Gå til innhold

Noen som har blitt hacket på facebook - messenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så nervøs, det stod på innstillinger at jeg var pålogget helt andre steder i landet... Jeg skal slutte snakke om private/sensitive ting der.... 

Anonymkode: 751ad...3ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble hacket i fjor vår. Varslene forsvant før jeg selv leste så var så tydelig noe foregikk. Så begynte private bilder og screenshot fra chat å komme på avveier. Da anmeldte jeg. Politiet brukte 3 uker på etterforskningen og de tok min exmann for det. Han fikk 12 000 kr i bot. 

Det jeg gjorde var å sette instillingene på fb sånn at jeg får sms på mobilen når noen prøver å logge på annen enhet. Husker ikke hvordan, men let på personvern eller noe. Det er effektivt for da får du stoppet det. Selvsagt skift passord først. Men nå bruker ikke jeg passord lengre da med den nye funksjonen, da får jeg ny kode på mobilen når jeg svarer ja på at det er meg. 

Anonymkode: 4d454...a58

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble hacket i fjor vår. Varslene forsvant før jeg selv leste så var så tydelig noe foregikk. Så begynte private bilder og screenshot fra chat å komme på avveier. Da anmeldte jeg. Politiet brukte 3 uker på etterforskningen og de tok min exmann for det. Han fikk 12 000 kr i bot. 

Det jeg gjorde var å sette instillingene på fb sånn at jeg får sms på mobilen når noen prøver å logge på annen enhet. Husker ikke hvordan, men let på personvern eller noe. Det er effektivt for da får du stoppet det. Selvsagt skift passord først. Men nå bruker ikke jeg passord lengre da med den nye funksjonen, da får jeg ny kode på mobilen når jeg svarer ja på at det er meg. 

Anonymkode: 4d454...a58

Jeg har og gjort sånn at jeg får beskjed med en gang, jeg får beskjed på mail.

Anonymkode: 75174...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...