Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Og hvilke kan virke overflødige, eller blir ikke brukt? Anonymkode: bcc2a...26f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Mine har aldri bruke hjemmestrikkede sokker annet enn til soving i vogn. De har heller ikke brukt ullvotter pga allergi, dvs vi forsøkte, men det gikk ikke. Ullteppe da de var babyer, i tillegg til ullgenser og ullbukser har vært mye brukt. Anonymkode: 09f79...63e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Alle slags ullbukser har blitt mye brukt, samme med ullsokker i støvlene. Bunadene har vi elsket og brukt helt til de var for små (med bunadskjorte og strømpebukse under) Gensere, og sommerkjoler, har blitt lite brukt pga allergi. Vi har ikke kunnet ha ting rett mot huden. Anonymkode: 0a27e...a16
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Jeg elsker alt som er strikket, men dessverre så har jeg barn med eksem og som klør , men det kommer stort sett ann på hvilket garm som er brukt. Min bestemor strikket alt som sokker, genser, kjole, lue osv i merinoull og det gikk kjempefint ifht eksem. Anonymkode: d285c...7c1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Ullbukser er deginitivt det beste. Skjerf er bortkastet. Blir ikke brukt. Sjal er også veldig hyggelig. Kan brukes til pent og i flere år Anonymkode: 6b470...c53
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Alt har blitt mye brukt - såfremt vi har fått det stort nok. Favoritten er vide kjoler med korte ermer, kjekke å ha på over "vanlige klær" og mindre "bulkete" enn gensere så jenta vår hiver dem ikke av seg så raskt. Anonymkode: 93a26...02d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #7 Skrevet 5. mai 2018 Strikket heldress da han var liten. Ullbukser og ullJAKKE som litt større. Ullgensere er sånn passe gøy å ta av og på.. Anonymkode: bd63d...fd3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #8 Skrevet 5. mai 2018 Ullbukse og ullgenser brukes mye. Votter og luer brukes ikke. Sokker i vogna. Ellers setter jeg veldig pris på korta som min bestemor strikket til meg da jeg var liten og som jeg nå kan bruke til min datter. Brukes jo ikke ofte, men så utrolig stas de gangene den kan brukes! Anonymkode: 83fb7...9dd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #9 Skrevet 5. mai 2018 Skjerf blir ikke brukt her! Å jeg vil helst ikke ha ullgensere. Både besteforeldre og oldeforeldre strikker ullgensere til barna og ingenting annet. Jeg har sagt at det er nok nå å at jeg gjerne vil ha,men ikke gensere. De har nå 5 ullgensere hver så jeg har gått i gang med å strikke bukser og sokker. Anonymkode: bd77b...b21
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #10 Skrevet 5. mai 2018 Sokker har jeg vært mest fornøyd med hele tiden. Votter når de var små og sov/satt i vogn/spark, ikke like mye brukt til å være ute å leke med. Ull-lue utenpå tynn bomullsheadover når de sov i vogn på vinteren ble mye brukt. Ullbukse og ullgenser i hele barnehagetiden. Nå med store barn er det ullsokker som blir mest brukt gjennom vinteren. Selv bruker jeg ullvotter hele vinteren til absolut all uteaktivitet. Ullgensere har vært lite brukt etter 2. klasse. Anonymkode: 11506...b2c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #11 Skrevet 5. mai 2018 Som baby var det veldig greit med en ulldress vi fikk. Kneppingen gikk godt ned slik at vi kunne skifte bleie uten å ta av hele dressen. Genser og bukse har han også fått noen sett av, de fleste veldig mye brukt. Vi fikk noen sånne søte "rompere" eller hva det heter, sånn body med seler, men de har såvidt vært på. Veldig upraktisk selv om det er søtt. Sånn generelt blir uteklær brukt, mens Inneklær så og si aldri blir brukt. Viktig at det ikke klør!!!! Og det finnes mye "kløfri" ull som klør helt forferdelig. Anonymkode: 5c7a8...da4
Superdolly Skrevet 5. mai 2018 #12 Skrevet 5. mai 2018 Ullgensere, ullbukser, ulljakker, votter og sokker. Ikke skjerf, men de to eldste brukte hjemmestrikket hals. Jeg ser mange som legger ut bilder av at de strikker "rompere", men det forstår jeg ikke poenget med. En shorts/ truse med seler i ull?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #13 Skrevet 5. mai 2018 jeg blir glad for alt av strikke klær Anonymkode: db781...89b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #14 Skrevet 5. mai 2018 Ullbukser og ullgensere, bruker heller det enn fleece selv om jeg har det også til barna. Ullvotter både til baby og bhgbarn. Brukes inni regnvotter da jeg ikke liker de med for. Anonymkode: 3a914...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå