Gå til innhold

Hva gi til kollega som takk for hjelpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega og mannen hennes (jeg er god venn med kollegaen så vi møtes på fritiden også noen ganger) skal hjelpe meg på søndag å flytte båten min. Det vil ta ett par timer å gjøre dette.

Jeg er jo utrolig glad for at de vil hjelpe meg så jeg lurer på; hva skal jeg gi som takk for hjelpen? De har god økonomi så jeg vil ikke gi penger.

Forslag?

Anonymkode: 97b79...bac

Fortsetter under...

Skrevet

Blomster, vin, kurv med litt forskjellig, sjokolade

Anonymkode: 21436...289

Skrevet

Et kort hvor du skriver at du setter pris på henne! Kanskje sammen med en sjokolade fra butikken. 

Trenger ikke koste noe å sette pris på hverandre!

Anonymkode: 95e98...f50

Skrevet

Hva med en pakke fra Morgenlevering? F.eks med blomster, godt brød, croissants, juice :) Masse å velge mellom der, og de jeg har gitt det til har blitt veldig glad og overrasket. 

Anonymkode: fc084...31f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med en pakke fra Morgenlevering? F.eks med blomster, godt brød, croissants, juice :) Masse å velge mellom der, og de jeg har gitt det til har blitt veldig glad og overrasket. 

Anonymkode: fc084...31f

Denne. Jeg fikk det da pappa døde. Ble så glad at jeg begynte å gråte. Fikk en koselig hilsen om at en god frokost også er viktig i sorg. 

Anonymkode: a0a6f...75c

Skrevet

Et par flasker vin eller en blomst. Ikke noe voldsomme greier. Jeg ville blitt flau om jeg hjalp venner av meg og så kom de med store gavekurver, frokost på døra el. Jeg ville da kviet meg for å be om en gjentjeneste en annen gang. 

Annonse

Skrevet

Dersom det går begge veier, at du hjelper dem med ting innimellom ville jeg vel egt ikke gitt noe.. venner hjelper hverandre uten å gi gaver syns jeg. Er litt stress med gaver. Dersom dette er noe du ikke kan gi igjen med tjenester hadde jeg gitt vin eller sjokolade. 

Anonymkode: f4351...d78

Skrevet

Jeg synes ikke et par timer av tiden deres krever noen gave jeg. Det er jo slikt man gjør for venner. Hvis du absolutt vil gi noe ville jeg spandert en kaffe etterpå eller gitt en flaske vin. Kort og blomster blir utrolig kleint for noe så lite.

Skrevet

Når 2 timers hjelp, sammenliknes med sorgen etter å ha mistet sin far..

Du sier; takk for hjelpen. 

Neste gang du hører at hun muligens kunne trengt hjelp til noe, melder du deg med en gang

Skrevet

Middag og vin etter at dere er ferdige?

Anonymkode: 198bf...8f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...