Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Yngste har akkurat sovnet, og eldste er iferd med å sovne. Så kommer f...meg isbilen og plinger Norge Rundt-sangen rett utenfor huset her. Kl halv ti på kvelden. Er ikke det lovlig seint å bråke med den sangen ? Anonymkode: 73fc2...0a9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Stille tid etter kl 22.00 da. Kan jobbes å bråkes til den tid. Du har ikke noe å kage på. Anonymkode: 01cf8...429
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Stilletid er vel strengt tatt etter kl 2300 etter loven, men jeg synes likevel ikke det er helt normalt at Isbilen kjører rundt i et borettslag med pling plong Norge-rundt sang når klokken er over halv ti midt i uka. Det er vel lov å bli irritert da ? Om jeg hadde spilt tuba utenfor vinduet til ungene dine på dette tidspunktet, hadde nok du blitt gretten også eller? HI Anonymkode: 73fc2...0a9
TinaK 1990 Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Stilletid er vel strengt tatt etter kl 2300 etter loven, men jeg synes likevel ikke det er helt normalt at Isbilen kjører rundt i et borettslag med pling plong Norge-rundt sang når klokken er over halv ti midt i uka. Det er vel lov å bli irritert da ? Om jeg hadde spilt tuba utenfor vinduet til ungene dine på dette tidspunktet, hadde nok du blitt gretten også eller? HI Anonymkode: 73fc2...0a9 Enig
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Samme her. De kom nå kl 21.56. Vekket begge de minste her. Anonymkode: 3b1ee...73c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stilletid er vel strengt tatt etter kl 2300 etter loven, men jeg synes likevel ikke det er helt normalt at Isbilen kjører rundt i et borettslag med pling plong Norge-rundt sang når klokken er over halv ti midt i uka. Det er vel lov å bli irritert da ? Om jeg hadde spilt tuba utenfor vinduet til ungene dine på dette tidspunktet, hadde nok du blitt gretten også eller? HI Anonymkode: 73fc2...0a9 utrolog dårlig sammeligning da. Forskjell på å jobbe og lage faenskap. Hvorfor klager du her, ja lov å bli irritert, men hjelper deg ikke noe å syte her. Send klage til isbilen da. Anonymkode: 01cf8...429
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 Jeg skjønner deg godt. Et av barna mine våkner alltid av den drittbilen. Og den kommer også rundt kl 21 2-3 dager i uka. Håpløst! Anonymkode: 78a37...566
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: utrolog dårlig sammeligning da. Forskjell på å jobbe og lage faenskap. Hvorfor klager du her, ja lov å bli irritert, men hjelper deg ikke noe å syte her. Send klage til isbilen da. Anonymkode: 01cf8...429 Ha ha ha, kjører du isbil på overtid? Er vel lov å lufte irritasjon på dib, uten blir det stille. Jeg blir sur når isbilen kommer 19.15 også, jeg. Og når folk vil selge meg alarm, matkasse eller treningsmedlemsskap etter leggetid slenger jeg gjerne ut en pupp, river tilfeldig unge ut av sengen, slenger opp døren og poengterer at det passer VELDIG dårlig. Håper ryktet sprer seg om hu gale i nummer 46. Anonymkode: 9ed3a...53a
Mumua Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 Hater den jævla isbilen. Fantaserer om å rive sjåføren ut av bilen og riste han og tvinge han inn for å legge ungene mine. Og jeg har sagt det til dem og. De kommer alltid møkkseint og kjører forbi inntil husveggen med den sinnsyke musikken sin og pulsen min stiger umiddelbart til ca 187. HVA er greia med å spille så høyt og så seint? De får jo ikke solgt en skit, alle må jo være inne å legge hylende unger. 💣💣💣
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #10 Skrevet 8. mai 2018 Jeg har sendt klage til de 3 ganger av samme grunn. Får aldri svar. Og hvis de håper å selge noe så får de komme når ungene er våkne da! På søndager derimot kjører de rundt i området her i 4-5 timer. Så jeg nekter å handle fra den! Anonymkode: 79160...9bf
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #11 Skrevet 8. mai 2018 Her toppet det seg når isbilen holdt på å kjøre ned guttungen , fordi han som kjører (stort sett samme hver gang) har jo så jævlig dårlig tid. -Og når jeg sa det til han så står han f meg å kverulerer på at han hadde full kontroll. Ingen i gata handler av den. Men hører den plinger i gata alt fra kl 17 og så sent som kl 21-22 innimellom Anonymkode: 66489...6cf
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #12 Skrevet 8. mai 2018 Unnskyld at jeg spør, men våkner ungene deres av slike lyder? Her Vålnes det ikke av tordenvær engang, for vi har vent de til lyder fra spedbarn av. Slutt og klag!!! Her i gata elsker alle isbilen! Anonymkode: ba32d...ae1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2018 #13 Skrevet 8. mai 2018 Så du isbilen? Jeg bare lurte på om det kunne være en russebil.. hadde vært et typisk påfunn Jeg syns det er helt uhørt om det var isbilen. Alle vet at isbil og barn er to sider av samme sak.. så da bør det være tydelige regler for isbilen. Åtte er absolutt siste stopp for isbilen.. helst før. Anonymkode: 3f671...d82
Nyttårs barn Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 Norge rundt sangen? Det er Norsk Dans nr. 3 av Edvard Grieg
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #15 Skrevet 9. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Yngste har akkurat sovnet, og eldste er iferd med å sovne. Så kommer f...meg isbilen og plinger Norge Rundt-sangen rett utenfor huset her. Kl halv ti på kvelden. Er ikke det lovlig seint å bråke med den sangen ? Anonymkode: 73fc2...0a9 Hva er problemet? Ungene våkner vel ikke så lett? Synes det er fint den kommer etter leggetid for barna jeg så man evt kan handle i ro og fred. Anonymkode: f5a20...280
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #16 Skrevet 9. mai 2018 10 timer siden, Mumua skrev: Hater den jævla isbilen. Fantaserer om å rive sjåføren ut av bilen og riste han og tvinge han inn for å legge ungene mine. Og jeg har sagt det til dem og. De kommer alltid møkkseint og kjører forbi inntil husveggen med den sinnsyke musikken sin og pulsen min stiger umiddelbart til ca 187. HVA er greia med å spille så høyt og så seint? De får jo ikke solgt en skit, alle må jo være inne å legge hylende unger. 💣💣💣 Hvorfor bor du slik til at isbilen kan kjøre inntil husveggen da om du hater bråk? Og hvorfor har du ikke vent ungene til å sove med lyd rundt seg? Anonymkode: f5a20...280
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #17 Skrevet 9. mai 2018 Skjønner at det kan være irriterende. Her kommer den 5 - halv 6-tiden på fredager. Det er helt perfekt. Ukesslutt, etter middag, men før ungene skal sove. ❤️ Isbilen ☀️⭐️ Anonymkode: a8da4...9b6
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #18 Skrevet 9. mai 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor bor du slik til at isbilen kan kjøre inntil husveggen da om du hater bråk? Og hvorfor har du ikke vent ungene til å sove med lyd rundt seg? Anonymkode: f5a20...280 Oi du er snever! Anonymkode: accdb...c7d
Mumua Skrevet 9. mai 2018 #19 Skrevet 9. mai 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor bor du slik til at isbilen kan kjøre inntil husveggen da om du hater bråk? Og hvorfor har du ikke vent ungene til å sove med lyd rundt seg? Anonymkode: f5a20...280 Jeg bor ute på bygda, at isbilen skulle kjøre her inn denne stikkveien hadde ikke falt meg inn. Ungene tåler støy de, men isbilen er ekstrem. De sover seg fint gjennom både torden og nyttårsaften, så bare spar deg. Hater forøvrig ikke bråk, kun isbilen. Kjører uvettig gjør de også.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #20 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oi du er snever! Anonymkode: accdb...c7d Eh, nei? Hater hun dette så er det jo. Yr som lager lyd hun må hate. Da er det jo dumt å bo inntil en vei? Og lærer man unger til lyd så våkner de ikke av slikt. Anonymkode: f5a20...280
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #21 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Eh, nei? Hater hun dette så er det jo. Yr som lager lyd hun må hate. Da er det jo dumt å bo inntil en vei? Og lærer man unger til lyd så våkner de ikke av slikt. Anonymkode: f5a20...280 Kommer an på hvor i søvnfasen man er det. Dessuten sover noen tyngre enn andre, sånn er det bare. Anonymkode: 4ecf7...483
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #22 Skrevet 9. mai 2018 10 timer siden, Nyttårs barn skrev: Norge rundt sangen? Det er Norsk Dans nr. 3 av Edvard Grieg Ja jeg er klar over det. Men de fleste forbinder den med Norge rundt. Og du skjønte jo også hva jeg mente, så hvorfor forfatte et svar som sporer helt av ? Anonymkode: 73fc2...0a9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #23 Skrevet 9. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor bor du slik til at isbilen kan kjøre inntil husveggen da om du hater bråk? Og hvorfor har du ikke vent ungene til å sove med lyd rundt seg? Anonymkode: f5a20...280 Hi her. Hater ikke bråk, og barna våkner ikke av støvsuger, torden eller annet "normalt" bråk. Men akkurat isbilen som spiller høyt rett utenfor det våkner de av. Den er ikke akkurat diskret den melodien der, og volumet er høyt. Anonymkode: 73fc2...0a9
Fru Banderas Skrevet 9. mai 2018 #24 Skrevet 9. mai 2018 11 timer siden, Nyttårs barn skrev: Norge rundt sangen? Det er Norsk Dans nr. 3 av Edvard Grieg Skulle til å poengtere det samme 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg er klar over det. Men de fleste forbinder den med Norge rundt. Og du skjønte jo også hva jeg mente, så hvorfor forfatte et svar som sporer helt av ? Anonymkode: 73fc2...0a9 Det er ikke å forfatte et svar som sporer helt av, det er nødvendig korreksjon. Kunnskapsløst å kalle melodien for "Norge rundt-sangen".
Oladritiboks Skrevet 9. mai 2018 #25 Skrevet 9. mai 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Yngste har akkurat sovnet, og eldste er iferd med å sovne. Så kommer f...meg isbilen og plinger Norge Rundt-sangen rett utenfor huset her. Kl halv ti på kvelden. Er ikke det lovlig seint å bråke med den sangen ? Anonymkode: 73fc2...0a9 Jeg hadde blitt sjeleglad, hvis kontoen hadde strukket til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå