Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Jeg likte chicco sine best, og passet på bestille flere esker når de hadde kampanjer med fri frakt e.l. Flere nettsteder som har de, jeg hadde alle på nyhetsbrev så jeg fikk med meg kampanjene, f.eks her: https://lekmer.no/chicco-ammeinnlegg-30-stk-antibakteriel/p/51276?country_override=NO&dfw_tracker=27748-238176&dv_adwords_campaign=612551701&dv_adwords_network=g&dv_adwords_target=aud-485664549277:pla-358705289203&gclid=EAIaIQobChMIrv_LydqE2wIVCNiyCh3e0wEZEAQYAyABEgL1v_D_BwE Men det er et par år siden da, mulig det finnes andre som er like bra nå? Anonymkode: 73ea6...4d5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 I starten syns jeg Chicco er best. Har brukt de med alle mine 3. Etterhvert som melkemengden stabiliserer seg og man ikke lekker like mye, syns jeg det aller meste funker. (Bortsett fra Natusan, den funka ikke(men er noen år siden jeg prøvde den, mulig den er blitt forbedret)) Anonymkode: b44e8...2a2
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Engangs er noe dtitt i praksis. Endte opp med å ikke bruke det, og kaste alle jeg hadde kjøpt. Ammeinnlegg i ull er faktisk veldig bra. Klør ikke heller, hindrer sopp også. Finnes ammeinnlegg i bambus for varme sommerdager. Anonymkode: 3c429...a2e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Jeg har hatt ammeinnlegg både i ull og bomull, men ville absolutt ikke anbefalt det! Bomull- klissbløtt med en gang+ setter seg fast i vaskemaskinfiltetet Ull- fikk sopp og hadde åpne sår. Ammeinnleggene satte seg fast i sårene. I tillegg blir de lange ammeinnleggene vanskelige og tynne å håndtere- ganske umulig med en hånd. Har hatt ull ved amming av 2 barn, og angrer like mye hver gang. Fungerer kun for å holde varmen utenpå engangsammeinnlegg. Engangs: Ammeinnleggene fra Medela syntes jeg heller ikke noe særlig om. I tillegg var de innpakket i unødvendig plast. Natusan sine er helt greie, men ikke noe utover det. Fortsatt ganske stiv pris. Ammeinnleggene fra Rema har vært best og er faktisk ganske rimlige i bruk. Anbefales! Har de på Æ-appen og sparer da litt ekstra. Anonymkode: c7be6...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå