Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Takk for svar!😊 Har ikke erfaring med maling tidligere 😅👍🏼 Anonymkode: 33127...7b1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Maling, noe å tørke med, malekoster (tynn til pirkearbeid), rulle og malebrett. Evt maskeringsteip Anonymkode: d5fb0...02a
Optatium Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Du må ha noe så du får vasket veggene først. Salmiakkvann, klut og bøtte holder. Så trenger du pensel og rulle, maling, en krakk eller liknende å stå på, og avispapir til å felle gulvet. Har du lite maleerfaring ville jeg også hatt maskeringstape til lister.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 i tillegg sparkel, sparkelspade og sandpapir, til grunnarbeid. Anonymkode: c9f1a...565
prekæs Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Har du aldri malt før kan du likegodt maskere alt som trengs med en gang. Kontakter, ledninger, lister. Bare tull å tro man kan ta det på frihånd. Snakker av dyrkjøpt erfaring her
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Er det slik at jeg må kjøpe alt utstyr fra Jordan? Eller kan jeg nøye meg med noe billig utstyr fra Rusta f.eks? Anonymkode: 33127...7b1
Optatium Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det slik at jeg må kjøpe alt utstyr fra Jordan? Eller kan jeg nøye meg med noe billig utstyr fra Rusta f.eks? Anonymkode: 33127...7b1 Pensel og rulle fra Jordan. Men husk å rengjøre riktig etterpå, da har du det til senere.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 Bare ikke ta Villa Paprika style! Maskèr, maskèr og atter maskèr! Jordan sine pensler er best og mister bust sjeldent. Anonymkode: f316c...f1f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare ikke ta Villa Paprika style! Maskèr, maskèr og atter maskèr! Jordan sine pensler er best og mister bust sjeldent. Anonymkode: f316c...f1f 😂😂 Anonymkode: 83bb5...9a8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #10 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det slik at jeg må kjøpe alt utstyr fra Jordan? Eller kan jeg nøye meg med noe billig utstyr fra Rusta f.eks? Anonymkode: 33127...7b1 Nei, du trenger ikke dyrt utstyr fra Jordan. Bare pass på at penselen ikke slipper hår. Jeg har som regel brukt utstyr fra europris - både rulle, brett og pensler, fungerer fint Anonymkode: d5fb0...02a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #11 Skrevet 1. mai 2018 Hvilken type vegger har du? På panel liker jeg å bruke to typer pensler, eventuelt rull og etterstryker. Ellers har du fått mange gode tips over her. Kjøp pensel og rull fra Jordan,andre ting kan du godt kjøpe på billigere butikker. Min erfaring er at det lønner seg å bruke litt ekstra penger på gode pensler. Anonymkode: dcf9e...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå