Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #26 Skrevet 2. mai 2018 Vi har alle forskjellig syn på dette med utroskap, men jeg ville ikke vært venn med noen som var utro. Ville glatt droppet en venninne som dette. Ville heller ikke likt om mannen min fortsatte å være venn med en kompis som hadde vært utro. Anonymkode: 46974...638
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #27 Skrevet 2. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår dine venninner som tok avstand fra deg veldig godt. Å være utro er det verste man kan gjøre mot en man elsker, og sykdom ol er ingen unnskyldning for dine handlinger! Anonymkode: dadd1...4c3 Helt på siden av trådens tema; men likevel: å være utro er på INGEN måte det verste man kan gjøre mot sin elskede. Anonymkode: 758f8...83c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #28 Skrevet 2. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår ikke venninnene som tok avstand fra deg. Utroskapen var en sak mellom deg og din mann, de hadde ikke noe med å fordømme deg og forkaste deg som venninne av den grunn. Virkelig gode venner, står ved hverandres side i tykt og tynt. Anonymkode: 3fa7c...e5b Uenig. At hun var utro sier en hel masse om hvordan hun er som menneske. Jeg er ikke interessert i å ha venner som mener de har rett til å bedra mennesker som stoler på dem fordi de har det dårlig. Anonymkode: 7013e...ac4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #29 Skrevet 2. mai 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt på siden av trådens tema; men likevel: å være utro er på INGEN måte det verste man kan gjøre mot sin elskede. Anonymkode: 758f8...83c Jo, det kan det fint være. Noen vil takle det greit, for andre vil det knuse alt. Anonymkode: 7013e...ac4
Nyttårs barn Skrevet 2. mai 2018 #30 Skrevet 2. mai 2018 Tenker venninnen din sliter litt med noe? Dårlig selvtillit, eller hun ønsker seg barn og familie. Høres ut som om hun er blitt litt hekta på denne mannen, og jeg tipper at det går over. Synes du skal være der for henne, samtidig som du er ærlig En bra mann går ikke fra kona fordi det dukker opp en annen om hun er på hans utdannelsesnivå aldri så mye.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #31 Skrevet 2. mai 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det kan det fint være. Noen vil takle det greit, for andre vil det knuse alt. Anonymkode: 7013e...ac4 Uansett er å utøve vold det verste du kan gjøre mot din ektefelle. For der vil du alltid uten unntak gjøre skade på personens sjeleliv. I tillegg: manipulering, gaslighting og psykisk vold. Også skadelig, og mye verre enn utroskap. Og lista fortsetter. Rusmisbruk, økonomisk utroskap, gjentagende avvisning. Anonymkode: 758f8...83c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #32 Skrevet 3. mai 2018 Hadde nok faset henne ut. Både fordi hun viser en moral som virker rimelig tynn, og fordi hele opplegget virker så patetisk. Hun får heller betale for en psykolog for sine vansker Anonymkode: 4081f...f68
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #33 Skrevet 3. mai 2018 På 2.5.2018 den 11.53, Anonym bruker skrev: Det høres ut som hun er 'hekta' på denne mannen, og da er det ikke lett å se fornuft. Dette har du ingenting med. Ikke ta sider, ikke kutt henne ut heller. Forsøk å forstå, men ikke bland deg. Er du den venninna som er der og er nøytral gjennom hele dette dramaet, vil dere komme ut på andre siden som sterkere. Jeg var utro mot min mann, og jeg mistet de fleste venninnene mine pga det. De hadde ingenting med det å gjøre, var ikke innblandet i forholdet og jeg snakket ikke om det. Men likevel ble det til at de fordømte meg, fordi de ikke prøvde å forstå at jeg var i en krise, hadde vært gjennom en depresjon og handlet ikke i fornuft. De eneste to venninnene som stod ved min side, er to stk som har vært gjennom mye vanskelig selv, og de dømte meg ikke. Jeg gjør alt for dem, fordi de viste seg å være ekte venner. Vær den venninnen. Du er et bedre menneske enn å bare kutte ut de som tråkker feil i livet, er du ikke? Anonymkode: 911ad...b21 Bu-fucking-hu! "Jeg hadde de litt vanskelig så da må det vel være greit og være JÆVLI mot dem som elsker meg". Anonymkode: 223b6...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #34 Skrevet 3. mai 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Uansett er å utøve vold det verste du kan gjøre mot din ektefelle. For der vil du alltid uten unntak gjøre skade på personens sjeleliv. I tillegg: manipulering, gaslighting og psykisk vold. Også skadelig, og mye verre enn utroskap. Og lista fortsetter. Rusmisbruk, økonomisk utroskap, gjentagende avvisning. Anonymkode: 758f8...83c Jeg har opplevd vold, rusmisbruk og utroskap. Og det var faktisk utroskapen som gjorde mest skade på meg. Rusmisbruket og volden var forferdelig, men det kom ikke fra en person jeg stolte på. Utroskapen skjedde på et tidspunkt da jeg hadde tillatt meg å stole fullt og helt på et annet menneske. Måten ting raste sammen på da var verre enn følelsen da jeg lå på sykehus etter å ha blitt banket opp. Anonymkode: 7013e...ac4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #35 Skrevet 3. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har opplevd vold, rusmisbruk og utroskap. Og det var faktisk utroskapen som gjorde mest skade på meg. Rusmisbruket og volden var forferdelig, men det kom ikke fra en person jeg stolte på. Utroskapen skjedde på et tidspunkt da jeg hadde tillatt meg å stole fullt og helt på et annet menneske. Måten ting raste sammen på da var verre enn følelsen da jeg lå på sykehus etter å ha blitt banket opp. Anonymkode: 7013e...ac4 Og du ser fortsatt ikke at det var den voldelige som ødela deg i utgangspunktet...? Anonymkode: 758f8...83c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #36 Skrevet 4. mai 2018 På 2.5.2018 den 23.38, Anonym bruker skrev: Uansett er å utøve vold det verste du kan gjøre mot din ektefelle. For der vil du alltid uten unntak gjøre skade på personens sjeleliv. I tillegg: manipulering, gaslighting og psykisk vold. Også skadelig, og mye verre enn utroskap. Og lista fortsetter. Rusmisbruk, økonomisk utroskap, gjentagende avvisning. Anonymkode: 758f8...83c Hva som er verst for folk er vel subjektivt? Det går ikke an å lage en objektiv liste, det er ikke opp til deg å definere hva som er verst for en annen. Anonymkode: 5432b...159
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #37 Skrevet 4. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Og du ser fortsatt ikke at det var den voldelige som ødela deg i utgangspunktet...? Anonymkode: 758f8...83c Jeg er ikke ødelagt, takk. Men siden utroskapen skjedde før volden, så var det vel heller utroskapen som var «utgangspunktet». Uansett blir det tullete å påstå at man sitter med fasiten til hva som alltid er den verste opplevelsen. Slike ting er subjektivt, det tror jeg faktisk du også skjønner. Anonymkode: 7013e...ac4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #38 Skrevet 4. mai 2018 På 2.5.2018 den 18.28, Anonym bruker skrev: Jeg må bare påpeke at jeg er GLAD for at de venninnene kuttet meg ut da jeg hadde vært utro. Nå har jeg endelig sett hvem de virkelige vennene mine er, og ikke minst har jeg full støtte av en fantastisk mann som har tilgitt meg. Jeg har fått silt bort dritten, for å si det sånn! Fortsett å fordømme og sitte på deres høye hester, kjære dere. Jeg var sånn i mange år, jeg også. Dere får vokte dere vel for å tråkke feil, fordi det er stor fare for at venninnene dere omgir dere med, er like fordømmende som dere er. Anonymkode: 911ad...b21 Det har de og, for å si det sånn! Anonymkode: ae9fb...581
Mannen1000 Skrevet 30. desember 2018 #39 Skrevet 30. desember 2018 Tenker du ikke skal blande deg inn i andres privat liv. Kanskje er hun bare ute etter og finne en lekevenn😛
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #40 Skrevet 30. desember 2018 Jeg var på en fest ei helg. Traff ei dame som jeg har hilset på en gang før. Dette var en venninnekveld så utpå kvelden ble det mye prat om alt og ingenting. Spurte denne damen om hun hadde kjæreste. Ja, jeg har en som jeg holder på med sa hun. Men han er gift og er på ferie med kona og barna nå. Men han sender meg melding hver dag og sier han savner meg. Da ble festen over for min del. Ble rett og slett kvalm. Dette er en dame i begynnelsen av 50 årene. Anonymkode: 40fff...ae6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #41 Skrevet 30. desember 2018 På 2.5.2018 den 23.38, Anonym bruker skrev: Uansett er å utøve vold det verste du kan gjøre mot din ektefelle. For der vil du alltid uten unntak gjøre skade på personens sjeleliv. I tillegg: manipulering, gaslighting og psykisk vold. Også skadelig, og mye verre enn utroskap. Og lista fortsetter. Rusmisbruk, økonomisk utroskap, gjentagende avvisning. Anonymkode: 758f8...83c Uenig. Jeg ble utsatt for både psykisk og fysisk vold, han stjal penger av meg, osv. Likevel var utroskapet det som knakk meg, og som jeg sliter mest med i ettertid. Anonymkode: a6291...def
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #42 Skrevet 30. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på en fest ei helg. Traff ei dame som jeg har hilset på en gang før. Dette var en venninnekveld så utpå kvelden ble det mye prat om alt og ingenting. Spurte denne damen om hun hadde kjæreste. Ja, jeg har en som jeg holder på med sa hun. Men han er gift og er på ferie med kona og barna nå. Men han sender meg melding hver dag og sier han savner meg. Da ble festen over for min del. Ble rett og slett kvalm. Dette er en dame i begynnelsen av 50 årene. Anonymkode: 40fff...ae6 Så du gikk hjem fra en fest fordi en perifer bekjent hadde en gift elsker? Anonymkode: 353ad...b77
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #43 Skrevet 30. desember 2018 .........for få nye tråder? Anonymkode: debfa...ec1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #44 Skrevet 30. desember 2018 Jeg ville advart fyren. Venninna de virker syk, virkelig psykisk syk. Jeg ville droppet henne også, kan hende ar hun vil prøve på det samme mot deg en dag. Plutselig så misunner hun det du har... sånne kvinner bør en verken ha som venninner eller noe annet. Anonymkode: 8621c...f65
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #45 Skrevet 31. desember 2018 På 2.5.2018 den 18.28, Anonym bruker skrev: Jeg må bare påpeke at jeg er GLAD for at de venninnene kuttet meg ut da jeg hadde vært utro. Nå har jeg endelig sett hvem de virkelige vennene mine er, og ikke minst har jeg full støtte av en fantastisk mann som har tilgitt meg. Jeg har fått silt bort dritten, for å si det sånn! Fortsett å fordømme og sitte på deres høye hester, kjære dere. Jeg var sånn i mange år, jeg også. Dere får vokte dere vel for å tråkke feil, fordi det er stor fare for at venninnene dere omgir dere med, er like fordømmende som dere er. Til deg, hi; jeg sier det igjen, vær den venninna som faktisk ikke dømmer men prøver å forstå og snakke fornuft. Du tjener på det i det lange løp... Anonymkode: 911ad...b21 "Silt bort dritten"?? Det var vel venninnene dine som gjorde det... Anonymkode: c4782...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå