Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Vet nesten ikke helt hva jeg skal gjøre. Vi skal legge en ny platt ute på verandaen, det er også en midlertidig løsning frem til vi skal bytte. Nå til helga er det langhelg, og jeg sier til han at vi kan ta det da. (Har mast om dette i flere år). Han sier da at han har lagt det ut på mitt anbud, at det er likså greit at vi bare hører om pris også bare tar alt. Jeg har spurt i hele dag om han har fått svar fra den siden, men det sier han nei på. Når han var borte på butikken i sted så så jeg mailen hans var innlogget på dataen, og benyttet anledningen. Og der er det ingen bekreftelse på at noe er lagt ut, så dette er jo løgn. I tillegg må vi kjøpe beltestrammere i bilen, for jeg klarer ikke ha på barna selene når alle tre setene står baki. Dette har jeg mast om i 8 mnd nå. Nå for tre uker siden sier han at han har bestilt. Når jeg først var inne på mailen så sjekket jeg det- og han har ikke bestilt noe som helst. Så i tillegg til å være lat, så lyger han. Vet dette ikke er store ting å lyge om, men det kommer oppå så mye annet. Han er så lat i huset. Har han fri en dag, så gjør han ingenting. Jeg må mase om ALT. Det er ikke en ting i huset han gjør uten gnål. Jeg er bare så lei av tiltaksløshet, det dreper alt av følelser... Hvordan kan jeg gå frem her? Jeg orker ikke ha det slik hele livet! Jeg har etterspurt de beltestrammerne, og sagt at jeg kommer til å ringe dette firmaet- men da klikker han jo og sier at det skal han gjøre selv. Anonymkode: d19c6...34a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Forglemmelser gjør alle, da tar man det til seg og skjerper seg. Din mann lyver helt bevisst, og det er et mønster hos ham. I tillegg tar han ikke nok ansvar mtp. hus, barn og hjem. For meg ville det vært en dealbreaker. Livet er for kort til å leve med en mann du ikke kan stole på, og å oppdra en voksen mann som ikke ønsker å endre seg, det hadde jeg ikke giddet. Når han i tillegg blir sint når du ønsker å gjøre selv det han har sagt han skal gjøre, men ikke gjør, da hadde det vært stopp for min del. Jeg ville gitt ham én sjanse - snakk med ham i kveld, fortell ham at i morgen tidlig ringer du til familievernkontoret, for du orker ikke lenger å leve med hans mange løgner og det at han ikke gjør sin del med hus, hjem og barn. Vil han beholde familien sin så blir han med, hvis ikke har du jo svaret ditt... da ønsker han ingen endring og da vil han heller ikke endre seg. Skulle det være en diagnose som gjør at han ikke greier å følge opp, så er det ingen unnskyldning, da må han selv ta ansvar og søke hjelp for det som ev. plager ham. Men direkte og gjentatte løgner er en absolutt dealbreaker for meg uansett. Anonymkode: 3a467...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå