Gå til innhold

Noen som har tips om et bra hotell i London?

Anbefalte innlegg

Vi er to voksne og en 11 åring. Har planer om litt forskjellig. Typiske severdigheter sentralt i byen, og mulig en tur til den engelske "Legoland". Usikker på hvor sentralt vi trenger å bo. Vi liker god komfort på hotell. Veldig takknemlig for hjelp! :-) 

Anonymkode: ced85...89e

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Supert! Skal sjekke! Tusen takk. Ligger de nær bane?

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, den ene ved Sloane Square og den andre ved Temple 

Anonymkode: 2a668...7f3

Takk!

Noen tips også for hvilke områder det er greit å bo med en 11 åring? Så vi ikke havner midt i partystrøk o.l.

hi

Anbefaler the Hoxton i Holborn. Moderne og flott hotell med superkoselig kafé nede og matservering. Et hotell med mye liv som ligger i gåavstand til mye, blant annet Covent garden. Også kort vei til banen. :) Litt små rom, men veldig fine og rene. Kommer til å bo der hver gang jeg drar dit heretter, tror jeg!

Anonymkode: afe19...a2b

Annonse

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler the Hoxton i Holborn. Moderne og flott hotell med superkoselig kafé nede og matservering. Et hotell med mye liv som ligger i gåavstand til mye, blant annet Covent garden. Også kort vei til banen. :) Litt små rom, men veldig fine og rene. Kommer til å bo der hver gang jeg drar dit heretter, tror jeg!

Takk for tips! Ser ikke ut som de har annet enn toroms. Vi trenger et rom for 3 personer.

hi

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips! Ser ikke ut som de har annet enn toroms. Vi trenger et rom for 3 personer.

hi

Hva mener du? Det står på siden deres at barn under 12 år får ekstraseng på foreldrenes rom. 

Anonymkode: f86e9...8ac

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du? Det står på siden deres at barn under 12 år får ekstraseng på foreldrenes rom. 

Anonymkode: f86e9...8ac

Ok..? Fikk ikke til å legge til 2 adult 1 child.hm..

hi

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

St. Giles er et fint om sentralt hotell. Relativt billig også. 

Anonymkode: 38f95...00b

Aldri en Londontråd uten at noen trekker frem dette fæle hotellet pakket med Nordmenn, hva med å ha litt fantasi...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri en Londontråd uten at noen trekker frem dette fæle hotellet pakket med Nordmenn, hva med å ha litt fantasi...

Ok, så du fraråder området?

Annonse

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Åå, du har kanskje rett. Beklager, jeg var ikke klar over det. Dumt, for det er en fantastisk hotell. Har bodd på Ibis i Blackfriars tidligere og det var også veldig fint. Greit område det også, og bane rett ved. :) Ligger rett ved Tate Modern og London eye.

Familierom på Langham💙💙💙 Det er ikke så veldig billig, og ikke noe jeg vanligvis anbefaler uten å kjenne folk godt, men siden du sier «god standard»... Vi bor alltid der med barna, elsker det. Super beliggenhet rett ved Oxford/regent street og selvsagt all off.komm, fantastisk service, nydelig hotell i luftig,stort praktbygg. 

Anonymkode: fcec2...875

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Familierom på Langham💙💙💙 Det er ikke så veldig billig, og ikke noe jeg vanligvis anbefaler uten å kjenne folk godt, men siden du sier «god standard»... Vi bor alltid der med barna, elsker det. Super beliggenhet rett ved Oxford/regent street og selvsagt all off.komm, fantastisk service, nydelig hotell i luftig,stort praktbygg. 

Anonymkode: fcec2...875

Ser nydelig ut! Men dessverre for dyrt for oss....Rene luksushotellet! :-D

hi

Gir denne en liten dytt..Ønsker flere tips om bra hotell, og gjerne hvilke områder som det er bra å bo i. Trenger ikke bo midt i sentrale London, men nær banen så det er lett å ta seg dit + gjerne noen butikker/kafe o.l. rundt hotellet. Setter pris på hjelp! :-)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...