Gå til innhold

Ånei!! Vår integrerte stekeovn fra Siemens har klikka, og vi skal ha konfirmasjon på søndag!!!

Anbefalte innlegg

Displayene har klikka helt!! Det er ikke mulig å bruke ovnen, for alt er bare tull😰. Har prøvd å dra ut ledningen, men da virket ingenting på displayet... kan det være en sikring i displayet som har røket?? Selve ovnen varmer, virker det som.

Noen som har opplevd dette? Ovnen var helt ny i 2011, så bør vel vare lenger enn dette (selv om det vel bare er 5 års garanti)?

Huff, passe desperat nå!!

Anonymkode: f5957...e15

Fortsetter under...

Vel, det er sikkert ikke annet å gjøre enn å dra å kjøpe en ny. Eller ringe et elektrikker firma eller der de selger komfyrer i morgen for å høre om de har en som kan komme å sjekke om det kan fikses. 

1 minutt siden, Yellow Brick Road skrev:

Vel, det er sikkert ikke annet å gjøre enn å dra å kjøpe en ny. Eller ringe et elektrikker firma eller der de selger komfyrer i morgen for å høre om de har en som kan komme å sjekke om det kan fikses. 

Frykter det jeg og. Har sendt mail til Siemens. Tenker at de kanskje har vært borti noe lignende før, muligens de kan sende noen ut for å se på den og.

Vi får et lass med overnattingsgjester i morgen, så er temmelig desperat her... jeg husker hvor jeg finner over og undervarme, samt hva gradene starter på, så kan jo være jeg greier å bake de kakene jeg skal. 

Hi

Anonymkode: f5957...e15

Prøv å Google navn, modellnummer og ordet «display». Da vil du sikkert få noen treff (om så på engelsk) på andre som har opplevd det samme, og hva løsningen kan være. 

Ellers har jeg god erfaring med å presse på display som ikke funker 😁 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...