Gå til innhold

Beste hold-in undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske selvforklarende, hva syns du er det beste hold-in undertøyet? Jeg har en mage som skal klemmes inn i bunaden min 😂

Anonymkode: 13c5d...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂

Ha du prøvd undertøysbutikker?

Anonymkode: b58ad...24f

Skrevet

Nei. Jeg prøvde bunaden i går, og så at jeg hadde et lite (eller stort problem) Så det ble shopping etter jobb i dag, tenkte bare å høre om noen hadde noen supre tips 😂

Skrevet

Lindex har noen gode.

Skrevet

Det ante meg at dette var bunadspanikk :D ! Jeg har en sånn holdinnalttiloppunderarma-truse fra Lindex, den gjør jobben (men du må beregne god tid på å få den på og ikke vis deg for noen du noensinne har tenkt å ha sex med igjen).

Skrevet

Spanx er de aller beste! 

Anonymkode: 4aba4...bc5

Skrevet

Jeg kjøpte en korsett på ebay, sånn type latex med hemper, tre ulike stillinger. Den funker helt supert, og har reddet meg i flere sånne situasjoner. Har lånt bort til kollega nå, som hadde en bunad-krise :-) Ikke sikkert du rekker å bestille på nett til 17.mai, men korsetter finer man vel (til blodpris) i norske butikker også. Hold-in strømpebukser er helt bortkastede penger, etter min erfaring.

Anonymkode: a2041...0a3

Skrevet

Lindex har bra hold-in. Jeg har hold-in kjole, den er veldig god for den skviser meg, samtidig som den ikke graver seg inn i huden noen steder. Jeg synes ofte diverse hold-in truser og bodyer kan gjøre det ved hoftene. Så jeg anbefaler en med litt bein hvis du får tak i det. Jeg har og en god singlet, men min erfaring er at den kan skli litt opp etterhvert, og det er ikke så lett å fikse under en bunad. pass på at et du velger ikke er for stram over puppene, med mindre du ønsker det. Jeg har og en body, som fungerer ok nok. Men den graver seg inn i hoftene. så det tyter ut nedenfor haha.

https://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/#!/page3/row1

Anonymkode: 04bed...842

Skrevet

Takk. Da blir det shopping på Lindex i dag. Her skal det snurpes og polstres 😂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøpte en korsett på ebay, sånn type latex med hemper, tre ulike stillinger. Den funker helt supert, og har reddet meg i flere sånne situasjoner. Har lånt bort til kollega nå, som hadde en bunad-krise :-) Ikke sikkert du rekker å bestille på nett til 17.mai, men korsetter finer man vel (til blodpris) i norske butikker også. Hold-in strømpebukser er helt bortkastede penger, etter min erfaring.

Blir ikke latex ekstremt klamt?

Anonymkode: 47c62...a45

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir ikke latex ekstremt klamt?

Anonymkode: 47c62...a45

Har ikke vært plaget med det. Det er noe slags stoff-belegg på innsiden.  

• 3 måneder senere...
  • 3 år senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.5.2018 den 10.33):

Lindex har bra hold-in. Jeg har hold-in kjole, den er veldig god for den skviser meg, samtidig som den ikke graver seg inn i huden noen steder. Jeg synes ofte diverse hold-in truser og bodyer kan gjøre det ved hoftene. Så jeg anbefaler en med litt bein hvis du får tak i det. Jeg har og en god singlet, men min erfaring er at den kan skli litt opp etterhvert, og det er ikke så lett å fikse under en bunad. pass på at et du velger ikke er for stram over puppene, med mindre du ønsker det. Jeg har og en body, som fungerer ok nok. Men den graver seg inn i hoftene. så det tyter ut nedenfor haha.

https://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/#!/page3/row1

Anonymkode: 04bed...842

Ser på lindex linken din å det var en del å velge i,noen som kan anbefale en av de? Skal inn i en brudekjole som er litt liten.

Anonymkode: 1972d...194

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...