Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Må ordne nytt pass til det ene barnet vårt, og mannen min er utenlands i 2 uker akkurat når vi har fått time. Han må ha med seg sitt pass, førerkort og bankkort. Leste man kunne ta med seg godkjent kopi, men har skjønt det sånn at ikke postkontorene gjør dette lenger. Hvor kan jeg henvende meg? Anonymkode: 0af9f...526
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Beklager alle skrivefeilene. Anonymkode: 0af9f...526
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Politiet, og mulig Nav kan gjøre det? Anonymkode: 89bee...fb6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 Politiet, advokat, tingretten Anonymkode: a4121...999
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 Biblioteker gjorde det for noen år siden, og skolekontorer. Dersom du er langt i fra politiet osv, ville jeg tatt en telefon til nærskolen og spurt. Anonymkode: 458b5...12f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 Jeg jobber i Post i butikk og vi gjør dette. Vi har ikke fått skriv om at det ikke er noe vi ikke skal gjøre lengere. Vi skal sjekke at legitimasjonen er ekte (UV lampe skal alle post i butikk ha). Legitimasjonenen skal kopieres, stemples med enhetsstempel som vi fyller inn dato og vår signatur på, samt rett kopi stempel. Jeg fikk laget nytt pass til mine barn på denne måten for ett år siden. Anonymkode: 15d0b...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå