Gå til innhold

Ferdig toropakke til middag på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skulle spise middag hos han du dater å han hadde servert ferdigmat fra toro,sånn som du bare varmen i microen,hva hadde du tenkt da? Hadde du tenkt at han ikke egentlig var intressert når han ikke anstrenger seg litt for å prøve å imponere deg? Er jo ikke akkurat en romantisk middag :P

Anonymkode: 70461...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde nok kommet helt an på hvor mye jeg likte han. 

Om han ellers var drømmemannen kunne han servert knekkebrød med makrell på for min del. 

Men om hadde noe å bevise hadde det nok ikke gitt pluss i boken i hvert fall. 

Har du fått det på date?

Anonymkode: 96ffb...47e

Skrevet

Jeg liker han altfor godt egentlig.Men føler meg ikke like sikker på hvor seriøs han er,å den middagen gjorde ikke meg akkurat mer trygg på at han vil noe seriøst :P

Skrevet

Blir vi en gang gift så blir det hvertfall en god historie om hva han serverte daten sin hehe!

Skrevet

Jeg synes man skal anstrenge seg LITT når det er date, altså. Hvis han tar deg for gitt allerede, hvordan blir det da etter hvert?

Anonymkode: efb34...029

Skrevet

Da hadde jeg blitt litt skeptisk. Hvis man er så lite glad i å lage mat bør man heller invitere folk ut å spise, tenker jeg. Men så bor jeg et sted der det er lett tilgang på restauranter. 

Men jeg ville nok snakket om mat og sånn på et tidspunkt. For meg er mat viktig, og hvis han ikke bryr seg i det hele tatt, så er det litt kjedelig. Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som bare ikke bryr seg om hvordan mat smaker.

Mannen min er ikke så god i å lage mat, men han elsker god mat og elsker å dra ut å spise, og i kraft av at han har en familie nå, så har han lært seg noe basic matlaging som gjør at han har noen retter han kan diske opp med når jeg ikke gidder lage mat. Men jeg elsker å lage mat, så det er som oftest jeg som gjør akkurat det. 

Skrevet

Han er vel helt talentløs på kjøkkenet da. 

Anonymkode: 940dd...7f1

Skrevet

Han har jo nevnt at biffen hans ble så god når han laget det en dag,det er mer mat som hadde imponert meg. 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes man skal anstrenge seg LITT når det er date, altså. Hvis han tar deg for gitt allerede, hvordan blir det da etter hvert?

Enig. Jeg tenker at det da er bedre å bestille litt mat. Uansett så må det finnes noe bedre ferdigmat enn micro-lasagne

Anonymkode: db3ba...e4d

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nettopp den følesen jeg også har,at han tar meg for gitt. 

Skrevet

Hadde faktisk reagert tror jeg, selv om man er elendig på kjøkkenet så går det an å anstrenge seg litt. Enten bestille, eller å gå ut å spise. En mikro-middag er virkelig ingenting å servere på en date. 

Skrevet

Mannen min serverte Grandis lørdagspizza første gangen jeg var hjemme hos han 😂 Vi har vært sammen i 12 år og gift i 8. 

Har vært sammen med et par kokker. Men de var ikke så alrighte. 

Anonymkode: 837cd...504

Skrevet

Jeg ville tenkt at han ikke er så interessert i mat. :P Noen spiser bare for å bli mette og tenker ikke over at ferdigmat fra Toro eller en grandis ikke er "bra nok".

Om man ikke vil ha et forhold med en som tenker på den måten så er jo det greit nok, men det er ingen autmatikk i at det har noe med hans interesse for deg å gjøre.

Anonymkode: d6eb8...9d1

Skrevet

Ferdigmat fra Toro er helt greit innimellom det,bare er ikke mat jeg forbinder med en date :P

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er nettopp den følesen jeg også har,at han tar meg for gitt. 

Kjipt å la drømmemannen gå bare pga Toro . 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjipt å la drømmemannen gå bare pga Toro . 

Hehe ja du sier noe der.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du skulle spise middag hos han du dater å han hadde servert ferdigmat fra toro,sånn som du bare varmen i microen,hva hadde du tenkt da? Hadde du tenkt at han ikke egentlig var intressert når han ikke anstrenger seg litt for å prøve å imponere deg? Er jo ikke akkurat en romantisk middag :P

Da hadde jeg nok lurt på hvorfor han gadd å invitere meg på middag og ikke heller inviterte meg med ut ☺️ Eller stusset på at han ikke kjøpte loff og reker og jordbær eller noe sånt i stedet....

Anonymkode: 43b3e...768

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker han altfor godt egentlig.Men føler meg ikke like sikker på hvor seriøs han er,å den middagen gjorde ikke meg akkurat mer trygg på at han vil noe seriøst :P

Hvis dette faktisk skjedde, så hadde jeg snudd og gått nå altså. Om han er så tiltaksløs nå kan du jo bare lure på hvordan han kommer til å være etter 10 års ekteskap. 

Løp!

Anonymkode: 43b3e...768

Skrevet

Stol på magefølelsen!

Anonymkode: 79f89...8bb

Skrevet

Kanskje han feilet med det han egentlig skulle lage og dermed bare hadde anledning til å skaffe toro som kriseløsning?

Anonymkode: e6a71...796

Gjest grønteple
Skrevet

Han håper vel at du liker han for den han er da, og ikke for evt matlagingstalenter 😉

Skrevet
Akkurat nå, grønteple skrev:

Han håper vel at du liker han for den han er da, og ikke for evt matlagingstalenter 😉

Flaks at han er så sjarmerende,flink med unger og god i sengen da :P

Skrevet

Jeg hadde kommentert det med en gang, på en spøkefull måte. «Oj, toromiddag, du går all inn skjønner jeg?» Så kunne han svart enten

haha, ja jeg er ikke så god på kjøkkenet,

eller

haha, ja jeg bestilte noe gullbelagte krydderier fra indre Mongolia, men de kom ikke frem i tide, så da ble det bare Toro denne gangen...

da vet du hvor du har ham , liksom.

Anonymkode: 3c62b...40c

Skrevet

Jeg hadde sagt at nå går vi ut og spiser. Micromiddag spiser jeg faktisk ikke. Men han må jo være bra blåst om han inviterer på middag hvis han ikke kan lage mat.

Skrevet

Hvis toro-middagen ble fulgt av en god forklaring ville det vært OK. 

Om noen hadde invitert meg på date og planlagt å bruke 3 min på å varme mat i mikroen ville jeg blitt skuffet.  Det gjelder ikke bare date, men også vanlig besøk hos venner.  

Om noen derimot hadde invitert meg på besøk og forklart på forhånd at kjøkkenet ble renovert men at de kunne varme noe mat for meg hvis jeg var sulten, da ville mikromat vært helt innenfor.  Eller om de hadde planlagt noe bedre men ikke fått det til pga noe veldig uforutsett som f.eks. strømbrudd.  Hadde det vært en date ville jeg foretrukket å få flere valg, kjapp mikromat, ringe og bestille noe eller spise ute.  

Anonymkode: 8ab7b...367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...