Pobie Skrevet 30. april 2018 #26 Skrevet 30. april 2018 Nei, ikke sånn generelt. Men Sam Winchester kler det veldig godt da.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #27 Skrevet 30. april 2018 27 minutter siden, Pobie skrev: Nei, ikke sånn generelt. Men Sam Winchester kler det veldig godt da. Absolutt, men enda bedre som Jared Padalecki når han har litt rufsete skjegg i tillegg Anonymkode: a7e4f...d47
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #28 Skrevet 30. april 2018 Kommer helt an på personen egentlig Anonymkode: 7ce54...f54
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #29 Skrevet 30. april 2018 Dere bør se The last kingdom!! Tobias Santelmann Christian Hillborg Alexander Dreymon Menn som er råkjekke med langt hår! *ønsker meg til vikingtiden* 😄 Anonymkode: 426e2...5fe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #30 Skrevet 30. april 2018 Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har 'tvunget' mannen min til å la håret sitt vokse, fordi jeg mener stilen og livsstilen hans passer til det (og dessuten har jeg alltid vært tiltrukket av menn med imponerende hårmanker). Han er veldig bredskuldret og sterk, driver med surfing også er vi litt sånn bohem-hippier begge to på fritiden... men han er så usikker på hvordan det blir oppfattet i jobbsammenheng. Han er markedssjef i et mellomstort firma, og der er vel de fleste sånne gubbete A4-typer. Jeg mener det ikke har noe å si om han har langt hår og litt skjegg så lenge det ser ryddig ut - han ble på en måte mer 'seg selv' med lengre hår. Ser det er veldig delte meninger om dette... jeg digger det ihvertfall!😁 HI Anonymkode: bdd77...86a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #31 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har 'tvunget' mannen min til å la håret sitt vokse, fordi jeg mener stilen og livsstilen hans passer til det (og dessuten har jeg alltid vært tiltrukket av menn med imponerende hårmanker). Han er veldig bredskuldret og sterk, driver med surfing også er vi litt sånn bohem-hippier begge to på fritiden... men han er så usikker på hvordan det blir oppfattet i jobbsammenheng. Han er markedssjef i et mellomstort firma, og der er vel de fleste sånne gubbete A4-typer. Jeg mener det ikke har noe å si om han har langt hår og litt skjegg så lenge det ser ryddig ut - han ble på en måte mer 'seg selv' med lengre hår. Ser det er veldig delte meninger om dette... jeg digger det ihvertfall!😁 HI Anonymkode: bdd77...86a Så fint at han endelig tilsvarer dine ungpikedrømmer, da! Anonymkode: 6a89a...852
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #32 Skrevet 30. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så fint at han endelig tilsvarer dine ungpikedrømmer, da! Anonymkode: 6a89a...852 Ja, ikke sant!? Utseende betyr ALT! Anonymkode: bdd77...86a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #33 Skrevet 30. april 2018 Alt kler den smykke! Anonymkode: 299cd...cd2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #34 Skrevet 30. april 2018 Egentlig ikke, men synes Lasse er veldig hot! Anonymkode: c23b4...118
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #35 Skrevet 30. april 2018 Barske menn med tjukt, velstelt hår i hestehale får fart på eggstokkene mine, i alle fall! Anonymkode: 6d809...a14
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #36 Skrevet 30. april 2018 Nei. Jeg liker menn med kort hår. Har ikke problemer med å forholde meg til menn med langt hår (og tenker ikke over velstelt langt hår) på jobb o.l., men det er mulig den største turn-off av alle turn-off. Anonymkode: a54a8...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå