Gjest Antarctica Skrevet 13. mai 2018 #76 Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vet du egentlig hva tiltredes betyr? Og hvordan kan «stakkars deg» være en observasjon? Det er er jo høyst subjektivt hvem det er synd på, og det er gjerne en selv som bør ha definisjonsmakten der. Anonymkode: 76391...13b Ja, jeg ser at alt du ønsker i denne tråden er å ha definisjonsmakten. Også over hva som skal være tema for tråden.
Nyttårs barn Skrevet 13. mai 2018 #77 Skrevet 13. mai 2018 Er det så vanskelig å godta at HI opplever det vanskelig å få innpass som innflytter på Sørlandet
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #78 Skrevet 13. mai 2018 1 minutt siden, Nyttårs barn skrev: Er det så vanskelig å godta at HI opplever det vanskelig å få innpass som innflytter på Sørlandet Er det noen som ikke godtar det? Anonymkode: 76391...13b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #79 Skrevet 13. mai 2018 6 minutter siden, Pashla skrev: Ja, jeg ser at alt du ønsker i denne tråden er å ha definisjonsmakten. Også over hva som skal være tema for tråden. Har du selv bidratt med gode råd til hi? Eller er du mest opptatt av meg? Anonymkode: 76391...13b
Gjest Antarctica Skrevet 13. mai 2018 #80 Skrevet 13. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du selv bidratt med gode råd til hi? Eller er du mest opptatt av meg? Anonymkode: 76391...13b Du kjenner nok denne tråden bedre enn jeg gjør, siden du bor her. Så hva jeg har skrevet vet du nok bedre enn jeg selv. (Og ja, selvsagt er jeg mer opptatt av deg enn av HI. Hun virker jo normal. Der er ingen underholdning i det.)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #81 Skrevet 14. mai 2018 På 12.5.2018 den 10.55, trønderpåsørlandet skrev: Tror du han fortalte meg om sitt rulleblad? Om narkotikamisbruket? Volden? Torpedovirksomheten? Og all annen lovløs og kynisk historikk? For meg var han en kjernekar i to år da vi var kjærester. Han framstilte seg som en brennende kristen. Så ble jeg gravid og vi gifta oss. Tre uker tok det før det smalt og fasaden rakna. Da starta helvete for barna og meg. Men nå er det gått mange år siden vi fikk hjelp og alt er bra bortsett fra det som dette innlegget handler om. Men som du tydeligvis ikke er i teresseet i. Du virker rimelig empatiløs og uten dømmekraft som kan komme med slike uttalelser til folk du ikke kjenner. Jeg er høyt utdannet og jobber med mennesker som strever. Vi lever et helt normalt liv og er helt «vanlige» mennesker både min mann og jeg. Utadvendte, sosiale og inkluderende. Vi har vært/er engasjerte for sårbare grupper og hjelper til i fht rusavhengige, flyktninger m.m her vi bor. Bi inviterer stadig mennesker i vårt hjem. Og de kommer gjerne. Men det går ikke andre veien. Jeg tror Det at du er frittalende og åpen skremmer folk. Dette er et åpent fora og du har utlevert deg og familien ganske mye i et forsøk på å forsvare deg. Jeg vet hvem du er og nå vet jeg mer enn hva jeg har interesse av å vite Anonymkode: f05ee...b3b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #82 Skrevet 14. mai 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror Det at du er frittalende og åpen skremmer folk. Dette er et åpent fora og du har utlevert deg og familien ganske mye i et forsøk på å forsvare deg. Jeg vet hvem du er og nå vet jeg mer enn hva jeg har interesse av å vite Anonymkode: f05ee...b3b Kom deg til Sørlandet, hvor du hører hjemme. hi: jeg er på vei sørover med min brokete gjeng bestående av mine og dine barn. Henger gjerne med deg og dine;-) Anonymkode: 1d8d3...a8a
Gjest Antarctica Skrevet 14. mai 2018 #83 Skrevet 14. mai 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror Det at du er frittalende og åpen skremmer folk. Dette er et åpent fora og du har utlevert deg og familien ganske mye i et forsøk på å forsvare deg. Jeg vet hvem du er og nå vet jeg mer enn hva jeg har interesse av å vite Anonymkode: f05ee...b3b Du, det er sikkert mer enn én skilt trønder på Sørlandet.
trønderpåsørlandet Skrevet 15. mai 2018 #84 Skrevet 15. mai 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Kom deg til Sørlandet, hvor du hører hjemme. hi: jeg er på vei sørover med min brokete gjeng bestående av mine og dine barn. Henger gjerne med deg og dine;-) Anonymkode: 1d8d3...a8a Skal du flytte til sørlandet? Hvor flytter du?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #85 Skrevet 15. mai 2018 Jeg er Kristiansander og stolt av det! Ikke er jeg innadvent og ikke har jeg problemer med folk verken fra andre byer eller land. Ikke fikk jeg barn tidlig, og jeg har utdannelse. Anonymkode: cdd7a...8b1
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #86 Skrevet 24. mai 2018 Interessant om Sørlandet: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/zLyVow/Jesus-elsker-ikke-alle-barna--Emilie-Hesselberg Anonymkode: 549ef...ae8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #87 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Interessant om Sørlandet: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/zLyVow/Jesus-elsker-ikke-alle-barna--Emilie-Hesselberg Anonymkode: 549ef...ae8 Som Sørlending som har bodd her hele livet så kjenner jeg ikke igjen i dette i det hele tatt.. Jeg kjenner meg ikke igjen i den ideen om at det er bedehus på hvert hjørne og at store deler av befolkningen er personlig kristne og i mot folk som ikke er det. Men jeg kjenner meg igjen i at sørlendinger er lukkede personer som kan være litt vanskelig å komme inn på, sånn er jeg desverre selv. Anonymkode: 435e2...4d8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #88 Skrevet 24. mai 2018 På 15.5.2018 den 13.19, trønderpåsørlandet skrev: Skal du flytte til sørlandet? Hvor flytter du? Kristiansand! Hvor bor du? Kalt for fakkeltog i gata og opprop for abort anytime;-) Anonymkode: 1d8d3...a8a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #89 Skrevet 24. mai 2018 Klar, skulle det stå. Ikke kalt Anonymkode: 1d8d3...a8a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #90 Skrevet 24. mai 2018 Innflytter til Kristiansand her også. Sliter med det samme, og synes det er kjipt at så mye av det sosiale handler om baksnakking og sladder. Er i tillegg ateist og samboer med en lokal mann som kommer fra en frikirke-familie. Vanskelig å finne kvinnelige venner som vil snakke om annet enn andre kvinner og hvem som er syke/gravide/etc. Jeg ender som regel opp på 'mannebordet' i familieselskap og sosiale sammenkomster, der hender det iallefall at det diskuteres litt politikk og interessante nyheter. Anonymkode: 9eb1e...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå