

Anonymkode: 068e6...cee

Skrevet

Du er ikke en annen bare fordi du har noen få kilo mer.

Jeg er nesten 10 kg større enn jeg var for få år siden. Er syk og halvparten har kommet på som fett, resten er vann. Jeg er en vandrende, dissende vannballong med minimalt med muskler. En autoimmun hudsykdom her jeg også fått i tillegg til at huden har klikket pga. sykdommen også med kviser i ansikt, hals, nakke, bryst og rygg. Lekkert ;)

Jeg velger å ikke fokusere på det jeg ikke får gjort noe med. Jeg ser for meg meg selv slik jeg er som frisk, og så prøver jeg å gi blaffen i hva andre ev. måtte mene. Jeg akspterer at jeg er som jeg er, og forsøker å ikke fokusere på det negative, men heller fokusere på det positive.

Anonymkode: 29e8b...5a1

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har barbert kommer i dag og tatt på meg bikini, har masse røde nupper i bikinilinjen og på innsiden av lårene,  ikke pent.. Det er mange som allerede er brune og flotte.   Blir flau av å vise meg foran mannen når det kryr rundt oss av smekre damer i bikini..  (Er på campingplass) har lyst til å gråte. Er ikke feit heller, men ikke tynn.. kunne tatt av 6 kg.. flere som føler som meg? 

Anonymkode: b6ff8...196

Jeg skjønner hva du mener, men jeg er mye mer overvektig enn deg.  Etter lang tids sykdom, så er jeg gråhvit i huden, så bleik at du nesten blir blendet. Jeg synes det er helt pyton, men vi er bare i mai og det er mange i samme båt. Hiv deg i sola nå så får du farge. Blås i de andre

Anonymkode: f3868...05f

Skrevet

Har pcos så hårete er bare fornavnet. Og er i tillegg blåhvit. Prøver å ikke tenke på bikinisesongen.. 🙈

Anonymkode: fec43...5e3

Skrevet

Jeg er også bleik, feit og hårete. Og for et par år siden ville det gjort at jeg nekta å kle av meg. Nå kunne jeg ikke brydd meg mindre og går rundt i bikini både hjemme og på stranda. Jeg er fortsatt ikke glad i meg selv og blir trist når jeg ser i speilet, men har akseptert hvordan jeg ser ut og lever greit med det.

Anonymkode: 46961...e43

Skrevet

Du har noen valg. Gjør noe med det, drit i det eller kle av deg akkurat nok til å orke det du blottlegger. Ingen grunn til å gå i bikini, verdens mest upraktiske plagg, om du ikke liker det. 

Skrevet

Jeg er bleik, småfeit og hårete, og jeg kler meg i bikini så snart jeg har sjansen! Jeg gir blaffen! Jeg har mage, hår under armene på magen og på leggene, noen ganger barberer jeg, noen ganger ikke.... 

Anonymkode: 9a98b...af4

Skrevet

Alle er vi bleke på denne tiden av året. Så du er ikke alene. Om mannebeinet ditt ikke klarer å la være å sikle som en kåt kjøter i løpetiden, så er det hans problem. Kle på deg den smekreste bikini`n , hev hodet og smil :D Er ikke kiloene som er avgjørende. Klem

Skrevet

Hårete bein har jeg ikke siden hele hele tiden barberer meg men beina ser forferdelig ut pga ekstremt mye røde nupper etter barbering. Det gjør at jeg heller går med bukse enn å vise de stygge beina mine. At jeg er bleik i huden bryr jeg overhodet ikke om.

Anonymkode: 8a9af...24f

Skrevet

Samme her... Bikinisesongen er ikke min favorittid i året...

Anonymkode: 96d20...8ed

Skrevet

Er sikker på at folk ikke ser nuppene dine på avstand. Hadde du tatt de smekre damene i nærmere øyesyn, har de sikkert også nupper, strekkmerker, ujevn pigment, for mange timer i solarium eller spray tan - and so on... Lær deg å like deg selv. 

Anonymkode: 54e05...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...