Nysgjerrig89 Skrevet 4. mai 2018 #1 Skrevet 4. mai 2018 Noen som vet hvorfor DOC og kjæresten ikke er på bryllupet til Kristian? Er de uvenner? Og noen som vet hvorfor de ikke er sammen om campingplassen slik de skulle? hilsen nysgjerrig rednecks seer :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Skrevet 4. mai 2018 Jeg lurer også på det med Doc og Kristian Anonymkode: 24881...954
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #3 Skrevet 4. mai 2018 Det stusset jeg også på. Hadde forventet å se DOC både i episoden fra utdrikningslaget og i bryllupet. Har fått med meg at det har blitt noe gnisninger i gjengen og at enkelte ikke går overens. Derfor er det nok mer splittet i denne sesongen. Anonymkode: 91610...be5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Jeg kjenner DOC litt via felles (ikke rednecks) venner. Han sa det har vært litt gnisninger mellom dem og at det ble litt mye. DOC har trekt seg mer ut fra serien fordi han ønsker å vise andre sider av hva de driver med, ikke kun fyll og faenskap. Anonymkode: cdc5b...7ea
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Så på fb at de hadde fått svart på spørsmål om dette. Litt irriterte for at folk lurer, men sånn er jo medaljens bakside av å ha vært på TV. De innrømmer hvertfall ikke noen gnisninger der men med at tida ikke strekker til , til å sees like mye. Anonymkode: 91610...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå