Gå til innhold

Ny sekk til tredje klasse?? Får ikke skolesekk i første klasse her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ønsker seg ny. Får de behov for større sekk? Tenker da på bøker. 

Eller holder denne førsteklasse sekken fra beckmann et år til?

Anonymkode: c7de7...d50

Skrevet

Den holder. Mine fikk nye i 5.klasse

Anonymkode: 53116...ffc

Skrevet

Mine fikk ny til 4. klasse. Beckmann-sekken holder fint ut tredje. Men noen av dem har motiver som barna synes er barnslige når de blir såpass store.

Anonymkode: 83a81...bcf

Skrevet

Her får de fleste ny til 4. eller 5. Førsteklassesekken holdt i massevis i 3.

Anonymkode: c89b6...588

Skrevet

Størrelsen holder ut 3. og 4. klasse, men mine eldste fikk ny når de bad om det etter 2. klasse, fordi de vokste fra designet på sekken. Monstertrucker, romskip og dinosaurer er ikke så kult når man blir litt eldre. 

Hadde planer om å kjøpe en mer nøytral skolesekk til yngste som starter skolen i august, men han har sett seg ut en med dinosaurer, så da blir det nok en sånn, og bytte etter 2. klasse. 

Anonymkode: ec0a0...b47

Skrevet

Mine har fått nye til 1kl, 4 kl og 8 kl

Anonymkode: fe4d7...482

Skrevet

Mine har fått sekk i 2.klasse (alle fikk 1.klassesett ved innskriving.  Ingen brukte den ut over 1.klasse), og i 5. Klasse. Da var de blitt så mye lengre i ryggen at det var greit med ny sekk. I tillegg har vi opplevd at det har vært et skille ved 5.klasse når det dreier seg om skolebøker, lekser osv. Neste sekk regner jeg med blir ved starten på ungdomsskolen.

Anonymkode: 1afb1...4ea

Skrevet

Mi får ny sekk nå til sommeren hun skal i 2.trinn. beckmann blir forliten.

Skrevet

Min fikk ny til jul i 3. klasse. Hadde nok sikkert fint fått plass til alt i den lille sekken ut tredje, men da ble motivet veldig barnslig og stort sett alle andre i klassen byttet. Må følge saueflokken 😂

Anonymkode: 6bec1...ea1

Skrevet

Sekkene burde hatt motiv en kan bytte ut, slik at sekken ikke blir barnslig så fort. Eller selge nøytrale sekker, det er bare dinosaurer, biler, prinsesser og havfruer i butikkene her

Anonymkode: d59f1...43f

Skrevet

Det er da ikke noe problem å bruke de barnslige prinsesse og dinosaur sekkene så lenge de vil ha dem, det er jo noe av det morsomste ved å begynne på skolen. Å tvinge en 5-6 åring til å kjøpe en nøytral sekk for å kunne bruke den så lenge som mulig er i mine øyne helt tullete.

Mine fire barn har alle fått ny sekk til 3. eller 4. klasse for så så bruke de ut barneskolen og få ny igjen til 8.klasse. Ikke noe problem i det hele tatt.

Anonymkode: 10ab6...3ef

Skrevet

Min skal få ny. Ser at 1.klassesekken er for liten..

Anonymkode: 503b9...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...