Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Vi ønsker en kattunge men er jo nesten ingen som gir vekk eller som selger kattunge nå,med mindre vi vil betale mellom 5000 og 15.000 kr per katt da. Når er det egentlig mest vanlig å få kattunger? syns det er lite nå finn.no. Jeg har hørt med dyrebeskyttelsen bare så det er sagt men de hadde ingen kattunger akkurat nå,å det er det vi ønsker oss. Anonymkode: 1cca1...413
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 For vi ønsker oss en katt helst før juli når vi reiser på ferie. Foreldrene mine skal passe pusen da men tenker at det er viktig å ha god tid til å trygge pusen i sitt nye hjem før andre skal passe den. Anonymkode: 1cca1...413
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Den ene katten vår skal ha kattunger, skjedde et lite uhell her rett før hun skulle steriliseres 🙈 Regner med de kommer rett over 17.mai. Men de blir ikke leveringsklare før i august da. Hvor i landet bor du? Anonymkode: 88100...92d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #4 Skrevet 4. mai 2018 En del katter har løpetid på vår og høst, og de går ca 2 mnd drektig. Ungene skal være 12 uker før de blir gitt bort. Men katter kan også ha løpetid ellers i året så det er nok tilgang hele året. Kan være lurt å legge ut et innlegg på din lokale facebook kjøp og salg side eller på finn der du søker etter kattunger og skriver litt om dere. Flere katteeiere som er litt seriøse gir ikke bort ungene til hvem som helst og legger gjerne ikke ut annonse selv. Jeg la ut annonse og fikk tilbud om flere kattunger av folk som ikke hadde lagt de ut for salg. Anonymkode: 7f794...ae3
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #5 Skrevet 4. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den ene katten vår skal ha kattunger, skjedde et lite uhell her rett før hun skulle steriliseres 🙈 Regner med de kommer rett over 17.mai. Men de blir ikke leveringsklare før i august da. Hvor i landet bor du? Anonymkode: 88100...92d Vi bor i Bergen August kan jo også fungere ettersom da er vi kommet tilbake fra ferien Anonymkode: 1cca1...413
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #6 Skrevet 4. mai 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: En del katter har løpetid på vår og høst, og de går ca 2 mnd drektig. Ungene skal være 12 uker før de blir gitt bort. Men katter kan også ha løpetid ellers i året så det er nok tilgang hele året. Kan være lurt å legge ut et innlegg på din lokale facebook kjøp og salg side eller på finn der du søker etter kattunger og skriver litt om dere. Flere katteeiere som er litt seriøse gir ikke bort ungene til hvem som helst og legger gjerne ikke ut annonse selv. Jeg la ut annonse og fikk tilbud om flere kattunger av folk som ikke hadde lagt de ut for salg. Anonymkode: 7f794...ae3 Takk for tipset! Det skal jeg prøve Anonymkode: 1cca1...413
muffis♥ Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Vi bor også i Bergen! Hvis du er interessert kan du sende meg en pm 😊 Nå er de ikke født ennå, men jeg regner med det kommer noen søte små 😍🐱
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Vår katt fikk kattunger i begynnelsen av mars. Jeg la ut annonsen på finn og folk er mildt sagt helt gale. Jeg kunne nok fått mange tusen pr pus. Jeg måtte fjerne annonsen etter et par timer for jeg ble rett og slett ringt ned. Fant 4 nye eiere som jeg likte og som virkelig vil ha en pus og som tydelig gleder seg. Jeg fikk henvendelser fra hele landet, så folk var villige til å reise langt for å få seg kattunge. Anonymkode: 9f9c6...92f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Ser mange som gir vekk gratis katt eller som selger de for en rimlig pris men dessverre er det ikke der jeg bor. Her er det veldig mange rasekatter som selges å de er jo selvsagt dyre. Er ikke ute etter en katt med stamtavle men en helt vanlig katt som kommer til å få masse oppmerksomhet og kos Anonymkode: 1cca1...413
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #10 Skrevet 4. mai 2018 Jeg vil anbefale å ha hjemme tid med pusen de første ukene. Altså ferie er den beste tiden. Men da må det planlegges sånn at man ikke reiser bort. Ville ikke fått en kart for å få andre til å passe den mens jeg selv dro på ferie. Det kan man gjøre når katten har blitt eldre. Den blir revet vekk fra trygge omgivelser, og kommer til er fremmed sted. Og de som passer den blir tryggere og tryggere, for så å bli borte. Kan være uheldig for tilknytningen til pus. Anonymkode: 558cb...6b3
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #11 Skrevet 4. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil anbefale å ha hjemme tid med pusen de første ukene. Altså ferie er den beste tiden. Men da må det planlegges sånn at man ikke reiser bort. Ville ikke fått en kart for å få andre til å passe den mens jeg selv dro på ferie. Det kan man gjøre når katten har blitt eldre. Den blir revet vekk fra trygge omgivelser, og kommer til er fremmed sted. Og de som passer den blir tryggere og tryggere, for så å bli borte. Kan være uheldig for tilknytningen til pus. Anonymkode: 558cb...6b3 Man kan også gjøre avtale med de man skal få den fra at de har den til dere kommer hjem fra ferie. Er nok bedre for pus Anonymkode: 558cb...6b3
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #12 Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Man kan også gjøre avtale med de man skal få den fra at de har den til dere kommer hjem fra ferie. Er nok bedre for pus Anonymkode: 558cb...6b3 Ja er kanskje best det. Anonymkode: 1cca1...413
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #13 Skrevet 4. mai 2018 2 timer siden, muffis♥ skrev: Vi bor også i Bergen! Hvis du er interessert kan du sende meg en pm 😊 Nå er de ikke født ennå, men jeg regner med det kommer noen søte små 😍🐱 Sendte deg en PM jeg Anonymkode: 1cca1...413
muffis♥ Skrevet 5. mai 2018 #14 Skrevet 5. mai 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Sendte deg en PM jeg Anonymkode: 1cca1...413 Har svart 😀👍
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #15 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, muffis♥ skrev: Har svart 😀👍 Står at jeg ikke har noe ny melding å når jeg går inn på samtalen så ser jeg kun det jeg har skrevet. Anonymkode: 1cca1...413
muffis♥ Skrevet 5. mai 2018 #16 Skrevet 5. mai 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står at jeg ikke har noe ny melding å når jeg går inn på samtalen så ser jeg kun det jeg har skrevet. Anonymkode: 1cca1...413 Hmm, rart. Ser du svaret mitt nå? Var to meldingstråder der inne, nå har jeg svart på begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå