Gå til innhold

Tidenes 40-årsfest!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fyller - skal feire! Hva hører til?

Det blir stor sommerfest i hagen, men vil ha alle tips til ting som kan gjøre festen morsom og uforglemmelig for mine venner?!

Anonymkode: 76385...8b7

Lei en trubadur med gitar😊

Anonymkode: 1cdae...ab4

Hvis du skal ha leker, så ha noen som inkluderer alle. Han jeg er gift med får noia når det er mime-, sangleker o.l, og sikkert mange som føler det samme. 😊

Anonymkode: 9a931...b8b

Haha, kjenner typen! Min mann blir flau over alle former for utkledning eller leker. Jeg elsker det, men skal ta hensyn til alle. Takk!

HI

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er sikkert enkel... Men dette er hysterisk morsomt 😂

Anonymkode: 24765...12e

Den hadde jeg i en  bursdag,  og den slo virkelig ann. Også blant de som ikke er så begeistret for leker på fest🤗

Anonymkode: 9a931...b8b

Samme her. Eller, dødd momentant. 

Og jeg er ellers en som ELSKER selskapslek og hjemmelagde sanger i bursdag.

Anonymkode: 36a7e...9dd

Bra vi er ulike. Jeg synes hjemmesnekra sanger er skikkelig flaut. 

Annonse

Lag en retrodesign. Gjentakelse av 18-års eller 20-årsdagen. Kanskje bare med litt mer stil på alkoholen. 

På en fest jeg var så hadde de leid inn tre komikere fra stand-up Norge som gikk rundt og miglet og snakket med alle som om de var gamle kjente (hadde fått forhåndsinformasjon) og ingen kunne skjønne hvor de kom fra. Alle lurte, men ingen ville si noe til de, så vi spurte hverandre litt. Vanskelig p snakke med de bår de visste alt om meg. Det ble litt sånn «hvordan går det med...... det der....» 

de dro frem de beste historiene på kveldens slutt. Jeg lo kjempegodt. 

Anonymkode: 33d69...283

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fyller - skal feire! Hva hører til?

Det blir stor sommerfest i hagen, men vil ha alle tips til ting som kan gjøre festen morsom og uforglemmelig for mine venner?!

Vi hadde telt i hagen og catering samt uante mengder prosecco og vin. Det som gjorde festen uforglemmelig var at mange av gjestene ikke gikk før lokka sju neste morgen. Alle fant seg et instrument, og vi hadde jamsession. Alle var enig om at vi skulle starte band (hvorfor hadde vi ikke tenkt på det før) Filmklipp fra seansen viser at det skal vi ikke..

Men vi hadde ikke noe spesielt planlagt. Det var bare en samling av bra folk som kjente hverandre fra før, eller ble kjent den dagen. Og det var fravær av taler, etter ønske fra bursdagsbarnet.. Fokus var på alle - ikke bare på meg :)

Anonymkode: a3eda...f43

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mer flaut enn ballongjokking...??!? 😳

Anonymkode: 36a7e...9dd

Jepp! Fordi tekstene ofte blir flåsete, og skryter på jubilanten mer heder og ære enn det som sant er. Blir flau av å høre på positive egenskaper på steroider. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...