Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Når det er meldt 21 grader i mai har dere på barna shorts? Er sommertemperaturer her, men fortsatt tidlig mai. Ungen var gjennomvåt av svette i dag da jeg hentet og hadde da kun på seg kortermet body, tynn genser og bukse. Er det riv ruskende galt da å velge shorts, kortermet body og genser som er på fra morgenen av? Har selvsagt bukser og strømpebukse i skiftetøyet. Hvordan kler dere barna nå i disse temperaturene? Anonymkode: 73a7d...0a6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Blir shorts i morgen (kjenner på temperaturen før ungen går på skolen). Er barnet oppe og går selv, eller sitter det mye på bakken? Det ville vært litt avgjørende for hva jeg ville valgt. Anonymkode: b69d7...a46
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir shorts i morgen (kjenner på temperaturen før ungen går på skolen). Er barnet oppe og går selv, eller sitter det mye på bakken? Det ville vært litt avgjørende for hva jeg ville valgt. Anonymkode: b69d7...a46 Går rundt selv, men er litt under 2 år da. Har funnet frem en shorts som går til midten av leggen så da får jeg krysse fingrene for at barnehagen ikke tror jeg er gal. Takk for svar Eldstemann på mellomtrinnet skal ha t-skjorte, shorts og sandaler i morgen(dvs i dag). Han holdt på å krepere i varmen i går. Anonymkode: 73a7d...0a6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 har du selv lyst til å ha på shorts? Hvis ja, så gjør du det. Min 7 åring har hatt på seg shorts siden mandag. Igår løp de rundt i boxer på kvelden for de var så varme. Mange unger reagerer ulikt på varme. Anonymkode: 14120...608
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: har du selv lyst til å ha på shorts? Hvis ja, så gjør du det. Min 7 åring har hatt på seg shorts siden mandag. Igår løp de rundt i boxer på kvelden for de var så varme. Mange unger reagerer ulikt på varme. Anonymkode: 14120...608 Hva jeg selv ville ha gjort er irrelevant i dette tilfellet. Er alltid varm og går i sommerbekledning hele året Yngste her er jo bare en liten smårolling og har ikke samme mulighet for å generere kroppsvarme som det jeg har. Enig i poenget dog, men sikkert noen barnehageansatte som mener at det må være minst 25 grader (noe det aldri blir her uansett). Da blir det sommerbekledning på alle mann her i morgen. Sjekket temperaturen ute nå og den var behagelig. Anonymkode: 73a7d...0a6
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: men sikkert noen barnehageansatte som mener at det må være minst 25 grader Hva er det for en kommentar Anonymkode: 52f8b...45c
Pobie Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 I 23 grader hadde jeg sendt barnet i shorts og t-skjorte.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 Når det ikke bikker 21 grader før kl 12 ville jeg heller sendt i en tynn bukse. Syns selv det er kaldt å gå i shorts når det er 18 grader på morran, og inne er det jo heller ikke spesielt varmt enda. Anonymkode: 0374e...8a9
Mamma_til_2 Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Enten gjør du det eller så sender du med shortsen og ber de ta den på om de går ut på ettermidagen😊 Husk solkrem på bena og armene da😄😄
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 Min på snart 2 har tynn bukse på fra morgenen av. 15 grader her. Shorts ligger i bhg. Storebror på 5 i shorts. Han kan si ifra hvis det er kaldt. Anonymkode: 4660e...9f2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Når det er meldt 21 grader i mai har dere på barna shorts? Er sommertemperaturer her, men fortsatt tidlig mai. Ungen var gjennomvåt av svette i dag da jeg hentet og hadde da kun på seg kortermet body, tynn genser og bukse. Er det riv ruskende galt da å velge shorts, kortermet body og genser som er på fra morgenen av? Har selvsagt bukser og strømpebukse i skiftetøyet. Hvordan kler dere barna nå i disse temperaturene? Anonymkode: 73a7d...0a6 I shorts og t- skjorte 😉 Jenta mi gikk bare i kortermet kjole i bhg i går. Lillebror var gjennomsvett i bukse og body. Som de sa i bhg, det er så lunt og det blir veldig varmt der de leker. Hva har du på selv når det er varmt da ? 😉 Anonymkode: 4e112...3b6
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 Foreldre er alltid litt for gode til å kle på småtroll. Du sier selv at barnet var gjennomvåt av svette, og det burde jo gi deg svaret på spørsmålet. 21 grader betyr ofte 25 i sola, og de små er mye ute i sola på disse varme dagene. Da ville vel de fleste av oss foretrekke sommerklær? Anonymkode: 18022...1f0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #13 Skrevet 10. mai 2018 min hadde det, shorts og en genser på morgen,men hadde t skjorte når jeg hentet, kjempe varmt i går og idag Anonymkode: 9364e...7d9
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #14 Skrevet 10. mai 2018 Jeg hadde tatt en shorts i sekken og gitt beskjed om det til bhg. Jobber i bhg selv, og det er ofte kaldt inne. Å sitte på gulvet i shorts er iallfall kaldt! Nå er det jo forskjeller i barnehagene, men spør personalet:) Anonymkode: a8f98...032
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #15 Skrevet 10. mai 2018 På 9.5.2018 den 1.19, Anonym bruker skrev: Når det er meldt 21 grader i mai har dere på barna shorts? Er sommertemperaturer her, men fortsatt tidlig mai. Ungen var gjennomvåt av svette i dag da jeg hentet og hadde da kun på seg kortermet body, tynn genser og bukse. Er det riv ruskende galt da å velge shorts, kortermet body og genser som er på fra morgenen av? Har selvsagt bukser og strømpebukse i skiftetøyet. Hvordan kler dere barna nå i disse temperaturene? Anonymkode: 73a7d...0a6 Det er ikke galt i det hele tatt, man må kle barna etter været, og når det er sommervarme i mai så er det helt ok med shorts. Mine har gått i shorts flere dager og de har til og med badet. Anonymkode: 4dccf...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå