Gå til innhold

Ferdig toropakke til middag på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

utakknemelig er du

Anonymkode: 79153...3ae

Skrevet

For meg hadde det vært skikkelig turn-off, da jeg selv lager mat fra bunnen og er opptatt av at det jeg spiser er næringsrikt, ikke minst at daten anstrenger seg litt

Anonymkode: 3793d...7bc

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

utakknemelig er du

du er ikke mer interessant selv om du varierer "slutt å sutre"...

Du er bare stusselig, så lite du forventer av livet.

Anonymkode: 3509c...8ae

Skrevet

Jeg hadde nok lurt på hvordan jeg kunne unngått å få med meg denne siden ved ham tidligere. For meg er sunt kosthold viktig.

Som andre sier, hvis det var en spesifikk grunn til at dette var det beste han fikk til, da hadde jeg kunnet le av det - men da regner jeg også med at han selv hadde hatt selvironi nok til å le av seg selv.

Om det var slik at han var veldig dårlig på kjøkkenet kunne jeg likevel fortsatt forholdet, men bare hvis han da var drømmemannen hva husvask og rydding angår. Og jeg ville uansett ha forventet at han var villig til å lære seg å lage sunn mat, og at han hadde tatt et matlagingskurs om han hadde fått det i gave.

Her kommer alder også inn. En mann i begynnelsen av 20-årene kan jeg akseptere mindre av en i 30-40-årene. (Ikke at 20-åringer er aktuelt for meg lenger ;) )

Skrevet

Jeg tenker ikke like mye over ernæringsdelen av det som jeg tenker på hvor lite han åpenbart evner å sette seg inn i hva som sømmer seg og vise omtanke for andre. Det hadde vært kroken på døra for meg. Jeg vil jo være sammen med en som er engasjert og bryr seg om andre. Det viser man ikke ved å by daten på mikromat.

Anonymkode: 43b3e...768

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

utakknemelig er du

Hahahaha, dagens

Anonymkode: db3ba...e4d

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis toro-middagen ble fulgt av en god forklaring ville det vært OK. 

Om noen hadde invitert meg på date og planlagt å bruke 3 min på å varme mat i mikroen ville jeg blitt skuffet.  Det gjelder ikke bare date, men også vanlig besøk hos venner.  

Om noen derimot hadde invitert meg på besøk og forklart på forhånd at kjøkkenet ble renovert men at de kunne varme noe mat for meg hvis jeg var sulten, da ville mikromat vært helt innenfor.  Eller om de hadde planlagt noe bedre men ikke fått det til pga noe veldig uforutsett som f.eks. strømbrudd.  Hadde det vært en date ville jeg foretrukket å få flere valg, kjapp mikromat, ringe og bestille noe eller spise ute.  

Anonymkode: 8ab7b...367

Fikk ingen forklaring. Han ville nok gjøre det enkelt når han for engangsskyld hat barnefri,men han kunne anstrengt seg litt mer enn toro mat :P

Anonymkode: 70461...e68

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde nok lurt på hvordan jeg kunne unngått å få med meg denne siden ved ham tidligere. For meg er sunt kosthold viktig.

Som andre sier, hvis det var en spesifikk grunn til at dette var det beste han fikk til, da hadde jeg kunnet le av det - men da regner jeg også med at han selv hadde hatt selvironi nok til å le av seg selv.

Om det var slik at han var veldig dårlig på kjøkkenet kunne jeg likevel fortsatt forholdet, men bare hvis han da var drømmemannen hva husvask og rydding angår. Og jeg ville uansett ha forventet at han var villig til å lære seg å lage sunn mat, og at han hadde tatt et matlagingskurs om han hadde fått det i gave.

Her kommer alder også inn. En mann i begynnelsen av 20-årene kan jeg akseptere mindre av en i 30-40-årene. (Ikke at 20-åringer er aktuelt for meg lenger ;) )

For min del gjør det absolutt ikke noe ay det ikke var sunn mat,er langt fra hysterisk på sånt. Men toro mat var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg. 

Skrevet

Han lager ikke mat. Det er kun en bitteliten sak, da må du bare regne med å være kokken, men det er jo ikke noe stort problem. 

Skrevet

Min eks diska opp det fantastiske måltidet med flere retter, men viste seg å være en dust når jeg virkelig trengte han.

Anonymkode: 603ae...414

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

utakknemelig er du

Det er ikke meningen å være utakknemlig,maten var faktisk god den. Men når begge to først hadde barnefri så hadde jeg kanskje håpet på en litt finere middag enn Toro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...