Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Ser de reklamerer veldig for den på fb b.l.a Anonymkode: fcffe...bbc
Mandala Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Hvis du googler så finner du handlingen raskere enn du kan si høyesterettsjustitiarius. Min personlige mening er at serien er bra. Nå samler jeg opp episoder i sesong i to før jeg gidder å begynne å se den. Det er så kjedelig å følge serier der man må vente på at neste episode skal slippes.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Jeg synes den er kjempe kjipt Anonymkode: 313a9...4a3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Det er en veldig bra serie, viser hvor galt det kan gå når ekstremister ta makten. Regler etter hvor man er på rangstigen, ikke så ulik nazistene under WW2 og andre diktaturer. Setter fingeren på at mange går med skylapper på til det det er for sent. Anonymkode: 2f56a...190
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 Nå liker jeg svært godt å se på dystopiske serier/filmer. The Handmaid’s Tale er en kjempebra serie, som får en til å kjenne på et sterkt ubehag. Ubehag fordi den dytter litt på de grensene som allerede finnes i samfunnet i dag, rundt klasseskille, religion og misogyni. Serien tar for seg hva som skjer når svært konservative mennesker tar over makten i et samfunn med store utfordringer mtp miljø, forplantning og etter hvert knappe ressursser. Anonymkode: 83ca3...8cc
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 Den er veldig bra, ikke minst er det en veldig god adaptasjon og utvidelse av boken. Når det er sagt tror jeg man må ha en viss interesse for samfunn og kvinnekamp for å forstå hva den forteller om. Anonymkode: 24b17...e16
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, Mandala skrev: Hvis du googler så finner du handlingen raskere enn du kan si høyesterettsjustitiarius. Min personlige mening er at serien er bra. Nå samler jeg opp episoder i sesong i to før jeg gidder å begynne å se den. Det er så kjedelig å følge serier der man må vente på at neste episode skal slippes. Jada. 👍 Anonymkode: fcffe...bbc
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Skrevet 6. mai 2018 Den er fantastisk. Jævlig, og fantastisk. Jeg elsker den. Anonymkode: 9c886...6fe
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #9 Skrevet 6. mai 2018 Noen av dere som har lest boken før dere så serien? Synes boka var ræva.. Anonymkode: a9299...a9f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #10 Skrevet 6. mai 2018 Boka er jo snart 30 år gammel. Syntes filmen fra 90-tallet med Natasha Richardson var bra selv om den bevegde seg lengre bort fra boka. Det som er skummelt er at forandringen skjer gradvis og at hovedpersonen ikke skjønner tegninga eller tar det alvorlig. F.eks. når hun trenger mannens underskrift for ta ut penger fra banken. Hun og mannen blir litt irritert men mens andre rømmer landet vurderer de å få barn til. Anonymkode: 00531...f9d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #11 Skrevet 6. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen av dere som har lest boken før dere så serien? Synes boka var ræva.. Anonymkode: a9299...a9f Har lest boka. Den er regnet som «verdenslitteratur», men har kanskje ikke den samme ubderholdende driven som Jojo Moyes... Anonymkode: 24b17...e16
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #12 Skrevet 6. mai 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Den er fantastisk. Jævlig, og fantastisk. Jeg elsker den. Anonymkode: 9c886...6fe Enig! Anonymkode: 300a4...f01
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #13 Skrevet 6. mai 2018 Jeg elsker serien, beste jeg har sett. Og den ryster meg langt inn i sjelen. Anonymkode: 01740...73a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #14 Skrevet 6. mai 2018 Takk for svar Har akkurat fått HBO så da skal jeg bruke himmelspretten på sesong 1. Anonymkode: fcffe...bbc
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2018 #15 Skrevet 6. mai 2018 Synes serien er fantastisk bra. Det er lenge siden en serie har fått meg til å FØLE så mye...! Ubehag, redsel, kvalme, sorg og sinne mm...Jeg tar av meg hatten for hovedrolleinnehaver Elisabeth Moss! Wow!! Anonymkode: abc56...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå