Anonym bruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Dette er 2 gang jeg bestiller derfra. Sist bestilte jeg Icaniwill High waist, men dei sendte ei som er normal i livet. skrev Mail til dei om at jeg ville bytte den til den buska jeg bestilte. Fekk da til svar at det er så tungvint for dei å sende returlapp, og at jeg heller kunne få 20% på neste kjøp om jeg beholdt buksen. Noe jeg selvfølgelig sa blankt nei til. Og etter mye krangel fekk jeg endelig returene den, og fekk ny bukse.  Og dumme meg såg at dei hadde salg forgje uke, og kjøpte samme bukse igjen. Og så klart sendte dei feil denne gangen óg 🤬 aldri meir om jeg skal kjøpe noe derfra igjen! er det bare jeg som er Max uheldig ? Eller er dette normalt for denne nettbutikken?? Anonymkode: c37a0...c96
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 Har ikke handlet der. Men det med returen er jo skikkelig useriøst. Hadde ikke handlet der igjen om jeg var deg. Anonymkode: 06a5a...3e0
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 Det er kun de største nettbutikkene som har returlapper, ellers så er man selv ansvarlig for returen av varen ved kjøp. Men her så har jo de sendt feil, så da må de jo sende deg den som du faktisk har bestillt så kan de i så fall sende returseddel med i den paken eller så kan de be deg om å sende den i retur og at de dekker de utgiftene. Det er slik man burde ordnet det, og det er hvordan man ordner opp i feilen som har betydning. Har aldri handlet der men generelt sett bør du aldri handle i nettbutikker som ikke har noe telefonnummer du kan kontakte dem på. Når jeg skal handle så sjekker jeg alltid først kontaktsiden, om epost og telefonnummer mangler så bestiller jeg ikke fra dem. Anonymkode: 388ca...e1e
Holzhaus Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 Har god erfaring med kjøp derfra  tror det bare er du som er uheldig.Â
Kaninunge Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Internettbutikken er rotete og mange funksjoner virker ikke. Det er umulig å komme i kontakt med kundeservice annet enn mail som de svarer på etter en stund. Når min ordre fikk feil adresse var det ingen mulighet til å kontakte de for å endre dette før pakken ble sendt. Da jeg omsider fikk svar var de lite imøtekommende og ba meg ta kontakt med "som som bor på adressen og selv hente pakken". I en helt annen by skal jeg altså i følge de ringe de titalls menneskene som bor i en blokk for å få tak i pakken min. Hverken behjelpelige eller i det minste høflige. Hun som svarer virker som en robot. Kan du bestille varer et annet sted; gjør det!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 Har bestilt matvarer der siden jeg går på lavkarbo! Jeg er VELDIG fornøyd. Ingen feil, bra varer, og rask levering. Anonymkode: b7fac...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå