Gå til innhold

Nå klikka jeg på mannen min for første gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bare oss to hjemme.

Han ELSKER å spare penger, og går gjerne mann av huse for å spare en krone.

Jeg er 35 uker gravid, og sliter med pusten, vann i kroppen, bekkenløsning, u name it! Jeg er aldri ute på noe og bruker penger lenger, verken cafe, vin, klær etc. 

Han ELSKER når vi bruker mat fra fryseren og slipper å gå i butikken.. han blir innesluttet og sur når vi kjøper mat ute. Vi tjener 1.4 mill til sammen i året.

Til morgen i dag kledde jeg på meg for å dra ned på bakeren for jeg hadde sååå lyst på ferske ostebriks. Han insisterte på å kjøre ned for meg.

Han kom hjem og hadde istedet dratt ned på Rema og kjøpt ostehorn til halv pris der. 

Jeg skulle ha TO OSTEBRIKS til den nette sum av 34kr på bakeren liksom, men nå kom han hjem med to fra Rema. Alt for å spare penger. 

Jeg er fortsatt sur for at han ble grinete i går fordi jeg stoppet og kjøpte en kurv jordbær på Kiwi. 

Så når han kom hjem med de, så ble jeg så forbanna at jeg gikk rett og hev og trykte de ned i søpla!!!!!!!!!!!! Og nå har jeg låst meg inne på soverommet og skal faen i meg netthandle klær i hans navn... 

Anonymkode: 64bff...559

Skrevet

Herlig! 

Skjønner godt at du klikket, gjerrighet er det minst sexy som finnes. Vær så snill og fortsett å trigge han, om du gir etter og begynner og spare på samme måte sitter dere plutselig i et kaldt hus og gomler på gammelt brød. 

Du får fortelle han at dere kommer til å bruke MYE mer penger når baby blir født, han får bare forberede seg. 

Anonymkode: b3d4c...4d4

Skrevet

Full forståelse herfra. Hva skal han med alle pengene hvis han aldri kan unne dere noe?

Anonymkode: 7fa11...ee9

Skrevet

Det er usjarmerende med mennesker som er ekstremt opptatt av penger, både den ene og den andre veien. Jeg hadde klikket for lenge siden, så du er tålmodig. 

Når det er sagt, kan du selvfølgelig ikke handle produkter i hans navn. Dere må kommunisere, og du må forklare ham hvorfor du ikke finner den siden ved ham særlig sjarmerende. 

Skrevet

Det er mange ting jeg kunne sagt her av gode råd osv.

Men vet du hva? Jeg syns du er hysterisk morsom. Elsker at du har låst deg inne for å netthandle klær i hans navn,, hahahah :D Hormonene i full sving <3 

Når det er sagt.. han må gjøre noe med den gjerrigheten sin.. det er veldig usjarmerende..

Anonymkode: 87d42...843

Skrevet

Kjære vene

For et trist liv

Skrevet

Gjerrighet er det verste som finnes.Kunne han ikke unne sin gravide kone 35kr så du ble fornøyd😤

shop i vei sier jeg😂💸💸💸💸

Skrevet

Skikkelig lurt av dere to å få barn sammen. Et klokt og gjennomtenkt valg. 

Anonymkode: 9e7cc...0e4

Skrevet

Kos deg med shopping du 😂

Anonymkode: ec1ea...fc7

Skrevet

Kjøp masse klær! 

Anonymkode: 8b6d4...0c0

Skrevet

Han kunne ikke jeg vært sammen med. Å være gjerrig står på toppen av min «turn- off» liste. 

Anonymkode: b1c94...93b

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kunne ikke jeg vært sammen med. Å være gjerrig står på toppen av min «turn- off» liste. 

Anonymkode: b1c94...93b

Signerer denne. Jeg orker ikke omgås gjerrige mennesker mer en det som er strengt nødvendig. Jeg dumpet min forrige kjæreste da jeg fant ut at han var gjerrig. Det var ene og alene grunnen til at jeg gjorde det slutt.

Anonymkode: bc11a...c23

Skrevet

Be ham ta seg sammen. Det der går jo faen ikke an. 

Anonymkode: 40435...93c

Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Hadde blitt sur selv. 

Men, hvorfor i himmelens navn vil du bo med og ikke minst få barn med en slik mann?

Anonymkode: 99573...628

Skrevet

Ok, jeg kjenner ikke forhistorien deres, og forstår at du ble irritert over de brødene. Men tenk på det, at dette er en mann som jobber for deres felles framtid, deres barn. 

Mittforslag (jeg er veldig løsningsorientert) er at du og samboeren blir enig om å lage hver deres "sløsekonto" med direktetrekk fra lønnskontoen. F.eks. 450 kroner hver i måneden hver, som dere kan bruke på ikke-nødvendigheter som kafe, restaurant osv. Om dere vil. På denne måten blir "sløsingen" noe kontrollert og planlagt også for mannen, det kanskje føles bedre for han da. Gjerrigheten handler kanskje om å ønske å ha kontroll og orden i livet og økonomien, han er vel en likandes kar ellers??

Anonymkode: 0a076...b7e

Skrevet

Å, herregud! Gjerrighet er det verste som finnes. Man kommer så uendelig mye lenger ved å være raus. Det gjelder i alle sammenhenger, både når det gjelder penger, gjestfrihet og kroppskontakt. Han må skjerpe seg. 

Anonymkode: 101f9...f1a

Skrevet

Mye fint på salg nå, om det er noe du trenger så rop ut så kan jeg sikkert tipse om nettsider. Hilsen dronninga av netthandel ✌

Anonymkode: cedf4...603

Skrevet

Hadde forlangt at han dro tilbake til bakeren og kjøpte det jeg ville ha. Etter at ostebriksene var fortært skulle vi tatt en lang prat om fremtiden og mine forventninger. 

Anonymkode: 34831...c89

Skrevet

Jeg gjorde akkurat det samme som deg! Bare at min var for gjerrig til å bruke ovnen så han stekte mine to skarve wienerbrød fra fryseren i grill toastern!!!! Jeg så det med en gang at halvparten var rå og den andre brent. Jeg klikka fullstendig! At det går an heiv både tallerken og alt på han. At jeg ikke fortjente det etter ett svangerskap som var ett helvete for hans etterlengtede barn!!👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿

Nei mannfolk er noe drit til tider! 

Anonymkode: a9ffa...549

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde akkurat det samme som deg! Bare at min var for gjerrig til å bruke ovnen så han stekte mine to skarve wienerbrød fra fryseren i grill toastern!!!! Jeg så det med en gang at halvparten var rå og den andre brent. Jeg klikka fullstendig! At det går an heiv både tallerken og alt på han. At jeg ikke fortjente det etter ett svangerskap som var ett helvete for hans etterlengtede barn!!👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿

Nei mannfolk er noe drit til tider! 

Anonymkode: a9ffa...549

Hev du tallerkenen på ham?? Jeg skjønner at du ble frustrert og sint, men man hiver da ikke harde gjenstander på folk, uansett!

Anonymkode: 2520d...044

Skrevet

Han virker psykisk syk. Godtar du at han i fremtiden behandler barnet deres sånn? Hva tror han egentlig det skal bli av økonomien når barnet blir født? Det er dyrt med barn jo eldre de blir. Dere burde snakke med en parterapeut om det problemet der, eventuelt at han får seg en psykolog.

Anonymkode: e1e6e...618

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er bare oss to hjemme.

Han ELSKER å spare penger, og går gjerne mann av huse for å spare en krone.

Jeg er 35 uker gravid, og sliter med pusten, vann i kroppen, bekkenløsning, u name it! Jeg er aldri ute på noe og bruker penger lenger, verken cafe, vin, klær etc. 

Han ELSKER når vi bruker mat fra fryseren og slipper å gå i butikken.. han blir innesluttet og sur når vi kjøper mat ute. Vi tjener 1.4 mill til sammen i året.

Til morgen i dag kledde jeg på meg for å dra ned på bakeren for jeg hadde sååå lyst på ferske ostebriks. Han insisterte på å kjøre ned for meg.

Han kom hjem og hadde istedet dratt ned på Rema og kjøpt ostehorn til halv pris der. 

Jeg skulle ha TO OSTEBRIKS til den nette sum av 34kr på bakeren liksom, men nå kom han hjem med to fra Rema. Alt for å spare penger. 

Jeg er fortsatt sur for at han ble grinete i går fordi jeg stoppet og kjøpte en kurv jordbær på Kiwi. 

Så når han kom hjem med de, så ble jeg så forbanna at jeg gikk rett og hev og trykte de ned i søpla!!!!!!!!!!!! Og nå har jeg låst meg inne på soverommet og skal faen i meg netthandle klær i hans navn... 

Anonymkode: 64bff...559

Forklar han at gjerrighet ikke er smart, bare uattraktivt og lite raust 

Anonymkode: d5adb...3a0

Skrevet

Bare lurer, hva er forskjellen på ostebriks og ostehorn? Er det kun formen? 

Anonymkode: c746d...35e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke hi, men syns de smaker forskjellig. Horn er mer luftige enn briks, på en måte. Men det er vel ingen herlighet at de fra bakeren smaker bedre enn de fra Rema.

Anonymkode: bc11a...c23

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert noe helt annet med de ferske fra bakeren enn de masseproduserte greiene fra Rema. 

Anonymkode: 101f9...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...