Gå til innhold

Noen som har vært på Daftö resort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hvor vi skal dra i sommerferien. Så tenkte jeg på Daftö .

På hjemmesiden har de ikke så gode bilder av de hyttene de har.

Er det noen som har erfaringer ? 

Gode / dårlige ?

😊

Anonymkode: 581e9...966

Fortsetter under...

Skrevet

Ville MYE heller reist til Lagunen. Mye finere og mindre trangt. Dessuten tar det bare 10 min å gå til Daftö

Anonymkode: bd403...163

Skrevet

Har bodd der. Leide i «huset». -Det var sykt møkkete, men jeg dokumenterte før jeg vasket og fikk dermed halv pris... Bortsett fra det så var det kjempe fint, med god plass og hage.

Hyttene virket helt «standard». Felles do/dusj for de.

Anonymkode: 23613...9b0

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville MYE heller reist til Lagunen. Mye finere og mindre trangt. Dessuten tar det bare 10 min å gå til Daftö

Anonymkode: bd403...163

Skal sjekke opp . Takk 😊

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har bodd der. Leide i «huset». -Det var sykt møkkete, men jeg dokumenterte før jeg vasket og fikk dermed halv pris... Bortsett fra det så var det kjempe fint, med god plass og hage.

Hyttene virket helt «standard». Felles do/dusj for de.

Takk for svar. Aha.. Så hyttene har ikke dusj og do ? Det blir litt dumt med to små barn. Hmm

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Aha.. Så hyttene har ikke dusj og do ? Det blir litt dumt med to små barn. Hmm

Det er felles. (Typisk campingplass) Minnes å huske at det var grunnen til at vi leide «huset» (det er 3-4 leiligheter), for å få eget bad og kjøkken.

Annonse

Skrevet

Det er en «oppgradert» campingplass. Men fremdeles en campingplass. Fint å ha i bakhodet. 

Anonymkode: 2bad5...952

Skrevet

Vi bodde i 6mannshus, virket nyoppusset og absolutt rent. Bad, dusj , kjøkken 2 soverom + hems med 4 senger. 

Lå midt i alt, kort vei til daftøland, minigolf, badebasseng,lekeplass osv

Vi hadde et kjempefint opphold.

Skrevet

Vi var der i fjor. Hadde campingvogn da, så ingen erfaring med hytter. Vi var veldig fornøyde og skal tilbake i år :)

Anonymkode: 0f74c...c97

Skrevet

Har vært på begge to. 

På Daftö er det mye mer for ungene å finne på(bruke penger på). Det er basseng, lekeland og mye annet. Hyttene vi har ligget på er helt vanlig hytter, og vi trivdes i de. Men det blir fort fult der, så det lønner seg å være tidlig ute. 

Lagunen camping ligger like ved. De har en fantastisk strand, minigolf og en restaurant. En ulempe med lagunen er at campingen er delt av en trafikkert vei. Men hyttene ligger på den siden av veien der det er strand og alt annet. 

Lagunen er roligere og litt mer idyllisk(hvis man ser bort i fra veien da) 

Det tar ikke så lang tid å kjøre inn til Strømstad, så det er fint med begge plassene.

Anonymkode: 6b10d...280

Skrevet

Det er kun de minste hyttene som ikke har do/dusj (det skal stå spesifisert ). Men selv om dere har do/dusj på hytta, er det verdt en tur på fellesanleggende. De har nemlig egne barneavdelinger hvor alt er miniatyr og superstas 😃.  Daftø står høyt på lista for ungene. Har vært innom lagunen og skjønner ikke hva som er stas med det stedet. Har faktisk tenkt "at folk gidder...." plassen er delt inn to av en godt trafikkert vei. Det er en lekeplass der og en cafe og det er vel det.... 

Anonymkode: e3e65...663

Skrevet

Kjempefine hytter. Men opplevelsen vår var at det var litt harry.. og litt mye fyll, faktisk. Litt sånn sydentilstander med øl ved bassenget.. men for all del.. har ikke noe imot alkohol jeg..

Anonymkode: 01a56...27e

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjempefine hytter. Men opplevelsen vår var at det var litt harry.. og litt mye fyll, faktisk. Litt sånn sydentilstander med øl ved bassenget.. men for all del.. har ikke noe imot alkohol jeg..

Anonymkode: 01a56...27e

Typisk camping. Grei standard og morsomt for mindre barn i daftøland. Men harry - utvilsomt. Hadde ikke tilbragt sommerferien der, men greit for en overnatting.

Anonymkode: 7c7b4...8a6

Annonse

Skrevet

Daftö er topp. Rent, kort vei til Lagunen om man vil på den beste sandstranden i nærheten, basseng, Daftötoget og masse aktiviteter for barna (og trening for voksne) er inkl. i prisen. Ren og pen camping som på ingen måte er mer harry enn en hvilken som helst chartertur. Camping i Sverige har høyere standard enn i Norge, og mye fyll er det virkelig ikke der. Skal dit for fjerde gang og vi er 10-14 dager.

Anonymkode: 96bd3...044

Skrevet

Har fast plass der og synes det er topp 🤗 

Anonymkode: 11dfa...4ae

Skrevet

Veldig flott camping. Var der med 5- og 7-åring, de storkosa seg. Anbefaler Søderviken, der er dte flott lekeplass, ganske rolig med lite trafikk pluss strand og badebrygge. Kort nok vei til resten av anlegget (man går på 7 min til enden).

Anonymkode: 8252f...6f1

Skrevet

synes det er utrolig fint der :) men var der for 5 år siden da

Anonymkode: 76a3a...7c3

Skrevet

Fint, men dyrt. 16000 for en uke på camping er glemmesak.

Anonymkode: c83e0...c6f

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet når bassengene åpner?

Anonymkode: a037d...710

Skrevet

Hi her. Syns det var dyrt på Daftö, så vi valgte Abra Havn og dyreparken i Kristiansand. Der vet vi at det er skikkelig bra 😁

Skrevet
På 22.5.2018 den 10.08, Anonym bruker skrev:

Noen som vet når bassengene åpner?

Anonymkode: a037d...710

1/6 åpner de 😊

Anonymkode: 11dfa...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...