Gå til innhold

Skjørt i bryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg ha på meg et svart skjørt, svarte strømpebukser og en stilig topp/bluse i et bryllup? Stilen skal være sommerlig, lett. 

Anonymkode: 7f2a2...0ed

Svart er jo ikke sommerlig og lett da

Anonymkode: d9587...e7d

Annonse

Hmm. Ser dere er litt skeptiske, og er forsåvidt enig i det. Er det bedre med en knelang, kroppsnær, marineblå kjole, da? Finner ikke noen fine, sommerlige kjoler med rett snitt... (Store pupper og smal midje gir lett telt-følelsen 😂) 

HI

Sommerlig lett betyr ikke nødvendigvis lyst og flagrende. Det første du beskriver høres ikke bra ut til dette bryllupet, den blå hørtes hakket bedre ut. Hva med en ikke marineblå, men mildere blå? Litt gladere farge?

Anonymkode: 02046...161

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sommerlig lett betyr ikke nødvendigvis lyst og flagrende. Det første du beskriver høres ikke bra ut til dette bryllupet, den blå hørtes hakket bedre ut. Hva med en ikke marineblå, men mildere blå? Litt gladere farge?

Anonymkode: 02046...161

Ja, gjerne! Men de fleste kjoler ser ut som telt på meg pga puppene. Jeg leter og leter, men det er vanskelig. 

HI

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det vært mitt bryllup hadde jeg satt pris på om du kom i noe du var komfortabel i. Hadde det vært svart skjørt og bluse, dongeribukse eller marineblått kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: d08c4...8f0

❤️ Takk

Hi

Annonse

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, gjerne! Men de fleste kjoler ser ut som telt på meg pga puppene. Jeg leter og leter, men det er vanskelig. 

HI

Et tips hvis du har store pupper og smal midje, og føler at kjoler blir en sekk er å bruke et belte i midjen. Jeg hadde akkurat samme utfordring som deg, men etter å ha prøvd å legge til belte så kan jeg bruke nesten hvilke som helst kjole uten at det blir en uformelig sekk.

Anonymkode: 26b01...365

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hmm. Ser dere er litt skeptiske, og er forsåvidt enig i det. Er det bedre med en knelang, kroppsnær, marineblå kjole, da? Finner ikke noen fine, sommerlige kjoler med rett snitt... (Store pupper og smal midje gir lett telt-følelsen 😂) 

HI

Omslagskjoler er jo perfekt til den kroppen da :) 

Anonymkode: b3a02...ac3

HI

Skulle til å svare blå kjole :) jeg brukte en marineblå kjole i forrige bryllup, som var på sommeren :) 

Anonymkode: 6316d...36e

Jeg ville valgt en enkel, lys bluse med korte ermer eller ingen ermer, og et A-formet skjørt i glad farge. Og absolutt ingen strømpebukse! 

Anonymkode: 5e4be...3ef

Man går ikke uten strømpebukse i bryllup etter miin mening

Anonymkode: d9587...e7d

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skulle til å si det selv! Og de er jo så på moten nå også, masse flotte omslagskjoler i butikkene nå :)

Anonymkode: e90a8...5b1

Jeg prøvde den gule, supersøte på Cubus, men den ble aaaltfor liten over brystet i min størrelse, M. Jeg måtte sikkert ha gått opp til xl for at den skulle passet, og da hadde den blitt altfor stor til resten av kroppen min. 

HI

Gjest Darwinia:-)
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne må jo være perfekt. Gitt at du synes den er fin, selvfølgelig. Den er sommerlig, du får markert den smale midjen din og den mørke overdelen vil "tone ned" de store puppene litt. (Sort skjørt og lysere bluse vil fremheve puppene).

Jeg synes ofte at kjoler med drapering i siden er pent til smal midje og store bryst. Ala den blå i linken: http://shopping.side2.no/wp-content/uploads/2015/03/PicMonkey-Collage411-1024x622.jpg

Både jeg og døtrene mine har flere slik kjoler kjøpt på b.young.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...