Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 8 uker gravid og jeg lurer på om noen av dere begynte å få mage så tidlig? Eller er det bare luft? Når jeg har vært oppblåst tidligere går det alltid greit å lukke knappen på buksen når jeg sitter mm, men nå er det helt uutholdelig og jeg MÅ åpne bukseknappen hver gang jeg kjører bil. Har lest at om man har vært gravid tidligere kommer magen også tidligere fordi musklene har vært strukket før, men dette er første gang for meg. Noen erfaringer? 😊 

Fortsetter under...

Nå er det nok luft ja. Men når livmoren kommer over skambeinet så kan magen komme også.

Jeg er liten og tynn, og fikk tydelig kul fra uke 10 med nr en og uke 14 med nummer to (da kjente Jm også livmoren). 

...kan være tvillinger også da, da kommer magen tidligere ;) 

Anonymkode: 2d2ea...0ba

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det nok luft ja. Men når livmoren kommer over skambeinet så kan magen komme også.

Jeg er liten og tynn, og fikk tydelig kul fra uke 10 med nr en og uke 14 med nummer to (da kjente Jm også livmoren). 

...kan være tvillinger også da, da kommer magen tidligere ;) 

Anonymkode: 2d2ea...0ba

Tvillinger ligger i familien så det er mye mulig 🙈 Skal på tidlig UL på torsdag, da ser man vel om det er to 😅 Skal innrømme at det hadde vært greit å starte med en gitt! 

Jeg så forskjell på magen fra ca 11 uker med første. Men da var det slik at ingen andre kunne se det. Begynte å få tydelig mage fra ca 25 uker, men jeg var rundt 30 uker før det var slik at jeg begynte å få kommentarer av fremmede, dvs det var da andre begynte å bli sikre på at jeg var gravid og ikke bare feit.

Man er gjerne veldig oppblåst de første ukene, og livmoren kommer ikke opp over skambeinet før rundt 12 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...