oslofrk Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Jeg glemte en åpnet pølsepakke ute ved 17tiden. Kom på det nå! (Kl 20.00) Dårlig, eller Ok? Ville du spist dem?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Hadde spist den. Er den uåpnet er det helt ok. Har den ligget åpnet i feks solsteiken hadde jeg kanskje ikke spist den. Anonymkode: 9bf30...46e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Jeg hadde ikke spist de, men her er det varmt i dag. Og jeg synes pølser fort blir dårlige Anonymkode: 73bb3...e79
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Jeg tror ikke det. Jeg glemte en gang en pølsepakke i romtemperatur noen timer, riktignok på sommeren. Jeg la dem i kjøleskapet da jeg oppdaget dem. Da jeg tok dem ut neste dag, var de fulle av "rusk", som ved nærmere ettersyn var ørsmå larver. Tror det var fluelarver. Pølsene luktet ikke vondt, og var antakelig ikke dårlige, men de hadde altså ligget åpent slik at insekter kom til. Anonymkode: b20af...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå