Gå til innhold

Liker dere menn med langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg ikke sånn kjempelangt, tynt hår som henger ned ryggen i hestehale.... men mer sånn halvlangt til skuldrene, med litt fall i? Er det tøft, eller bare hippie?

Anonymkode: bdd77...86a

Skrevet

Generelt liker jeg det ikke, men nien få kler det, de er derimot et enormt lite untak.

Anonymkode: 894e9...fb0

Skrevet

Nei, nei og nei. 

Noen ytterst få modellpene menn kan kle langt hår, men selv de hadde vært penere med kort. 

Anonymkode: c356d...d6f

Skrevet

Nei. Noe av det verste jeg vet er mannfolk med langt hår(og de med lange negler )

Det hjelper ikke om det er verdens skjønneste mann, det er bare så lite attraktivt! 

Men, vi faller for forskjellige typer menn. Så dømmer ingen jeg altså👍

Anonymkode: 4a491...fff

Skrevet

Dersom mannen er ekstremt mandig (dvs. muskuløs, kjekk, ganske macho) så kan både langt hår og ryddig skjegg være veldig pent. Men da tenker jeg type @lasselom på instagram 😊

Skrevet

Jeg liker det. Både ryddig og mindre ryddig hår og skjegg. Det bør være skjegg også involvert, ikke bare langt hår. 

Skrevet

Jeg liker noen menn med langt hår akkurat som jeg liker noen menn uten hår.

Anonymkode: 9fa1c...0bb

Skrevet

Nei, jeg liker ikke langt hår på menn i det hele tatt

Anonymkode: a7e4f...d47

Skrevet

Nei

Anonymkode: 41700...83d

Skrevet

Om håret er pent og velstelt og vedkommende kler det, så er det stilig, og da kan det gjerne være skikkelig langt også. Om noen har måne eller viker og har spart på resten av hestehalen så er det så ulekkert som det kan få blitt.

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4ab31...ea0

Skrevet

Skal det først være lengde på det foretrekker jeg skikkelig langt, halvlangt på menn ender ofte bare med å se uklipt ut (på jenter ser det gjerne litt ut som den klassiske "sparesveisen", er selv innehaver av en slik akkurat nå). Det er selvfølgelig unntak, alt kler den smukke, men rocka menn med langt hår er best. Menn med og uten hår er generelt ok, dater som regel mer enn sveisen, men foretrekker at det er en sveis der, altså en mann som tar litt vare på utseendet sitt og har en tanke bak.

Skrevet

Gavin Rossdale anno 1990 og Kurt Cobain fikk det til å funke. Mer usikker på om noen klarer det i dag. 

Skrevet

Hvis det er ryddig og ordentlig, ikke bare slaskete latskap.

Anonymkode: 690ad...562

Skrevet

Ja, så lenge de faktisk kler det synes jeg nesten alltid det er finere enn kort. Men da må det faktisk ligge fint. Er ikke bra med pinnerette pistrer.

Anonymkode: 29fdd...939

Skrevet

Nei. Jeg synes det enten ser ustelt ut, ekkelt ut, femi ut. Det er bar blææ alltid. 

Den aller verste sveisen på en mann må være det der krøllete blonde «englehåret» til pianisten i Beat for Beat. Veldig lite fint....

Anonymkode: dd754...85f

Skrevet

Det kan være skikkelig hot og det kan være ganske grusomt. Jason Momoa ser f eks meget ok ut med det lange håret sitt. Synes jeg. 

Anonymkode: 3e332...3c9

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker noen menn med langt hår akkurat som jeg liker noen menn uten hår.

Anonymkode: 9fa1c...0bb

Enig

Anonymkode: cc62e...4b4

Skrevet

Nei!

De få unntakene er uten unntak (hehe) i tidlig 20-årene. 

Jeg har en bekjent som likner på han. Det klør i fingrene å få han klipt

36776DBC00000578-3701097-His_comment_pro

Anonymkode: edb56...d8c

Skrevet

Ikke så verst han her heller med langt hår

image.thumb.png.d910b18e54e11951d662707e7f2a684d.png

Anonymkode: a7e4f...d47

Skrevet

Et stort nei fra meg. Langt hår på menn finner jeg ikke en smule tiltrekkende.

Men jeg kjenner en barneskolegutt som har det, og det er noe av det kuleste jeg har sett! 

Anonymkode: 5d984...1d9

Skrevet

Jah😍😍 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Kari Mari skrev:

Endret av Kari Mari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...