LeTwinsA Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Noen som har en god oppskrift på slim å dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 denne bruker vi : http://kreativeideer.no/far-du-den-beste-oppskriften-pa-hjemmelaget-slim/ Anonymkode: 1846d...d23
Mamma_til_2 Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Lagde denne med jenta nå, lim natron og linsevann. Ha i ønsket mengde lim, noen klyper med natron (ikke for mye for da blir den hard) og litt og litt linsevann. Fort gjort og rør hele tiden når det slipper bollen helt er det ferdig ( er den litt klissete i hendene ha i 2 dråper til med linsevann og kan litt) og du kan da ha i farge (maling eller konditorfarge) Jeg testet denne ett par ganger før jeg fant riktige mengder av alt. Endret 10. mai 2018 av Mamma_til_2
MorTilMalthe Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 2 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Lagde denne med jenta nå, lim natron og linsevann. Ha i ønsket mengde lim, noen klyper med natron (ikke for mye) og litt og litt linsevann. Fort gjort og rør hele tiden når det slipper bollen helt er det ferdig ( er den litt klissete i hendene ha i 2 dråper til med linsevann og kan litt) og du kan da ha i farge (maling eller konditorfarge) Skriver under på at denne er bra. 😊
Mamma_til_2 Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 Vanlig hvitt hobbylim slikt sim kan lime alt ikke bare papir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå