Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg er litt usikker på om jeg kan være gravid, kanskje noen der ute kan svare meg på om jeg bare er paranoid eller det er mulig?  Jeg er redd for å være gravid fordi det passer veldig dårlig nå, derfor blir jeg ekstra stressa. Det er ikke aktuelt for meg med abort. 

Jeg byttet p-piller til cerazette for ca 7 måneder siden. Hele perioden har jeg egentlig hatt blødninger regelmessig hver 2. måned.
For to uker siden fikk jeg voldsom halsbrann, men tenkte det var på grunn av at jeg stresser mye fordi jeg skriver en bachelor. Men så skulle jeg egentlig hatt mensen forrige uke, men blødningene ble ikke som det pleier. For en uke siden blødde jeg litt en dag, også var det to dager stopp før jeg blødde en halv dag igjen (jeg pleier å ha store blødninger til vanlig over mange dager). Og nå har det bare vært spor av blod.. Jeg får ikke tatt en test før fredag, siden jeg er bortreist, og jeg og min samboer gjerne vil ta det sammen. 
Kvalm er jeg også, men mest sannsynlig er vell det fordi jeg er så stressa at jeg utvikler falske symptomer... Ser på ulike nettforum at det er ganske mange som har blitt gravide på cerazette?
Høres det ut som jeg kan være gravid eller overdriver jeg egentlig bare vage symptomer? 
På forhånd takk! 

Anonymkode: 9f60e...1f7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144347519-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått på cerazette, og jeg sleit med det samme. Tror det er vanlig å få falske gravidsymptomer med cerazette. Hvertfall trodde jeg ofte jeg var gravid. Jeg sluttet med cerazette for 1 måned siden og ble gravid før jeg fikk mensen igjen, så det er nok lett å bli gravid dersom du glemmer en eller et par piller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...